Gittepit

H + G 14-05-11 - Skøn "lille" påskegave

546 posts in this topic

Annonce ♥

Ihhh stort tillykke til jer!!!! (Jeg blødte nærmest regelmæssigt igennem hele min først graviditet, var på akutsvangerskabsambu. 2 gange, til sidst fandt ud af det var noget med en yderligliggende livmoderhals. Det jeg vil frem til at det sagtens kan ske og kan være helt normalt! Vi har i dag den mest perfekte datter på 3 år :wink: )

skønt med happy ending :-D

Rigtig rigtig hjerteligt tillykke Gitte!!! Det bliver så spændende og så stort!!!

Det er så fedt. Du kommer til at møde det lille vidunder da jeg bare SKAL have nogle skønne Tina Liv billeder af den lille skønling :-D

Super stort tillykke herfra :bestwishes: Hvor er det bare timet helt perfekt! Så er alle bryllupstanker vel skubbet helt ud af hovedet nu med sådan en nyhed?

Ja nu tænker man ikk bryllup mere. nu er det baby og børnetøj. Og barnedåbsplanlægningen køre da allerede i baghovedet hehe

Kære søde GitteEndnu engang et kæmpe tillykke til jer begge to :heart: :heart: :heart: er helt sikker på at dig og henrik bliver vidunderlige forældre... Husk nu at nyd de næste måneder selv om man gerne vil tiden godt må gå hurtig. et :bearhug: til jer begge

Mange tak. Forsøger at nyde det. men har kastet op de sidste 6 uger, så synes det er lidt en kamp. men så skal jeg bare kigge scanningsbilleder og så er alt got igen hehe

På trods af et par aborter har vi vist været mere heldige end man kan forvente. Vi har jo 3 piger og mine graviditeter har alle været uden problemer hvor jeg har haft det så godt nærmest hele vejen (ja ja, der er jo altid småproblemer med alle de kg på maven). Mine fødsler har alle været fantastiske på hver deres måde (ikke at de var smertefrie, men altså uden komplikationer af de store, uden brug for smertelindring og hver gang 100% på toppen kort tid efter)

skønt :loveshower:

åhhhr, fik jo simpelthen tårer i øjnene, da jeg så babybilledet :)TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :) Det må blive et SMUKT barn :):cheerleader3:

Åh mange tak hvor er du sød

Gitte, stort, stort tillykke - hvor er det skoent og livsbekraeftende at laese :loveshower: Nu glaeder jeg mig endnu mere til det bliver vores tur :cheerleader3:

ja du har helt sikkert noget at glæde dig til. et bryllup er fantastisk, men tanken om man har et vidunder i maven som man har lavet med sin mand. Det er bare helt uvirkligt :iloveyou:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih tøser i skal da ikke snydes for vores næsten 11måneders bryllupsgave. 1 månede og 2 dage før vores første bryllupsdag blev vores fantastiske datter Zoey født :7himmel:

12/4 kl 06:08 kan denne lille frø til verden.

Jeg følger stadigvæk lidt med på sidelinjen her hos jer, får dog ikke skrevet så meget. Men man bliver aldrig træt af at læse om fantastiske brylluper :heart:

post-46600-0-26497800-1334781594.jpg

post-46600-0-10597300-1334781613.jpg

Edited by Gittepit
0

Annonce ♥

Annonce ♥