Posted April 22, 2011 · Report post :cheerleader3: 1 lille dag :cheerleader3: Hvor er det bare vildt, jeg håber I får en rigtig god dag i dag --------------------------------------------------------------- 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post Uh, så er det i morgen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post Uhh, har holdt toltal fri fra BK i laang tid, så jeg har slet ikke fulgt med i alle dine dumme problemer, men dejligt at høre at alt er godt nu :easter1: Håber du får en dejlig fredag, og stort tillykke med kæresten (og resten af familiens) fødselsdag. Jeg ønsker dig en vidunderligt dag i morgen, vejret bliver jo bare så perfekt og er sikker på I også får en fantastisk bryllupsrejse. HVOR BLI'R DET BARE SPÆNDENDE Masser af Connie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 (edited) · Report post :cheerleader3: 1 dag tilbage Edited April 22, 2011 by lenemaj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 (edited) · Report post :cheerleader3: kun 1 dag tilbage Edited April 22, 2011 by lenemaj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post må din dag blive lige så romantisk og vellykket som min, for så vil du være i drømme land:O) husk at drikke vand så du ikke gør som jeg, jeg fik forstoppelse;O) av av 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post Jeg vil lige oenske jer en rigtig skoen dag imorgen og masser af positiv karma - jeg er sikker paa at det bliver en fantastisk og ufroglemmelig dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post Vil ønske jer en helt fantastisk dag i morgen og i kan da ikke være mere heldig med dagen!!!! TILLYKKE!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post Håber i får en dejlig dag i morgen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post Skønt vejr, fantastisk til et bryllup :-D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 · Report post Weeeeee, tiden nærmer sig med hastige skridt!! Jeg ønsker dig og NC en helt igennem fantastisk bryllupsdag i morgen - og jeg glæder mig meget til at læse din beretning!!! Stort TILLYKKE med i morgen!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 (edited) · Report post Jeg håber I får en fantastisk dag i morgen! Kæmpe stort tillykke herfra! Edited April 22, 2011 by ChariteK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post SÅ ER DET I DAG Håber I får en fantastisk dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 (edited) · Report post Tillykke med dagen Jeg håber dagen bliver rigtig rigtig god. Hvor bliver det bare spændende at se alle billederne der fra --------------------------------------------------------------- Edited April 23, 2011 by charlotte heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Tillykke, tillykke, tillykke. Må i få en helt igennem fab. dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Et kæmpe tillykke med i dag Jeg håber dagen bliver alt hvad du har drømt om 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Stort tillykke med dagen. Sikke et flot vejr i får. :denmarkflag: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Tillykke tillykke tillykke!!! Håber det bliver en uforglemmelig dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Tillykke med dagen Glæder mig til at høre om jeres store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Håber I får en helt igennem fantastisk dag!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Tillykke med dagen idag, og hvor herligt i får sådan et lækkert vejr! :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post TILLYKKE MED I DAG :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 (edited) · Report post TILLYKE MED BRYLLUPPET - JEG HÅBER I FÅR EN FANTASTISK DAG Edited April 23, 2011 by Elva 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post Stort tillykke med dagen Håber i har en fantastisk dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2011 · Report post TILLYKKE MED DAGEN!! Håber den har været helt igennem fantastisk! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites