Flikke

Efterårsblomster??

12 indlæg i dette emne

Hej igen

Jeg er lidt i vildrede om hvilke slags blomster vi vil benytte til vores bryllup. Det være sig både i brudebruketten og i blomster deko på bordet.

Nu er jeg ikke den store blomsterekspert, og ved faktisk ikke engang hvilke slags blomster der sådan er efterårsblomster, og er fremme midt september. Er der nogen her der ved det?? Og har gode idéer til det, da det kunen være flot at bruge sæsonens blomster.

Håber I kan hjælpe....

Flikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyng! Det er i hvert fald et hit hos mig og passer til årstiden....

Ahem.. måske solsikker... jeg ved godt gul ikke er den mest gængse "bryllupsfarve" men det er tilfældigvis min yndlingsblomst! :thanks:

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Carina

Jeg har selv tænkt meget på lyng, men blomstrer det ikke mest i august, og vores bryllup er først 11.sept.

Solsikker har vi helt tilfældigt også snakket om, det er min kærestes ynglingsblomt....men synes måske heller ikke helt det passer til brylluppet.

Hvis lyngen er flot på det tidspunkt, så bliver det helt sikkert noget med lyng og cremefarvede roser....det kunne være flot.

Andre gode ideer??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lijler

De blomstre fra juli til sep (hvis man er heldig). Pga. af det dårlige vejr, ser det ud til at mine springer meget sent ud i år.

Men sidste år kunne jeg købe flotte hvide (og lyserøde) liljer indtil til sent på efteråret.)

Jeg skal selv have liljer i både brudebuket og blomsterdek. men vi skal også giftes 7/8.

Håber at du kunne bruge det.

Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Nu ved jeg ikke lige hvad farver du er vild med, men farven rød, gør sig i hvert fald også gældende om efteråret. Her har du nogle eksempler med røde roser, kombineret med bl.a. lys og egeføj (eller hvad de nu hedder).

Håber at det kan bruges til inspiration.

Knus Pernille :heppe:

post-7-1088068275.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer