LineogAsh

Eventyret er begyndt... Nu med kjole :D

105 indlæg i dette emne

It is a dream come true

Så har jeg endelig fået mig taget sammen til at få startet min planlægningstråd her på skønne BK smile.gif

Jeg må jo hellere starte helt fra starten da jeg mødte min prins...

Kærlighed vi første blik på en våd og kold onsdag i Oktober

Vi arbejdede begge ved forsvaret i Varde og mødte hinanden da jeg vendte hjem fra Afghanistan i August 2009 :cheerleader3: Men i de første to måneder blev de ikke til meget andet end et par stjålne blikke og et forsigtigt godmorgen i ny og næ.

En kold og våd onsdag sidst i Oktober blev vi så sat til at køre rundt i den samme pmv (pansret mandskabsvogn) i Oksbøl øvelsesterreæn. Vi faldt hurtigt i snak og grinte sammen som aldrig før! :thumbsupsmileyanim:

Fra den dag startede vores stormende forelskelse og vi har været uadskillelige lige siden! smile.gif

Et billede af os fra vores første ferie sammen i London...

post-41888-0-39706000-1315944675.jpg

Min dejlige forlovede er født og opvokset i England så selvfølgelig gik vores første rejse til London! smile.gif

Det fantastiske frieri...

Jeg har aldrig været i tvivl om at jeg ville giftes med ham :cheerleader3: Men til min store skuffelse holdt han stædigt fast i at han ikke ville giftes... Jeg prøvede alt hvad jeg kunne at få ham overbevist :hug: men måtte til sidst indse at jeg skulle pakke mine bryllupsønsker i en skotøjsæske og stille dem bagerst i skabet!... tsk tsk

Men jeg må så også sige at han virkelig overrakede mig da han friede til mig! Jeg var åbenbart den eneste i familien, som ikke vidste at han ville fri til mig på vores ferie til Mexico! Jeg fyldte 24 da vi var derover og jeg vidste at han ville planlægge en masse hyggelige ting for os den dag.. Men det endte med at overgå min vildeste fantasi :cheerleader3:

Som sagt friede han på min fødselsdag og jeg har her efterfølgende fået hele historien! Jeg må sige at han virkelig formåede at spille komedie smile.gif Han var et smut til Afghanistan fra februar til august 2010 og havde planlagt det hele nøje, mange af tingene havde han endda klaret dernede fra!

Vi startede morgenen med at stå tildigt op da vi skulle nå en båd ud til en mindre ø for at svømme med delfiner wink.gif

Min skønne kæreste havde bestilt pandekager med chokolade og jordbær samt en tallerken frisk frugt, det var så lækkert...

Jeg fik det smukkeste guld ur i gave og et gavekort på en tattovering, da jeg længe har snakket om at ville have sådan en! :kiss:

Derefter gik turen til Isla Mujeres hvor vi skulle svømme med delfiner! Det har altid været mit store ønske, så allerede ved middagstid på min fødselsdag var jeg så overvældet af alt det han havde givet mig at jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige!

Fik det dog bragt lidt til jorden igen da vi begge blev lidt blege over at finde ud af at vi havde købt den store pakke så vi også skulle en tur i havet med pig rokker og hajer... bum bum bum.... ohmy.gif Vi klarede det hele og bagefter havde det været en stor sucsess!

Det hele var en kæmpe sucess og vi hyggede ombord på færgen med nogle kolde drinks og bare nød livet! Da vi kom hjem tog han det forunderligt roligt.. Jeg stressede lidt for ville gerne i bad og gøre lidt ekstra ud af mig selv inden vi skulle ud og spise om aftenen..

Men han hentede en kold øl og vi sad og nød udsigten, grinede og nød det hele!

Pludselig sendte han mig så af ated ned i spaen, hvor jeg skulle have en dejlig helkrops massage! Sk'øøøønt GP

Mens jeg lå dernede og slappede af stressede min stakkels prins rundt oppe i suiten for at gøre hans lille restaurant klar! Og der er mexicanere godt nok lidt sjove, for af en eller anden grund væltede de ind af døren for at hjælpe, men de er så svære at komme af med igen, så den sidste han fik ud af døren, mødte jeg ved elevatoren da jeg kom op igen ohmy.gif

Oppe på vores balkon havde han bestilt fødselsdags middag til os! Og han havde virkelig kræset... Følte mig som en prinsesse og får næsten tåre i øjnene bare ved at tænke på det!... Han er så vidunderlig...

Han havde dog bestilt østers til forret! Vi havde aftalt at prøve det en dag, men han gik næsten i panik da jeg måtte spytte det hele ud igen og fluks drikke min champange :hug:

Siden har vi dog grint så meget af det... og konstateret at det ikke lige var vore kop the!

Efter hovedretten vælger han så at feje benene væk under mig ved at tage om mig, falde ned på knæ og med hans charmerende engelske accent, som han tager i brug når han skal udtrykke sig fra hjertet, spørger mig om jeg vil gøre ham den største ære i hans liv og gifte mig med ham.... JA!!!!

Det var en uforglemmelig aften og uforglemmelig ferie!....

Nu er mission bryllup så skudt i gang! Og vi glæder os til vores store dag....

Redigeret af LineogAsh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

TO-DO liste...

Ting, der er på plads

Ting, der er sat i gang

Ting, der endnu ikke er fastlagt

Dato: d. 14. Juli 2012 kl. 13.00

Kirken: Tamdrup Kirke ved Horsens

Præst: Feltpræsten, der har haft en særlig betydning for min dejlige kæreste

Feststed: Vinten forsamlingshus

Reception: Mine forældre har været så venlige at lægge have til

Overnatning på bryllupsnatten: Vi har bestilt suiten med tilhørende stue på hotel Opus i Horsens. Så har H2B et dejligt sted at være om morgenen sammen med hans familie.

Bryllupsrejse: Vi har bestilt et cruise i Hawaii efterfulgt af en uge i Los Angeles

Farvetema: Hvid, sort, sølv og et strejf af Lilla

Ringe: Vi har valgt at genbruge vores forlovelses ringe, vil have dem poleret op samt indgraveret forud for den store dag!

Oppyntning af kirke: Min mor har sagt at de tager sig af det!

Køretøj: Vi har bestilt en fin creme hvid Rolls Royce cabriolet :cheerleader3:

Kjoleinspiration

Kjolen er fundet!!!

Tøj til gommen: Jeg ved han har gjort sig mange tanker...

Valg af brudepiger og tøj: Jeg skal have min dejlige niece som brudepige! Hun er 14 år når vi skal giftes... så tøjet skal vi lige blive enige om!

Brudebuket: H2B har bedt mig tage med ham ud og bestille bukket sammen, så vi er sikre på at det bliver som jeg ønsker

Forlover: H2B's søsters kæreste/forlovede

Mad ved reception: Lidt let men godt..

Mad til festen: Har nu fået en aftale med en fantastisk kok! Kender hendes mad og det er en eminent smagsoplevelse! Menu er dog ikke på plads!

Drikkevare:Vi har haft et par vinsmagnings aftner! Når vi kender menuen fastlægger vi vin og så går turen til tyskland!

Bryllupskage: Min mor står for kagen

Bartender: Vi har snakket om at hyre en proffesionel

Borde/stole/service m.m.: Vi skal ud og kigge i forsamlingshuset og derefter bestille det vi ønsker ved Festgården.

Fotograf: Vi har booket Helle S. Andersen til fotografere fra kl 10-18

Musik: Vi har booket diskobil til hele aftenen/natten.

Hår + Make up: Stylist Sonja fra Somé i Horsens kommer hjem til mine forældre på dagen og styler mig + min brudepige

Gæsteliste: Festen: 72 Reception: ?? Hvem end der måtte dukke op i kirken + kollegaer, forventer ca. 100

Budget: 100.000 (+/-)

DIY-projekter:

Invitationer: Færdige og sendt :thumbsupsmileyanim:

Bordkort: Materialerne er købt, mangler stadig at være kreativ

Bordpynt: Runde borde med hvid dug! Stor 5-armet lysestage i midten, bordløber (sizo-web) i sort, mørke lille rosenblade let strøet rundt sammen små "diamanter", servieterne rulles så de kan stå på tallerkenen, rundt om sættes sort silkebånd med lille "bling bling". Sølvdækketallerkener.

Så blev der købt ind til bordpynten :) Venter spændt på posten...

Favourbokse: Har købt de fineste lilla æsker :)

Redigeret af LineogAsh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning

Håber det kommer en masse billeder.

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Der skal nok komme en masse billeder efterhånden som projektet skrider fremad :cheerleader3:

Jeg har dog bare lige et spørgsmål ?

Kan i se de billeder jeg har vedhæftet indtil videre? Jeg kan nemlig ikke selv se dem... :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan går det med planlægningen?

Det går lige så stille frem af :) Jeg har bare lidt mange jern i ilden lige for tiden.. men jeg vender snart stærkt tilbage med billede spam af indbydelser mv.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig 24 års fødselsdag! Og super romantisk frieri - et stort tillykke herfra, og nyd tiden med al planlægningen, forventningerne, utålmodigheden, glæden og ikke mindst kærligheden :loveshower:

De bedste hilsner fra

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage...

Efter en længere pause fra planlægning og BK er jeg nu tilbage igen...

Min H2B tog d. 4 August 2011 igen til Afghanistan, hans sidste tur... Alt gik som det skulle, han havde det godt dernede.. jeg hyggede mig hjemme, passede vores hund og studerede hjemmefra samtidig med at jeg savnede ham helt vildt! :loveboard:

D. 4. Oktober var det så min fødselsdag, og jeg modtog den smukkeste buket roser :loveshower: var i fuld gang med vores planlægning, da det nu var et år siden han friede! Om aftenen var han så skøn at ringe hjem! Vi talte længe og hyggede.. men ud af samtalen fangede jeg at han ikke ringede de næste mange dage, hvilket indforstået betyder at han er ude fra lejren i flere dage, uvist hvor mange!

Dagen efter havde jeg en lidt træls dag, var ikke helt i hopla og havde bare en dum følelse inden i :pokey: Jeg skulle mødes med en masse soldater-koner om aftenen til mad og hygge... det trak selvfølgelig ud og kl. var MANGE! inden jeg kom hjem og kom i seng...

Jeg valgte at kravle ind på sofaen med film og putte med vores hund for at få lidt comfort :fløjt:

D. 6. Oktober omkring kl. 9.00 vågnede jeg med hjertebanken ved at min mobil ringede helt vildt med et nummer jeg ikke kendte! Men jeg kunne dog se at det kom fra varde kasserne :huh: Mit hjerte hamrede af sted, min stemme var helt grokky af ikke rigtig at have sovet og jeg besluttede mig for at se om de ringede tilbage!?...

10 min senere ringede min svigermor.. NEJ! tænkte jeg... hende kan jeg ringe til senere.. jeg var træt!! :badgirl: Prøvede at sove igen, men der kom en besked på telefonsvaren fra hende, så ville lige høre om det var vigtigt! Da jeg hørte hendes besked: Hey sweety, please call me back asap! .... Så vidste jeg hvad klokken havde slået! Min mobil ringede igen og denne gang tog jeg den! Det var kontakt officeren fra kassernen der desværre måtte meddele mig at min H2B var blevet hårdt såret til morgen... :boohoo:

De holdte uden for vores opgang, men ville lige give mig 5 min inden de kom op... Jeg stressede rundt for at få styr på lejligheden! (hader at få gæster når det roder!) Jeg fik ringet til min veninde, som også havde hendes kæreste dernede sammen med min! Og til min søster... begge kom så hurtigt de kunne....

Da de kom, satte vi os ned og det lød slet ikke så slemt... nogle fragmenter i arme og ben og hans højre hånd var blotlagt! Han var blevet ramt af en vejside bombe på en patrulje til fods!

Da min veninde kom, sendte jeg "meddeleren" hjem igen og bad dem ringe med nyt....

Derefter er det hele lidt sløret! Men det eskalerede hele dagen.... Han var i livsfare.... han havde mistet venstre øje og de prøvede at rede det andet... han var nu uden for livsfare... og så blev det nat!

d. 7. om morgenen ringede Kontakt officeren Anders op og sagde at han ville ankomme til Riget om aftenen og at han ville hente os ved middagstid! Min søster tog med derover og var en støtte...

Det var nogle lange dage... Da han endelig landede i DK var meldingen at hans højre øje endnu ikke var sikkert, han havde adskillige hjerneblødninger og han var derfor stadig i koma...

Der gik 19 dage hvor jeg stod ved hans side mens han sov!...

Derefter en måned med genoptræning efter skaderne...

Nu er vi atter hjemme i Esbjerg! Livet er tilbage og vi sidder begge med en følelse af at have været heldige :loveflag:

Venstre øje og det meste af næsen mangler! Skulderen er skadet og bliver genoptrænet... men mirakuløst er han sluppet uden med efter hjerneskaderne... :respekt:

Det var en hård tid! OG kampen fortsætter hver dag! Vi har besluttet at holde fast i vores bryllup, både datoen og måden at holde det på! På trods af at hans ansigt først skal rekonstrureres efterfølgende...

Som vi selv mener så kan vi klare alt sammen... og det må man da sige at vi har bevist!

Jeg syntes jo stadig han er det smukkeste i verden på trods af lidt ansigts ændringer.. som jo kun er midlertidige :kiss:

Så hermed melder jeg mig selv tilbage på banen!! :cheerleader3: Og billede spam + opdateringer vil hermed sætte igang for alvor :)

Jeg glæder mig så ubeskriveligt til at kunne sige ja til manden jeg elsker .... Og priser mig lykkelig for at jeg stadig har muligheden og at han ikke blev atget fra mig ! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer