Gittepit

H + G 14-05-11 - Skøn "lille" påskegave

546 posts in this topic

Annonce ♥

WOW hvor er det bare nogle smukke billeder, du har fået taget. Jeg er mere og mere overbevist om, at det er ufarligt :loveshower:

Jeg kan desværre stadig ikke se din video - men jeg er sikker på, at den er fantastisk - det var dit bryllup jo på billederne.

0

Annonce ♥

WOW hvor er det bare nogle smukke billeder, du har fået taget. Jeg er mere og mere overbevist om, at det er ufarligt :loveshower:

Jeg kan desværre stadig ikke se din video - men jeg er sikker på, at den er fantastisk - det var dit bryllup jo på billederne.

mange tak :7himmel:

jeg har faktisk i mellemtiden fået lavet et nyt link til videoen som virker;-)

Dette er den fulde version på 40 min. der er også links til denne og den korte i min beretning ;-) Enjoy :-D

0

♥ Efter bryllup kommer......♥

BABY!!!!!!

post-46600-0-99277100-1317195694.jpg

Nu kan jeg endelig få lov at RÅBE det herinde. Som nogle af jer nok ved var vi lidt i tvivl om hvor vidt projekt baby skulle sættes på standby pga bryllup osv. vi valgte jo derfor istedet at fremrykke brylluppet til Maj istedet. Hvilket var en kanon løsning. For 1½ måned efter brylluppet er det lykkedes

:loveshower:

D 27. Juli om aftene testede jeg positiv. dog gik der ikke mere end 1 uge før jeg begyndte at bløde og troede jo det så var slut. Men det var det ikke. Baby har det fint og Nakkefoldsscanningen er veloverstået. Dog har det været medvirken til vi har holdt det ret hemmeligt da hele vores verden brød sammen da vi troede vi mistede.

Men men men. Nu er jeg 3 måneder henne og vi venter vores først barn 31. Marts 2012 :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

4

Annonce ♥

Et kæmpe tillykke med baby. Ihhh, jeg elsker bryllup, men det kommer slet, slet ikke i nærheden af graviditet, fødsel og baby. Det er i mine øjne det ultimative.

Kan godt forstå at I blev bange. Jeg har faktisk været gravid 5 gange - 2 endte i aborter (en spontan og en missed). Så jeg har været meget obs på de tegn kroppen sender. Men HURRA I er forbi de første kritiske 12 uger og baby har det godt.

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

:loveshower: Ihhhh :cheerleader3: tillykke - hvor er det dog fantastisk. Så er alt i den rigtige rækkefølge; hvor er det dog fantastisk for jer. Held og lykke med graviditeten :bestwishes:

Mange tak. Ja det kunne jo ikke være bedre planlagt. så til vores 1 års bryllupsdag har vi en lille skabning :loveshower:

oooor får helt gåsehud over den søde historiejubiii for jer :cheerleader3::loveshower: TILLYKKE

Mange tak. Vi er også selv helt oppe og køre :loveshower:

Et kæmpe tillykke med baby. Ihhh, jeg elsker bryllup, men det kommer slet, slet ikke i nærheden af graviditet, fødsel og baby. Det er i mine øjne det ultimative.Kan godt forstå at I blev bange. Jeg har faktisk været gravid 5 gange - 2 endte i aborter (en spontan og en missed). Så jeg har været meget obs på de tegn kroppen sender. Men HURRA I er forbi de første kritiske 12 uger og baby har det godt. :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Pyha da. så har i også haft jeres modgang. Jeg synes det var forfærdeligt at man var helt oppe og køre over at vi skulle have baby. og 1 uge efter var vi i det dybeste sorte hul. Tør slet ikke tænke på hvordan vi havde reageret hvis det ikke var endt lykkeligt.

Hvis vores barn bare bliver halvt så skønt som jeres piger så er jeg jublende lykkelig hehe. :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Ihhh stort tillykke til jer!!!! :denmarkflag::cheerleader3::loveshower:

(Jeg blødte nærmest regelmæssigt igennem hele min først graviditet, var på akutsvangerskabsambu. 2 gange, til sidst fandt ud af det var noget med en yderligliggende livmoderhals. Det jeg vil frem til at det sagtens kan ske og kan være helt normalt! Vi har i dag den mest perfekte datter på 3 år :wink: )

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære søde Gitte

Endnu engang et kæmpe tillykke til jer begge to :heart: :heart: :heart: er helt sikker på at dig og henrik bliver vidunderlige forældre... Husk nu at nyd de næste måneder selv om man gerne vil tiden godt må gå hurtig.

et :bearhug: til jer begge

0

På trods af et par aborter har vi vist været mere heldige end man kan forvente. Vi har jo 3 piger og mine graviditeter har alle været uden problemer hvor jeg har haft det så godt nærmest hele vejen (ja ja, der er jo altid småproblemer med alle de kg på maven). Mine fødsler har alle været fantastiske på hver deres måde (ikke at de var smertefrie, men altså uden komplikationer af de store, uden brug for smertelindring og hver gang 100% på toppen kort tid efter)

0

Annonce ♥