Sign in to follow this  
Followers 0
Guest l b k

Konditor-søgning København??

4 posts in this topic

Vil meget gerne høre anbefalinger hvis nogen har erfaring med bryllupskage fra steder i København.

Både om i har smagt til et bryllup eller selv har fået der fra...

Også gerne om der er nogen vi skal undgå????

Hjælp hjælp

0

Annonce ♥

Jeg fik selv lavet en bryllupskage fra handbergs kager (handbergskreative.dk)... Det er ikke en prof dame, som laver dem, hun er amatør, men i absolut den bedste stil!

Der var rigtig god service og der var ikke det forslag, som vi kom med, som ikke kunne lade sig gøre (flere rigtige firmaer havde ellers sagt, at flere ting ikke kunne laves, men det kunne hun)..

Og så var det klart den bedste bryllupskagen smagen... jeg havde været til messer og prøvesmagninger osv og synes ærlig talt at mange af kagerne var lidt tørre eller hårde eller smagsløse... men handbergs smager fantastisk - vi fik så meget ros fra gæsterne:)

Sådan her så vores kage ud...

post-40373-1292139891.jpg

0

Kager i København? Bryllupskager i København?

Ja, så er der et sted, jeg anbefaler på det varmeste: Kultstedet, La Glace, der ligger i Skoubogade, som er en sidegade til Strøget lige før Jorcks Passage.

La Glace har været STEDET for mange kageglade københavnere og andet godtfolk, som forstod at værdsætte godt håndværk og lækre sager såsom piskefløde, marcipan, kvalitetschokolade og velsmagende frugter.

Prøv at luske på deres hjemmeside, du finder linket her på bryllupsklar.dk - men jeg advarer dig: Mundvandet begynder at løbe, når man ser kagerne :)

0

Jeg har uden held ledt efter den fine oversigt som Louise Eriksen lavede sidste sommer, over kageleverandører fordelt på landsdele... Måske en anden zilla er bedre til det?!

Vi købte vores kage hos Kiras kool kager (siden er vist under ombygning) Vores kage var lige som vi ville have den, kommunikationen var ikke til at sætte en finger på, alt blev leveret som aftalt, prisen er aldeles fornuftig (halv pris ift. f.eks. La Glace) og kun sørgede selv for at fadene blev afhentet hjemme hos os et par uger efter brylluppet :cheerleader3:

Ellers så er Johansens konditori eller Lagkagehuset også et par bud i KBH. Jeg har ikke prøvet bryllupskage nogen af stederne, men begge steder laver gode brød og 'alm' kager :cheerleader3:

0

Annonce ♥