Gittepit

Vejle Brude :-D

74 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Melder mig også under denne fane. Vi skal godt nok ikke giftes i Vejle, men jeg arbejder i Vejle :loveboard:

Jeg blev friet til grundlovsdag 2010. Vi skal giftes den 13 aug i en lille kirke i Søvind. Derfra kører vi hjem, hvor brylluppet skal holdes i et telt. Der vil være champagne og bryllupskage, som jeg selv vil lave. Har lige sat et billede ved, som viser den, som jeg lavede til min fødselsdag, og middag senere samme sted. Vi bliver den nærmest familie, så det bliver et lille (men godt :) ) bryllup med 15-20 personer.

Hvor er det bare en super fin kage..! Hvilket fyld vil du bruge i kagen til den store dag?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm jeg har ikke bestemt mig endnu. En bailey/chokolade crem og et lag af passion, som er kogt ind med sukker, en tynd makronbund og så noget frugt mousse....jeg skal i gang med at prøve at lave nogle forskellige små kager, så jeg kan teste, hvad som falder bedst i smag (til stor glæde for min mand.......han har en rigtig stor sød tand) Nogle forslag?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuhhh så er der kun 5 dage til Vejles Brudeløb..!! :loveboard: Er i kommet i træning?? :) Er nødt til at lokke svigermekanikken ned og opfange noget af stemningen for mig..

Jeg er SÅ klar til det løb :) øøøhhh...men i træning....ej vel :):)

Jeg er bare ikke lige typen der går amok i træning fordi jeg skal sidde på rygge af H2B...jeg øver mig i at samle benene om hans krop i stedet :)

Til gengæld var H2B ude at løbe 14 km i går, så han får da trænet lidt...og IIIIHHHH hvor jeg glæææder mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Egentlig lidt sjovt hvor meget ting kan ændre sig på 5 mdr hehe. Jeg sad lige og læste mit eget indlæg. Gæstelisten er blevet reduceret med 1/3, maden skal laves af oboisten fra det orkester jeg spiller i, festen bliver i Nørup Sognegård og voes budget er faldet - ja og så endte jeg med en kina-kjole hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til vejle i løbet af ugen for at scoute location-steder til billederne :thumbsupsmileyanim: Pt står valget mellem Bølgen og det gamle Vejle stadion :loveboard: Vi har fået aftalt møde med præsten 5. juli = en mindre evighed til at lave kirkehæfter, YAY! Og så er maden så småt ved at være på plads..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Vejle-piger!

Jeg vil høre, om I kender nogle pæne forsamlingshuse, selskabslokaler eller lign. nær Vejle, hvor man selv må medtage drikkevarer. Det er til min veninde, som skal giftes næste år i september måned. De bliver ca. 50 pers.

Egentlig er jeg selv fra Vejle, men synes ikke jeg kan komme i tanker om nogen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Vejle-piger!

Jeg vil høre, om I kender nogle pæne forsamlingshuse, selskabslokaler eller lign. nær Vejle, hvor man selv må medtage drikkevarer. Det er til min veninde, som skal giftes næste år i september måned. De bliver ca. 50 pers.

Egentlig er jeg selv fra Vejle, men synes ikke jeg kan komme i tanker om nogen.

Vi har valgt Grejs Borgergård - der er en del billeder af det i min tråd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hopsa Hopsa Hopsa med denne skønne Vejle tråd.

Vi har haft et fantastisk skønt bryllup på merlot og fik taget billeder ved højbanen, bølgen og i skoven. Billeder kan ses i min beretning ;-)

Kiggede i din bryllupsberetning og sikke en skøn dag i ser ud til at have haft.

Super fede billeder fra Bølgen - det vil jeg have med i mine overvejelser når vi skal finde lokations til brylluppet næste år.

Vi har booket Slotsstalden ved Tirsbæk gods - det er bare et vildt romantisk sted og vi glæder os helt vildt. Så er band, fotograf og kirke også på plads, så der er et stykke tid til at resten af projektet skal skydes igang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopsa Hopsa Hopsa med denne skønne Vejle tråd.

Vi har haft et fantastisk skønt bryllup på merlot og fik taget billeder ved højbanen, bølgen og i skoven. Billeder kan ses i min beretning ;-)

Kiggede i din bryllupsberetning og sikke en skøn dag i ser ud til at have haft.

Super fede billeder fra Bølgen - det vil jeg have med i mine overvejelser når vi skal finde lokations til brylluppet næste år.

Vi har booket Slotsstalden ved Tirsbæk gods - det er bare et vildt romantisk sted og vi glæder os helt vildt. Så er band, fotograf og kirke også på plads, så der er et stykke tid til at resten af projektet skal skydes igang.

mange tak - vi havde bare den mest fantastiske dag. Og bølgen kan helt klart anbefales som location. der er så mange muligheder med trin osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er sjovt hvor meget der kan ske :cheerleader3:

Minnie - jeg synes ikke at kunne se din kjole nogle steder ?? Billeder hehe (elsker bare kjolebilleder)

Min planlægningstråd skal altså opgraderes hehe... Der er en tråd inde i kjoleforummet hvor jeg er lidt i panik over min kjole hehe,

Hej Vejle-piger!

