Guest Synneborre

♥ NC og Christinas bryllup 23. april 2011 ♥

635 posts in this topic

Annonce ♥

Brudepigegaverne

Jeg har netop pakket gaverne ind, som mine brudepiger skal ha'. Jeg kan ikke huske, om jeg har lagt et billede herind af det. Men i uanset hvad så kommer der ikke noget billede herind af gaven (igen?), for min ene brudepige er faktisk medlem herinde, da hun skal giftes næste sommer. Knap så aktiv - men jeg ved jo ikke om hun følger med. :-p

Men i hvert fald får I indpakningen at se. Synes selv jeg har været pænt kreativ. :-D (Noget skal man jo få en sygedag til at gå med!!)

Først kortet, jeg har kreeret

post-44040-0-73347400-1302683427.jpg

Og så den lille hilsen, jeg har skrevet i det til min ene brudepige, Hayley.

post-44040-0-75663900-1302683437.jpg

Og så helheden. :-) De havde pakket den ind i noget andet papir hos guldsmeden.. det var sølv og lilla. Og det var ikke lige passende til temaet, så jeg valgte noget sort, for så kunne jeg finde noget bånd i de rigtige farver. :-D

post-44040-0-50599300-1302683460.jpg

0

Kirkehæfterne er næsten færdige

Så er jeg igang med at håndsy manchetterne til kirkehæfterne. Har fået færdiggjort 3. Der skal laves 50, så er gået igang "allerede". Men I skal da ikke snydes for et billede. Det er godkendt af manden, som lige fik billedet tilsendt på jobbet. :-p

post-44040-0-76566900-1302689399.jpg

Hvad synes I?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

uh det ser flot. og fin gave :)

Både gaver og kirkehæfter ser flotte ud.Og tillykke med milepælen. Wow - 10 dage - dét må gi' sommerfugle i maven! En hel sværm, tror jeg! :cheerleader3:

Rigtig søde kort,og en god ide!Hvor er det vildt.. alle de tanker og al den forberedelse!! og så bare 10 dage tilbage :cheerleader3:

uhhh 10 dage :cheerleader3: Super at du har koebt taske og fine manchetter der :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med milepælen. Det er jo lige snart. Får helt sommerfugle i maven på dine vegne.

Tak tøser!! Glæder mig godt nok også for vildt!!!

0

Jeg er i tvivl, BK-tøser. Og jeg har brug for jeres mening.

Jeg viste lige min søster min taske, som jeg købte på Etsy igår. Hendes første kommentar "den er da godt nok grim..." :shooter:

Nu er jeg helt ægerlig over det, for jeg synes selv tasken er fed.

Må jeg ikke få jeres meninger om tasken?? Er den virkelig så grim??

0

Jeg kan virkelig godt li den.. Man bliver bare nød til at mærke efter hvad man selv har lyst til..! der vil altid være én eller to der ikke har samme smag som en selv! Og det kan være hun er den eneste der ikke er vild med tasken og at resten af festen syntes den er fed....!!

Du skal helt klart have den taske med :bearhug:

0

Tillykke med milepælen!! :thumbsupsmileyanim:

Øv for en kommentar om tasken. :td:

Jeg tænker, at du skal se den til kjolen. :) Den har nogle fantastiske farver, men afhængigt af hvor stor den er, kan den måske også godt blive lidt voldsom? Jeg synes det er svært at bedømme når man ikke ser den sammen med kjolen, men umiddelbart tror jeg, at den vil være flot dertil :hug:

0

Annonce ♥

Aj, jeg synes ikke den er grim og naar du faar den og har den sammen med kjolen, saa ser du ogsaa selv, hvad du siger. Og saa er det jo ikke en taske, du render rundt med hele tiden!

Oev, en traels kommentar, men enhver sin mening :rolleyes:

0

Jeg vil da gerne være ærligt og sige, at jeg synes den er grim. :) Men det er jo en smagssag.

Min mor synes også den taske jeg har valgt er grim, men det må hun om. Det er jo ikke hende der skal bruge den, og jeg VED at min mor og jeg har forskellig smag.

