Pixie

C og L's super lavbudget bryllup

271 indlæg i dette emne

Hmm med hensyn til bolero...

Synes dem fra trendsales er alt for hverdagsagtige og ikke særlig kønne til bryllup...

Ved ikk lige hvilken jeg ville vælge, men sys da lidt blonder kunne være rigtig fint til dig i den kjole :)

men hensyn til sko er de da super flotte dem du lige har fundet, men er nu mere til de der guld sko du viste på en tidligere side :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg faktisk kikket på ;) Helt sikkert en mulighed, men lige nu er jeg vildt forelsket i en fra etsy som kun kan komme hvis jeg betaler det samme som den koster i fragt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhhh.... Fik du handlet i IKEA i går? Og hvad røg i den store gule pose?

Husk lige at du måske skal have kortet lidt af kjolen. Så frem med saksen og på med kjolen inden næste lørdag - ved jo du har travlt med alt muligt for tiden ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhhh.... Fik du handlet i IKEA i går? Og hvad røg i den store gule pose?

Husk lige at du måske skal have kortet lidt af kjolen. Så frem med saksen og på med kjolen inden næste lørdag - ved jo du har travlt med alt muligt for tiden ;)

altså... det var IKKE meget ud over det planlagte der kom i posen :) Lidt plastikbøtter og en toilettaske :thumbsupsmileyanim: Det var straks værre da jeg kom over i centeret!!

Kjolen er perfekt i længden når jeg kommer i mine tårnhøje sko :)

Håret... fik ikke taget billeder men har fået en fed frisure. Den ka bare kun sidde på den ene måde så jeg må ligne en idiot indtil det gror ud igen. men fuck det... jeg er for lækker til mit bryllup, og det er hvad der tæller lige nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LAST MINUTE SHOPPING!!

Har de sidste par dage fået indkøbt de fleste af de ting jeg manglede....!! :thumbsupsmileyanim: Men det er vist også på tide! he he.

Har købt en helt enkelt sort bolero... ikke meget drama over den, men det går nok.

Forkælede mig selv med lidt nyt makeup - eye liner og gloss - og fik en prøve på en primer jeg lige skal se om er noget.

Så har jeg købt et strømpebånd på etsy som jeg HÅBER kan nå at komme, men ellers går det nok også...

post-46209-0-72124200-1303412309.jpg

Jeg fik også købt bordpynt!!

hvide lys, grønne serivetter og sorte sten. Og så er min skønne veninde igang med at lave risposer i 3-4 forskellige farver som skal pynte på bordet

Jeg ..... skriver stadig projekt og ...... HADER DET!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LAST MINUTE SHOPPING!!

Har de sidste par dage fået indkøbt de fleste af de ting jeg manglede....!! :thumbsupsmileyanim: Men det er vist også på tide! he he.

Har købt en helt enkelt sort bolero... ikke meget drama over den, men det går nok.

Forkælede mig selv med lidt nyt makeup - eye liner og gloss - og fik en prøve på en primer jeg lige skal se om er noget.

Så har jeg købt et strømpebånd på etsy som jeg HÅBER kan nå at komme, men ellers går det nok også...

post-46209-0-72124200-1303412309.jpg

Jeg fik også købt bordpynt!!

hvide lys, grønne serivetter og sorte sten. Og så er min skønne veninde igang med at lave risposer i 3-4 forskellige farver som skal pynte på bordet

Jeg ..... skriver stadig projekt og ...... HADER DET!!

Ihhh hvor dejligt, at få mange ting klaret!!

Suuuper flot strømpebånd!! :)

Projektskrivning.....ja, selv har jeg da fået tændt computeren, men er kun nået til bryllupsklar..... :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke rigtig "finde" mig selv i det :)

Overvejer et sort satinbånd der er lukket med blomsten jeg har købt. Eller måske noget ala det bælte du har med blomsterne. Måske er det fordi båndet er for langt?

Tror stadig lidt jeg lider under at have haft meget kort tid til at planlægge tilbehør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUHUUUUUIIII!!!! :cheerleader3:

TNT har været her idag hvor jeg ikke var hjemme, men i morgen kommer de igen... og har min KINAKJOLE MED!!!

OG så kan jeg da lige hilse og sige at det kører for mig her :thumbsupsmileyanim: På jagt efter sysserøde(lyserøde) gummistøvler til min lille krusedulle bliver jeg simpelhen overfaldet af et par sko! De springer bare på stakkels forsvarsløse mig og TVINGER mig til at købe dem!! Nå ja, fik da også handlet røjsere til dullen, godt nok ikke sysserøde, men med en fin prinsesse!!

I skal da lige se dem...2v30n7r.jpg

Og smider lige et billede af mig i en "miss lena". Så kan i sammenligne i morgen når der kommer billeder af den anden.

24nlceo.jpg

Ei ja du er super sød i den kjole!! Og med det sorte og dit mørke hår.. ei synes det er rigtig godt! :toot::toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer