metteholm

Hvad giver I i julegave

13 indlæg i dette emne

Er lidt nysgerrig. mænd ønsker sig jo aldrig noget (eller gør de?!) så hvad har I fundet på som årets julegave til dem??

edit: glemte helt at skrive hvad jeg selv har købt hehe

han elsker mad og comedy og computer, men i år får han altså ikke noget til computeren, ser ham jo aldrig så hehe. istedet får han den nye Spise med Price kogebog, den nye comedy dvd propaganda med mick øgendahl og så et gavekort til comedy zoo for 2. (håber han tager mig med ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen min kære har slet ik rigtig haft nogle ønsker i år. Han ville faktisk hellere, at vi sparede pengene og brugte lidt ekstra til os selv næste sommer.

Men jeg har fundet et par småting til ham.

Nye H2O badesko, de andre gik i stykker for kort tid siden.

En skuldertaske, da han er souschef i en engros virksomhed og besøger kunder, så tænkte at det ville være fint til hans mappe, lommeregner og sådan.

En ny duft + creme, det kan mænd da altig bruge.

Disse tre ved han godt, at jeg har købt, da vi har været meget åben omkring gaverne i år. Men hvad han ik ved er, at jeg har købt en ekstra gave (enlig til os begge)

2 billetter til Thomas Hartmann's nye show.

Det er nok den gave jeg glæder mig allermest til at give ham, for det tror jeg slet ik at han havde regnet med. Tror faktisk ik, at han er klar over at han kommer her til byen på sin tourne næste år.

Så herfra er det små men meget nyttige gaver i år.

Redigeret af TeddyPigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har heller ikke rigtig ønsket sig noget. Han blev udlært i sommers og jeg havde desværre ikke råd til at give mig noget der, så jeg har slået hans julegave sammen med svende gave. Så nytårsaftens skal vi på hotel og ve lækker mad.

Der udover får han et klippe kort på to ture i biffen, samt en middag for to

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg giver min mand en Lacoste Polo Shirt og så en adgangsbillet til en stor golfturnering med spisning med i arrangementet.

Det er ikke noget, som står på hans ønskeliste, men noget som han har sagt at han meget gerne vil deltage i.

Og ja, han er totalt golfnørd. Derudover har jeg købt en headcover til hans ene golfkølle. Men det er købt ved en sælger i USA på Ebay i sidste uge (var lidt sent ude), så tror desværre ikke at det når at komme frem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har heller ikke rigtig ønsket sig noget. Han blev udlært i sommers og jeg havde desværre ikke råd til at give mig noget der, så jeg har slået hans julegave sammen med svende gave. Så nytårsaftens skal vi på hotel og ve lækker mad.

Der udover får han et klippe kort på to ture i biffen, samt en middag for to

Det bliver han da glad for... Ellers vil jeg gerne tage med :cheerleader3:

Nu er der ikke så længe til vi skal pakke gaver op :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::wink::):):kiss::cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min skønne mand fik..

Morten Ingemann: Hele lortet 1-5 (striber fra EB)

En æske chokolade... for at camuflere en billet til en luksus whiskysmagning hos Vinoble

Et billede på lærred fra min TTD tur og samtlige billeder som papirbilleder.

Der venter ham stadig et par gaver (som jeg har købt) fra vores katte og hans datter.

Han blev glad for det hele.. også selvom han kun havde ønsket sig whiskysmagningen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::wink:

Nu er vores julegæster kørt hjem - og julegavehøsten gøres op:

Keld:

3 par sokker samt 200,- fra hans forældre

En småternet skjorte, 1 trøje, 1 Van Gils serie og 1 MATAS hudplejeserie fra mig

1 dejlig kalender med billeder af Morten fra Morten

1 gavekort på 400,- til JYSK fra Kenneth

Rikke:

1 dejlig kalender med billeder af Morten fra Morten

1 par leggings i jeansstof, en sort bluse og en syrenfarvet bluse fra Keld

1 gavekort på 400,- til JYSK fra Kenneth (fællesgave med Keld)

1 pakke Guld Cirkel kaffe og 200,- fra min svigerforældre -

og for en gangs skyld fik jeg også mandelgaven: En hjerteformet æske med chokolade

Morten:

4 dvd film og 1 spil til PS2 fra RABU i Ribe

1 fjernstyret bil som ligner Spiderman fra Kenneth

1 fjernstyret bil som ligner en monstertruck fra Keld og mig

1 chokoladejulemand fra Keld og mig

Kenneth:

12 Atelier dybe tallerkner fra Keld og mig

1 kalender med billeder af Morten fra Morten

Alt i alt en dejlig med lækker mad og rigtig gode gaver over hele linien!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer