Jenning

Vores indbydelser

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har samme form som jeres og har sat en "papirsbandarole" omkring. Der er printet på 160 g papir så den er holdbar og virker lidt mere kvalitetsaktig end hvis det bare er alm 80 g papir. Derudover er der sat et lille "papskilt" på og en sort sløfte.

post-39268-1290864080.jpg

post-39268-1290864085.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme form som jeres og har sat en "papirsbandarole" omkring. Der er printet på 160 g papir så den er holdbar og virer lidt mere kvalitetsaktiv end hvis det bare er alm 80 g papir. Derudover er der sat et lille "papskilt" på og en sort sløfte.

Hold da op, nogle flotte invitationer :thumbsupsmileyanim:

Ser virkelig godt ud og som om, der er blevet arbejdet en del med det. Men FLOT resultat!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa...

Jeg er nu i gang med at lave vores indbydelser, men ved ikke hvad vi skal gøre ved forsiden... Synes det er alt for kedeligt uden noget, så kom endelig med forslag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

post-41529-1290859166.jpg

hej

hvor har du fundet billedet af brudeparet, som er på venstre side....?

knus christina

:)

post-45514-1290902022.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa...

Jeg er nu i gang med at lave vores indbydelser, men ved ikke hvad vi skal gøre ved forsiden... Synes det er alt for kedeligt uden noget, så kom endelig med forslag :cheerleader3::)

post-41529-1290859166.jpg

hej

hvor har du fundet billedet af brudeparet, som er på venstre side....?

knus christina

:)

Tak for du lige satte billedet ind. :thumbsupsmileyanim:

Når billedet bliver printet, så er baggrunden lysegul, er der nogen der kan fjerne det? Når jeg prøver så forsvinder noget af kjolen også, og det var jo ikke meningen.. :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det bedste jeg kunne gøre.. :)

Den er gemt i gif. format :)Download brudepar i GIF

Håber det hjalp

Filen var for stor til bk, så inde i rapidshare skal i bare vælge den til højre der hedder free download

Tusind tak for hjælpen.. Prøver lige at printe og ser jvad der sker... :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer