Sign in to follow this  
Followers 0
Frittefrej

Sjov indbydelse til 30års fødselsdag

2 posts in this topic

Ja overskriften siger det hele....

Til Maj fylder jeg rundt :)

Og jeg ville gerne lave en sjov invitation, så hvis nogen skulle have nogle tekster liggende eller andet, så skriv endelig :-)

Jeg er HELT på bar bund...

Lidt info:

Jeg bor i en 2-værelses sammen med min hund.

Her er selvfølgelig ikke plads til alle, så det er i selskabslokaler i nærheden.

Det bliver til noget buffet ved 14-tiden med efterfølgende kaffe og kage osv osv, indtil folk ikke orker mere :cheerleader3:

I det jeg ikke rigtig ønsker mig andet end store ting, er min ide, at jeg kan stille en pengekasse eller lign??? (ideer søger hertil også).... Og skrive noget i invitationen om at jeg kun ønsker mig store ting, så som fladskærme osv, og at jeg stiller en pengekasse frem, hvor folk kan putte lige det beløb i, som de har lyst til (der er mange der ikke bryder som om at andre ved hvad de har givet beløbsmæssig). Men det skal jo heller ikke lyde for krævende, for det vigtigste er bare at de kommer ;-)

Og jeg hvis de vil give mig noget, så skal de f.eks. heller give en æske chokolade istedet for vin, da jeg ikke drikker, og kæresten ikke kan tåle vin :-) Normalt kan folk jo godt li at komme med vin....

Nogle ideer overhovedet? kom glad :cheerleader3::)

0

Annonce ♥

Jeg synes man kan understrege en uformel fest ved at bruge gratis kort fra cafeerne. Skriv bare bag på: HJælp (eller HURRA) jeg bliver 30 år. Det skal fejres med middag og fest. Kom og vær med den. xxxxx kl xxxx etc

Kortene behøver ikke at være ens. Du kan også tage flere kort og så binde dem sammen i det ene hjørne og på den måde få flere sjove billeder med og mere plads til tekst

0