CPH_87

Billig brudekjole (fundet til 2.000 kr.)

20 indlæg i dette emne

Jeg har et budget på maks 2.000 kr. til at købe min brudekjole - og det er jo ikke det helt vilde. Men alligevel vil jeg jo gerne have en rigtig flot kjole. Jeg overvejer at købe en på ebay, men ville lige se om det var nogen herinde, der havde andre ideer. Evt. nogle butikker med udsalg i januar/februar eller lignende :thumbsupsmileyanim:

Mine få krav er, at den skal være ivory, ikke alt for simpel, ikke have for langt slæb og passe til en meget høj pige på 179 cm. uden sko

Nogle ideer? :wink:

UPDATE:

Jeg fandt en kjole, der levede op til det hele pånær den ikke er ivory, men lys guld :-) Hvilket er meeeeget bedre til mig :cheerleader3:

Redigeret af CPH_87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et budget på maks 2.000 kr. til at købe min brudekjole - og det er jo ikke det helt vilde. Men alligevel vil jeg jo gerne have en rigtig flot kjole. Jeg overvejer at købe en på ebay, men ville lige se om det var nogen herinde, der havde andre ideer. Evt. nogle butikker med udsalg i januar/februar eller lignende :thumbsupsmileyanim:

Mine få krav er, at den skal være ivory, ikke alt for simpel, ikke have for langt slæb og passe til en meget høj pige på 179 cm. uden sko

Nogle ideer? :cheerleader3:

Har du overvejet at kigge på dba.dk Der er rigtig mange flotte kjoler tilsalg. Nogle er brugte, og nogle er ikke. Har selv købt min kjole der til halvpris, og den var ikke brugt. Endvidere har jeg også købt mit slør der, og det var brugt, men det kan man overhovedet ikke se. :wink:

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er flere muligheder...

Den Blå Avis, Gul og gratis, QXL, e-bay og salgsforummet herinde.

Eller måske kan du få den syet i Kina?

Der er også mange brudeforretninger der har udsalg i løbet af året. Mener Bentes Brudedesign i Taastrup starter udsalg på mandag (kan ikke lige se hvor i landet du bor...).

Måske kan du alternativt finde en selskabskjole i en lys farve, du kan bruge til brudekjole?

Held og lykke med kjolejagten! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere muligheder...

Den Blå Avis, Gul og gratis, QXL, e-bay og salgsforummet herinde.

Eller måske kan du få den syet i Kina?

Der er også mange brudeforretninger der har udsalg i løbet af året. Mener Bentes Brudedesign i Taastrup starter udsalg på mandag (kan ikke lige se hvor i landet du bor...).

Måske kan du alternativt finde en selskabskjole i en lys farve, du kan bruge til brudekjole?

Held og lykke med kjolejagten! :thumbsupsmileyanim:

Jeg bor meget tæt på Taastrup og jeps, de har sørme udsalg fra på mandag. Der skal jeg helt sikkert ud og kigge :cheerleader3::wink::)

Er der nogle, der ved hvornår andre butikker i eller omkring KBH har udsalg? Synes jeg har hørt Lilly f.eks. ikke har overhovedet..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

jeg havde lidt samme "udfordring" som dig - jeg ville simpelthen ikke bruge 10.000-12.000 på en kjole, så jeg valgte at købe min brugt.

Den allerførste kjole jeg prøvede på, var fra Elefteria, den er syet i fed lækker silke og passede mig perfekt, selv om den er skræddersyet til en anden kvinde. Ny prisen var 12.000,- og jeg fik den for kr. 2000,- Jeg følte mig SÅ heldig og gude-smuk på dagen.....

Så det kan sagtens lade sig gøre. Men som det også fremgår her på BK, så er der rigtig mange, der forsøger heldet i Kina og få rigtig gode resultater ud af det. Hvis jeg skulle gøre det om - så ville jeg kaste mig ud i Kina-eventyret.....

Held og lykke med søgningen - og husk at holde os informeret om hvad det ender med, ikk' ?!

KH

Connie

Sådan så jeg ud på dagen: Sløret var syet til kjolen og fulgte med i prisen.....

post-36674-1293365349.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

CNX: Sikke en fin kjole du fik til den pris - det viser helt sikkert, at man ikke er nødt til at spendere 10.000 kr. for at se smuk ud på den store dag :thumbsupsmileyanim:

Jeg tog ud til Bentes Brudedesign i Taastrup i dag sammen med min kæreste og jeg fandt hurtigt en kjole jeg gerne ville prøve og det var bare KJOLEN!!! Så nu har jeg sørme købt den allerførste (og eneste!) brudekjole som jeg har prøvet. Det synes jeg er lidt sjovt.

Den kostede 2.000 kr. og er i lys guld. Den er SÅÅÅÅÅÅ flot synes jeg. :wink: SÅ tak til Mille1981 for at fortælle mig om udsalget derude :cheerleader3:

Kjolen skal forresten kun lige syes lidt ind oppe ved barmen, da den er lidt stor der. Men længden og taljen etc. er PERFEKT! Jeg skal nok få sat et billede ind af kjolen, men pt. hænger den stadig ude i butikken, da jeg ikke var i bil og ikke ville gå rundt med den i sjap og sne.

IH hvor jeg elsker min brudekjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker det her forum. Havde fuldstændig overset det udsalg i Taastrup, men jeg skal helt sikkert derud i morgen :cheerleader3:

Der er ikke så mange kjoler til lige præcis 1000, 2000 og 3000 kr. Men der er vist ret mange der er 50 % rabat på.... Jeg kiggede ikkke så meget rundt da jeg fandt min kjole i første forsøg hehe....

Men held og lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

CNX: Sikke en fin kjole du fik til den pris - det viser helt sikkert, at man ikke er nødt til at spendere 10.000 kr. for at se smuk ud på den store dag :thumbsupsmileyanim:

Takker :cheerleader3: Følte mig selv meget smuk og elegant på dagen - og følte virkelig at kjolen var fantastisk.

IH hvor jeg elsker min brudekjole :wink:

Ja - er det ikke bare en fantastisk følelse at have købt KJOLEN :) .....?! Kan godt huske hvordan det føltes! Er faktisk lidt "misundelig" på alle jer, der stadig har den oplevelse til gode. At prøve kjoler. At finde "the one and only". At få den hjem og gå og vente til dagen oprander - det er en rigtig dejlig tid!

Glæder mig til at se din kjole :-)

KH

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis du ikke allerede har fundet en kjole, så synes jeg du skal kigge forbi hos Miss Lena og se, om hun har en du kan bruge. Og ellers snakke med hende, om hendes kjole pucher evt kunne lave en...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer