Sign in to follow this  
Followers 0
Grønfeldt Senger

Hjælp til at finde frisør og makeup artist i Århus

5 posts in this topic

Hej I dejlige Zillaer

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt.... Jeg skal giftes 18. juni 2011 i Århus og mangler i den forbindelse en frisør og en der kan lægge make-up (hvis frisøren kan så er det også fint med mig). Jeg bor i København til dagligt og kender derfor ikke rigtig til nogen af disse i Århus området og ville derfor gerne høre jer om I har nogle gode erfaringer med nogen eller nogen I kan anbefale? Ellers bliver det et blindskud fra min side og hvem har lyst til det på sådan en vigtig dag??? :thumbsupsmileyanim:

Håber I kan hjælpe! :jul2:

Kh Grønfeldt Senger

0

Annonce ♥

Hej I dejlige Zillaer

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt.... Jeg skal giftes 18. juni 2011 i Århus og mangler i den forbindelse en frisør og en der kan lægge make-up (hvis frisøren kan så er det også fint med mig). Jeg bor i København til dagligt og kender derfor ikke rigtig til nogen af disse i Århus området og ville derfor gerne høre jer om I har nogle gode erfaringer med nogen eller nogen I kan anbefale? Ellers bliver det et blindskud fra min side og hvem har lyst til det på sådan en vigtig dag??? :thumbsupsmileyanim:

Kh Grønfeldt Senger

Lindemark i højbjerg er dygtig og lavede nogle fantastisk opsætninger på bryllupsmesse på nilles kro i januar. Hun har også negle, make up. Synes egentlig hendes priser er ok. Men har heller ikke undersøgt priser så meget som frisure endnu :cheerleader3:

Skal rundt og se nogle af deres mapper her mellem jul og nytår, så kan jeg nok give flere input

0

Hej I dejlige Zillaer

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt.... Jeg skal giftes 18. juni 2011 i Århus og mangler i den forbindelse en frisør og en der kan lægge make-up (hvis frisøren kan så er det også fint med mig). Jeg bor i København til dagligt og kender derfor ikke rigtig til nogen af disse i Århus området og ville derfor gerne høre jer om I har nogle gode erfaringer med nogen eller nogen I kan anbefale? Ellers bliver det et blindskud fra min side og hvem har lyst til det på sådan en vigtig dag??? :)

Kh Grønfeldt Senger

Lindemark i højbjerg er dygtig og lavede nogle fantastisk opsætninger på bryllupsmesse på nilles kro i januar. Hun har også negle, make up. Synes egentlig hendes priser er ok. Men har heller ikke undersøgt priser så meget som frisure endnu :wink:

Skal rundt og se nogle af deres mapper her mellem jul og nytår, så kan jeg nok give flere input

Tak starkpigen! Jeg undersøger lige Lindemark, og du må endelig sige til hvis du falder over nogle andre gode. Håber din jagt her mellem jul og nytår har givet lidt inspiration til dig selv også? :)

0

Hey prøv at tjekke desperatemakeup hjemmesiden det er en blog og han skal ligge min makeup han bor pt i KBH men er fra jylland måske i kunne finde ud af noget hvis du vil se ngt af hans arbejde kan du tjekke min tråd ud der er et billede fra sidat han lagde min makeup.. Han hedder Jørgen Juncher Nielsen og er smadder dygtig

hilsen michelle

0

Annonce ♥

jeg bliver til dagligt klippet hos Louise i Ladefoged/Dahl i Århus C.

Jeg er super glad for hende og hun er mester til at aflæse folk og deres behov plus hun selvfølgelig er super dygtig og sød...

Hun skal også sætte mit hår på min kommende store dag, så hende kan jeg kun anbefale.

Tjek evt. www.ladefogeddahl.dk

Ved at hun helst ikke lægger makeup selv, blot til info.

held og lykke med at finde den helt rigtige til dig, der er heldigvis mange dygtige frisører derude ;)

0