Sign in to follow this  
Followers 0
Sunspirit

Lav egen bryllupshjemmeside

6 posts in this topic

Link til en gratis bryllupshjemmeside for alle. Det vil sige man kan lave sin egen hjemmeside om sit bryllup, med billeder fortællinger, gæstebog og så videre.

Den er engelsk, så man skal kunne lidt for at den bliver pæn, men man kan en masse enkle ting, som får den til at se godt ud og jeg anbefaler den til alle som synes det vil være rart med en side med ekstra information til gæsterne og bare vil blære sig med deres billeder :)

Her er mit lidt ufærdige resultat af en hjemmeside: LINK

Jeg vil gerne hjælpe hvis folk har brug for det. :cheerleader3:

Edited by Sunspirit
0

Annonce ♥

Flot hjemmeside og godt link

Har desværre allerede oprettet en dansk side, som jeg nu betaler for :) men heldigvis ikke så meget, så det går nok..

0

Jeg kan da også lige anbefale wix.com. Dog ikke noget jeg bruger til bryllupshjemmeside, men til at lave hjemmesider til virksomhedscases og sådan.

Det er flash og utrolig nemt at arbejde med. Og selvfølgelig helt gratis. :)

0

Jeg kan da også lige anbefale wix.com. Dog ikke noget jeg bruger til bryllupshjemmeside, men til at lave hjemmesider til virksomhedscases og sådan.

Det er flash og utrolig nemt at arbejde med. Og selvfølgelig helt gratis. :)

TAK!!!

0

Annonce ♥

Link til en gratis bryllupshjemmeside for alle. Det vil sige man kan lave sin egen hjemmeside om sit bryllup, med billeder fortællinger, gæstebog og så videre.

Den er engelsk, så man skal kunne lidt for at den bliver pæn, men man kan en masse enkle ting, som får den til at se godt ud og jeg anbefaler den til alle som synes det vil være rart med en side med ekstra information til gæsterne og bare vil blære sig med deres billeder :)

Her er mit lidt ufærdige resultat af en hjemmeside: LINK

Jeg vil gerne hjælpe hvis folk har brug for det. :cheerleader3:

Hold op det tegner til at blive et flot bryllup!!!! Det er rigtig imponerende ud! Tak for tippet!

0