Jeg vil høre, om I kender nogle pæne forsamlingshuse, selskabslokaler eller lign. nær Vejle, hvor man selv må medtage drikkevarer. Det er til min veninde, som skal giftes næste år i september måned. De bliver ca. 50 pers.

Egentlig er jeg selv fra Vejle, men synes ikke jeg kan komme i tanker om nogen.

Hvor langt udenfor byen må det være? Vi har lejet Nørup Sognegård ca 15 km fra Vejle hvor det er rigtig fleksibelt med hvor mange og hvor store lokaler man lejer. Der er et stort køkken, man må medbringe det man vil, og de har en kogekone tilknyttet som kan stå for alt det man har behov for :) Vi giver 2800 for fredag og lørdag med plads til 60 mennesker (dvs. halv stor sal).

Ellers er Stenager Forsamlingshus også rigtig fint. Det ligger ca 9 km fra Vejle.

Der er rigtig mange fine steder udenfor Vejle :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tina nye negle. er helt klart den bedste i vejle. hun er super dygtig og kompetent. desværre er der jo rigtig mange der slet ikke har en uddannelse og derfor laver noget L*** med ens negle. dog ville jeg skynde mig at bestille tid da hun er ret populær ;-)

op til brylluppet spurgte jeg på min facebook hvem jeg skulle få til at ordne mine negle. 20 tøser svarede Tina fra nye negle og ikke en eneste der havde noget positivt at sige om andre ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil helt klart også anbefalde dig Nye Negle (tina) det er hende der altid laver mine negle og man er sikker på at det er 100 % i orden når man går der fra... jeg har bestilt tid allerede til mit bryllup så hvis jeg var dig ville jeg bestille tid med det sammmen hun er nemlig som Gittepit skriver ret populær :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger jeg er fra hedensted så synes jo også lidt jeg hører til her :thumbsupsmileyanim: jeg skal giftes d. 30/6 i hedensted kirke, er blevet total bridezilla efter jeg har meldt mig ind på denne side :rolleyes:

festen skal holdes på vejle fjord hotel, vi forsøger at holde os til omkring de 100.000 kr. men vi var dog enige om at stedet skulle prioriteres højt, så vi må spare de andre steder..

Jeg skal til fødselsdagsudsalg i panayotis d. 30/9 så håber bare der er noget jeg kan bruge, håber at få en smuk smuk kjole til meget billige penge :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig også under denne fane. Vi skal godt nok ikke giftes i Vejle, men jeg arbejder i Vejle :loveboard:

Jeg blev friet til grundlovsdag 2010. Vi skal giftes den 13 aug i en lille kirke i Søvind. Derfra kører vi hjem, hvor brylluppet skal holdes i et telt. Der vil være champagne og bryllupskage, som jeg selv vil lave. Har lige sat et billede ved, som viser den, som jeg lavede til min fødselsdag, og middag senere samme sted. Vi bliver den nærmest familie, så det bliver et lille (men godt :) ) bryllup med 15-20 personer.

Nej hvor er du god til at lave kage!! Må jeg ikke få din opskrift på smørlaget under fondanten, leder nemlig efter en god en som ikke er svær at smørre ud, og kan se din kage er så fin jævn..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Piger.

Ihh hvor hyggeligt med en gruppe for os i Vejle og opland :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal giftes i det nye år og er lidt på bar bund med musik... Vil I komme med nogen forslag eller fortælle om dem I havde valgt...

Knus :bearhug:

Hej

nu ved jeg ikke hvad du er til af musik, men vi har booket trio de lux de er super gode...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tina nye negle. er helt klart den bedste i vejle. hun er super dygtig og kompetent. desværre er der jo rigtig mange der slet ikke har en uddannelse og derfor laver noget L*** med ens negle. dog ville jeg skynde mig at bestille tid da hun er ret populær ;-)

op til brylluppet spurgte jeg på min facebook hvem jeg skulle få til at ordne mine negle. 20 tøser svarede Tina fra nye negle og ikke en eneste der havde noget positivt at sige om andre ;-)

vil helt klart også anbefalde dig Nye Negle (tina) det er hende der altid laver mine negle og man er sikker på at det er 100 % i orden når man går der fra... jeg har bestilt tid allerede til mit bryllup så hvis jeg var dig ville jeg bestille tid med det sammmen hun er nemlig som Gittepit skriver ret populær :loveshower:

Tak for anbefalingen - jeg har bestilt tid ved hende torsdag inden brylluppet. Så håber jeg hun lever op til sit gode ry cheerleader3.gif

Hun blev i hvert fald rigtig glad for de fine anbefalinger thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Piger.

Ihh hvor hyggeligt med en gruppe for os i Vejle og opland :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal giftes i det nye år og er lidt på bar bund med musik... Vil I komme med nogen forslag eller fortælle om dem I havde valgt...

Knus :bearhug:

Hej

nu ved jeg ikke hvad du er til af musik, men vi har booket trio de lux de er super gode...

Tak for dit svar...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer