Pixie

C og L's super lavbudget bryllup

271 posts in this topic

Jeg synes du virker meget rolig after at der kun er 25 dage tilbag og du stadig mangler kjolen, jeg ville nok begynde og gå lidt i panik hvis det var mig.Og så ordner du også lige projekt og eksamensadgangsopgaver total overskuds artigt :respekt: men du lyder nu heller ikke som en man lige kan hylde ud af den. :thumbsupsmileyanim:

Øv øv med h2t dag, træls når folk heller vil ydmyge, bare fordi man har mulighed for det, i stedet for at gøre det til en dag man husker med glæde og taknemlighed :shooter:

Hvor godt du tog (y) på hende, de må også gerne følge lidt panik og nå at tænke f..k -HAHA-

0

Annonce ♥

UHA!!!

Så blev jeg lige poltet! Ihhh det var så godt :thumbsupsmileyanim:

Fredag skriver min søde veninde Gina om ikke hun skal komme med noget tøj hun har, som jeg skal prøve... Joe... det måtte hun da gerne. Hun ville så lige komme forbi lørdag morgen, når hun engang vågnede! AHA!!!! Tænkte hurtigt tanken om det var PA, men mente jo at jeg havde luret dem og at det var d 16!!

Ret tilfældigt går jeg tidligt i seng, og sover også vildt længe. Står op ca 8.30, når lige og tisse inden der bliver dyttet i indkørslen!

Der holder min søsters bil og ud siger søs og gina. Uha, så spændende!! Jeg får lov at tage et bad, men farer forvirret rundt for der skal pakkes tøj til ungerne der skal op til bedste og også lidt ekstra til mig. Endelig kommer jeg i bad og vi kommer afsted! På vej op til min mor med ungerne beder jeg min søs om at ringe til mor for at hun lige kan smøre en klapsammen til mig. Men det mener hun vi godt kan nå deroppe, så jeg skal bare tage det roligt (de havde taget min telefon). Havde lidt på fornemmelsen at der var noget i vente deroppe og rigtig nok stod der en hel flok på græsset foran huset da vi kom!!

SÅ fik jeg morgenmad, og KAFFE!!!! og kage :) Min mor havde også helt ny og friskbagt hjemmelavet leverpostej! MUMS! Jeg skulle så fortælle lidt om alle der var tilstede, og af en eller anden grund var det meget vigtigt for mig at fortælle om deres bageevner!! :lol: Det kom lidt til at lyde som om det var det eneste jeg gik op i. Men jeg VILLE ikke tude og det havde jeg gjort hvis jeg skulle have sagt noget dybere!

Jeg havde frabedt mig udklædning, men slap dog ikke alligevel. Men jeg må indrømme at det de havde fundet på var rigtig godt. Jeg fik en hårbøjle med slør på, og et lyserødt tylskørt på. Det kunne jeg godt lige overleve. Så kørte vi op til min søster hvor dagens første udfordring var at lave min egen topfigur til bryllupskagen. Det var SÅ genialt og den topfigur er bare lige i øjet!!!

Lige lidt af de få billeder jeg har adgang til;

post-46209-0-17642400-1302424021.jpg

Så fik jeg besked på at sminke mig så pænt som jeg kunne. Det skulle virkelig være flot!! jeg skulle også sætte hår!

Lækker blev jeg.... GP

Så afsted i bil og efter meget kort tid kører vi ind af en grusvej og der bor så en fotograf hvor jeg skal have taget billeder! De har taget 2 af mine ynglingskjoler med og så blev jeg ellers fotograferet!! Det var vildt godt! Mens jeg klæder min i min prinsesseforklædning igen hører jeg noget om at vi skal til Løkken ude fra haven hvor de er ved at gøre klar til frokost!

Forkost - mums lækre sandwich!!

Afsted igen. Drille Louise-med-at-køre-ind-i-gågaden-i-brønderslev-for-at-sælge-men-dropper-det-pga-manglende-"kunder"-og-køre-til-et-andet-sted-hvor-hun-kan-komme-til-at-sælge-noget-tur!! MØGKÆLLINGER :sm:(y):tunge:

Nå, min veninde der kører bilen får så lige talt over sig og afsløret at vi SKAL til løkken he he he!!!

Action house i løkken venter og en hyleskæg gang lasergame!! 2 hold af 4 og mig på mit helt eget hold alene!! Men jeg tabte sku ikke! Jeg blev faktisk nr 2 :toot:

Så kører vi hjem til min søs igen hvor der er et par stykker der smutter hjem for at amme unger og min fætters kæreste skal op og hvile ( hun har en kronisk sygdom) Vi andre kører videre og så skal vi have en times zumba af min søsters veninde... av min (y) og mine :b223: (ingen sportsBH på) så i bad og hjem til min søs igen hvor der ventede lækker tapas og de 2 der var kørt hjem kom tilbage.

Så får jeg bind for øjnene mens jeg så skal gætte hvad der skal ske nu.... DILDOPARTY!! -HAHA- Hun var super sjov og sød!! Har aldrig været til sådan et party før og det var bare godt!

Nu skal vi så spise... LÆKKER LÆKKER MAD!!! Min søs er en gud i et køkken! Bagte kartofler med rød oksesteg, rødvinssauce (HELT HJEMMELAVET)bagte hvidløg, salat, og dild/bacon dressing,. Til dessert; fransk chokoladekage med is og bær! GUF!!!

Får at vide at nu er det bare ren hygge resten og jeg er ved at være brugt så tror sevfølgelig på dem! Nå, vi skal så lege noget rundkreds leg. Tænker at det sikkert er nu de vil gå mig til at tude hved at fortælle sentimentale historier eller en eller anden anden underlig selskabsleg.

Min ene veninde render stadig rund og rumstere i køkkenet. Tænker ikke videre over det for hun var nok ved at malke ud til sin baby eller sådan noget tænker jeg. Hun kommer så ind med en CD og siger ihhhhh den her skal vi lige høre Knudsen(mig) den kan du helt sikkert huske!!

Tænker igen at det er nok en vi har gået i byen og danset meget til, men kan altså ikke lige genkende den..... :oops:

Nu bliver det så interessant!!!

Ind kommer en ung gut i hvid uniform!! Jeg var lige ved at tude!! Det havde de bare ikke gjort!!!! Fik også sagt noget i den retning... Jeg ville ha gået men af kunne ikke rigtig få mig til det. Tænkte rigtig meget på hvad Christian ville sige til det, for jeg ville ha haft det underligt med at han skulle have strip!

Heldigvis er det ikke kun mig han stripper for men også de andre... og da jeg ser de andre bare hygger med det slapper jeg lidt af, og på et tidspunkt hvisker han til mig at han nok skal være sød. Det ender med jeg faktisk synes det er rigtig fedt.

Bagefter fortæller pigerne så hvor meget de er gået op i at finde den helt rigtige stripper til mig, så han er hentet op fra FYN!!! Og hans kørepenge var vist dyrer end selve stripshowet!

Herefter er det bare hygge og snacks. Jeg bliver kørt hjem lidt over midnat hvor min søde dejlige kæreste venter oppe på mig :loveflag:

Helt fantastisk dag hvor alle kunne være med....

Hvis jeg skal pive over noget var det at der var 3 jeg havde regnet med ville komme som ikke var der. Nemlig 3 fra min klasse. Men havde nok på fornemmelsen at de ikke var der. De har blevet lidt underlige på det sidste og har lidt fortrudt de er inviteret til brylluppet :(

MEN det skal ikke overskygge at jeg det var en over fed dag hvor jeg virkelig er blevet kræset om!!

Edited by Pixie
0

fedt med en super PA lige i din ånd! lyder virkelig også som nogle fede og hyggelige ting du har oplevet! kan godt forstå du var lidt nervøs over stripperen, men godt det ikke kun var dig og ham der var i centrum, så hjælper det lidt :)

ærgeligt med de 3 veninder :(

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt med skøn PA !!!! :cheerleader3:

Jeg gad dælme os godt lave min egen topfigur. Er det bare sådan noget du kan? Eller fik du hjælp til det?

Puha stripper - fedt at det endte godt, jeg skal bare IKKE have en stripper til min PA. Men tvivler på at mine veninder respekterer det! Men så håber jeg da at det bliver ham fra fyn :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er den fed, den topfigur! :thumbsupsmileyanim:

Og dejligt du havde en god dag! Det lyder som om de har gjort rigtig meget ud af at fejre dig GP

Det havde de helt sikkert! Det var bare så fedt! Kan godt ærge mig lidt over at der er overstået. Mon ikke man kan få en "tur" til :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja, sikken en sjov topfigur du fik lavet - super idé. Og det klæder dig med lidt slør, selvom jeg tror at den frisure du beskrev med højt hår, kan blive TOP cool :)

ja ikke? :) Det er lidt ala denne jeg tænker kunne være fedt

post-46209-0-08883500-1302609404.jpg

0

JUHUUUUUIIII!!!! :cheerleader3:

TNT har været her idag hvor jeg ikke var hjemme, men i morgen kommer de igen... og har min KINAKJOLE MED!!!

OG så kan jeg da lige hilse og sige at det kører for mig her :thumbsupsmileyanim: På jagt efter sysserøde(lyserøde) gummistøvler til min lille krusedulle bliver jeg simpelhen overfaldet af et par sko! De springer bare på stakkels forsvarsløse mig og TVINGER mig til at købe dem!! Nå ja, fik da også handlet røjsere til dullen, godt nok ikke sysserøde, men med en fin prinsesse!!

I skal da lige se dem...2v30n7r.jpg

Og smider lige et billede af mig i en "miss lena". Så kan i sammenligne i morgen når der kommer billeder af den anden.

24nlceo.jpg

0

Det er simpelhen bondefangeri, når skobutikker laver det nummer. Sådan bare at lade forsvarsløse mennesker blive overfaldet på det groveste, helt uden mulighed for at sige fra.

Prøvede det selv med mine brudesko, pludselig var jeg simpelhen hevet ind i butikken, havde sko i posen og dankortet oppe af lommen. Hvordan det skete, ved jeg ikke. Måske der har været noget bedøvende i luften... ?!? :biggrin:

Nogen burde gøre noget... :)

Edited by Linette160711
0

Annonce ♥

Ja, de sko - har adskillige gange befundet mig i sammen situation hernede i Italien og det synes ikke at stoppe igen!

Flot i Mis-Lena kjolen - glaeder mig til at se kinakjolen :cheerleader3:

0

Jeg glæder mig så meget til at se din Kina kjole . Tror bestemt også den kan blive en succes :) Husk billeder af toppens detaljer - men det bliver nok dit look der skal afgøre det... Altså det søde 50'er look mod det mere rå look (her tænker jeg på at den pink frisure nok passer bedst til den enkle kjole).

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