Så hvis du kan lide tasken, synes jeg bestemt ikke du skal lade dig påvirke af hverken din søsters, min eller nogen andens mening. :)

0

Tillykke med milepælen :balloons:

Det med tasken - bum bum bum den er speciel, og ikke på en dårlig måde :rolleyes: Det var nok ikke en taske jeg ville vælge, men smag og behag er jo vidt forskellig. Men grim syntes jeg overhovedet ikke tasken er. :) Det er din store dag, hvis det er den taske du vil have, så skal du da helt sikkert have den. Og så FUCK hvad andre syntes :hug::hug::hug:

0

Annonce ♥

Hvis du synes tasken er fed, så er tasken fed for dig! Vi har jo heldigvis allesammen forskellige meninger, ellers ville vi jo se helt ens ud... Vær du glad for dit køb, se den med kjolen og bestem dig først der :denmarkflag:

(Jeg synes altså den er fed!)

0

Den er da ihvertfald opsigtsvækkende, anderledes og "voldsom" som det bliver sagt. Der er da nok mange som ikke ville bryde sig om at gå med den til daglig fordi den måske virker lidt dominerende og vækker opstigt men til ens eget bryllup må man gerne være såvel dominerende som vække opsigt og jeg formoder den er tiltænkt til det formål. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg kan virkelig godt li den.. Man bliver bare nød til at mærke efter hvad man selv har lyst til..! der vil altid være én eller to der ikke har samme smag som en selv! Og det kan være hun er den eneste der ikke er vild med tasken og at resten af festen syntes den er fed....!!

Du skal helt klart have den taske med :bearhug:

Dejligt at vide, at jeg ikke står selv med meningen om min taske. Jeg så den og blev helt vild med den med det samme. Farverne er fantastiske. Og jeg har altid været en farverig tøs, der ikke har lagt bånd på sig selv - så jeg fandt det naturligt, at jeg købte den taske.

Tydeligvis er det en taske, der deler vandene. :-)

0

Jeg synes den er fin - jeg kan godt lide at du tør være anderledes - at være dig selv - det er jo DIN taske!! GP Og alle har altid en mening, og nogle gange skal man bare svare "nå, men det er også MIN taske"Jeg har en søster som også ofter kommer med hendes mening - og den er ikke altid som min. Men jeg har efterhånden valgt at sige fra - det er jo okay ikke at have samme mening og smag!

Jeg har aldrig været bange for at være anderledes. Derfor synes jeg også det ville være synd, hvis jeg valgte en relativt anonym taske ... når jeg aldrig selv har været anonym (eller er til den type look). Du har fuldstændig ret i, at jeg skal vælge den taske, jeg vil bruge til mit bryllup - og så være ligeglad med andres eventuelle meninger. :-) Tak skal du ha'!

Tillykke med milepælen!! Øv for en kommentar om tasken. :td: Jeg tænker, at du skal se den til kjolen. :) Den har nogle fantastiske farver, men afhængigt af hvor stor den er, kan den måske også godt blive lidt voldsom? Jeg synes det er svært at bedømme når man ikke ser den sammen med kjolen, men umiddelbart tror jeg, at den vil være flot dertil

Tak for "tillykke med milepælen"-hilsnen (eller hvad man nu siger. :-))

Det er rigtig ærgerligt med kommentarer, der strider imod ens egen opfattelse LIGE før brylluppet. Jeg blev godt nok også PÆNT trist, da hun sagde det. For i vores lille søskendeforhold er hun dén der har arbejdet i Friis & Co og går MEGET op i at alt er moderigtigt og hun følger moden. Og der er jeg meget modsat hende.. for jeg vælger komfort frem for mode - og synes da selv jeg ser godt ud (går så ikke rundt i fleece jakker til daglig.. altså handlër da i H&M osv). Men derfor bør det så heller ikke overraske, at hun netop synes min noget outrageous taske er grim.

Du har fuldstændig ret i det er svært at bedømme den uden kjolen. Billedet erogså af en anden taske som er i hvid satin - ikke ivory, som min kjole er. Så det er svært rigtigt at bedømme det. Men på den anden side.. for mig er farverne helt uovertrufne og fantastiske. Det ernøjagtig dén nuance af blå, jeg er vild med. Den grønne ser ud til at matche det bånd, jeg har i min brudekjole. Jeg har hele tiden sagt, jeg ikke ville ha' en simpel "hvid" taske eller sølv. Jeg har hele tiden ledt efter en med farver. Jeg skal ikke bruge tasken i kirken, så synes godt jeg kan forsvare at ha' masser af farve på tasken under festen. Det er jo en fest. :-p

Aj, jeg synes ikke den er grim og naar du faar den og har den sammen med kjolen, saa ser du ogsaa selv, hvad du siger. Og saa er det jo ikke en taske, du render rundt med hele tiden!Oev, en traels kommentar, men enhver sin mening

Det har du helt ret i. Det er nok kun en taske jeg skal bruge på min bryllupsdag - og MÅSKE hvis den kommer til at matche noget tøj jeg skal ha' på til eventuelle fester fremover. Ja, alle har hver deres mening. Og gud ske tak og lov for det - for ellers havde livet/verden godt nok været kedelig! :rolleyes:

Jeg vil da gerne være ærligt og sige, at jeg synes den er grim. :) Men det er jo en smagssag.Min mor synes også den taske jeg har valgt er grim, men det må hun om. Det er jo ikke hende der skal bruge den, og jeg VED at min mor og jeg har forskellig smag.Så hvis du kan lide tasken, synes jeg bestemt ikke du skal lade dig påvirke af hverken din søsters, min eller nogen andens mening. :)

Tak fordi du er så ærlig. Men du har ret - det er jo en smagssag. Ikke alt vi gør kan godkendes af andre, men så længe vi gør de ting vi gør med overbevisning i hjertet, så kan det jo ikke gå helt galt. :)

Tillykke med milepælen :balloons: Det med tasken - bum bum bum den er speciel, og ikke på en dårlig måde Det var nok ikke en taske jeg ville vælge, men smag og behag er jo vidt forskellig. Men grim syntes jeg overhovedet ikke tasken er. :) Det er din store dag, hvis det er den taske du vil have, så skal du da helt sikkert have den. Og så FUCK hvad andre syntes :hug:

Ja woohooo!! Og nu kun 9 dage tilbage! Tænk lørdag går startskuddet på en lang og travl uge!

Du har fuldstændig ret i, at tasken er speciel. Det er lige præcis derfor jeg valgte den. :-) For jeg har også altid selv været ret speciel. Og det ville virke helt malplaceret, hvis jeg ankom med en taske, der kun havde 1 farve. Og så endda en taske, der kun var hvid/ivory eller sølvfarvet. For det ville ikke være mig. Og er der en dag, man burde være "true to yourself" - så er det da ens bryllupsdag. :-) YES! Alle har en mening - men jeg behøver ikke bekymre mig om andres meninger, når jeg selv er tilfreds. :-)

Tillykke med milepælen. :cheerleader3: her helt vild med din taske!

Tusind tak! for begge! :-D

Hvis du synes tasken er fed, så er tasken fed for dig! Vi har jo heldigvis allesammen forskellige meninger, ellers ville vi jo se helt ens ud... Vær du glad for dit køb, se den med kjolen og bestem dig først der :denmarkflag: (Jeg synes altså den er fed!)

Tusind tak!!! Jeg synes tasken er fed, så det er vel det der tæller! :-D

Den er da ihvertfald opsigtsvækkende, anderledes og "voldsom" som det bliver sagt. Der er da nok mange som ikke ville bryde sig om at gå med den til daglig fordi den måske virker lidt dominerende og vækker opstigt men til ens eget bryllup må man gerne være såvel dominerende som vække opsigt og jeg formoder den er tiltænkt til det formål. :thumbsupsmileyanim:

Hehe "opsigtsvækkende, anderledes og voldsom" - jeg er faktisk blevet beskrevet med alle 3 ord gennem mit voksne liv, så det er jo bare bevis for, jeg bør lytte til mig selv. :-) Jeg ville aldrig gå med den taske til daglig - det kommer til at clashe med min limegrønne jakke ;-) Men som du så rigtigt siger, så må man gerne være opsigtsvækkende og dominerende (på den gode måde) til ens eget bryllup. Og ja, den er tiltænkt til det formål. :-)

0

Annonce ♥

Her kl. 13.45 modtog jeg et opkald om, om jeg ville komme til samtale på et job som butikselev. Samtalen aftalte vi blev 14.15.. altså en halv time efter. Aldrig har jeg været i bad og fået skiftet tøj og lagt make-up så hurtigt! Jeg tror jeg får besked imorgen. KRYDS FINGRE!!

0