Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen søde Ane.

Hvor er du fantastisk smuk.

Mange tanker herfra til jer på uden tvivl den skønneste og smukkeste dag for jer. Det har været en fornøjelse at følge dig herinde. Glæder mig meget til at læse din beretning :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til min planlægning

Jeg blev friet til i juni måned af min dejlige kæreste som lagde sig på knæ med en ring og spurgte om jeg ville være hans for evigt, og ja ja ja det ville jeg!! :)

Vi var på vej på ferie, så i løbet af de 14 dage drømte jeg om tusind forskellige ting... Og nu har vi endelig besluttet hvad vi skal.

Vi skal vies i New York her i foråret (vi eeeelsker bare den by!!) på rådhuset og holde fest herhjemme hvor vi bliver velsignet udendørs til efteråret. Så får vi begge det vi vil..

Jubiii

:thumbsupsmileyanim:

Planen er nu at vi tager til New York d. 18 april og regner med at blive viet d. 26/4-11 og så skal vi velsignes udendørs d. 24/9-11 her hjemme i Danmark

Sort: mangler

Blå: done

lilla: in the making

Huskeliste til bryllupsfesten

6-12 måneder før brylluppet

•Dato og tidspunkt bestemmes: 24 september 2011

•Feststedet bookes: Det Gamle Mejeri

•Overvej hvem der skal foretage vielsen: Præst: Jens Arne/color]

•Gæsteliste udarbejdes - den sidste er inviteret nu!

•Farvetema fastsættes: blå, ivory, brun og multicolor

•Transporten bookes: måske skal vi slet ikke have transport..

•Brudekjolen købes: Done =)

•Brudeskoene og taske købes

•Musikken bookes: Søren og Hansi både under middag og efter

•Fotografen bookes: Peter

•Vielsesringe vælges: Tror jeg beholder min forlovelses ring. HTB ønsker ingen ring. Ellers har jeg set den smukkeste ring :7himmel:

Nu er der altså bestilt ringe :loveshower:

•Forlover vælges: Brudens bror (HTB's bedste ven)

•Toastmasteren vælges: Brudens onkel

•Gavekoordinator vælges: Camilla

•STD kort laves og sendes: Tak til søde Metteholm! Se blærerækken

3-6 måneder før brylluppet

•Indbydelserne laves og udsendes: Done, se HER

•Lav bryllupshjemmeside: www.mywedding.com/casperogane

•Bryllupsrejsen bestilles

•Strømpebånd:

•Frisøren bookes: Min svigerinde skal sætte hår

•Make-up tid bookes: Min svigerinde skal lægge makeup. Inspiration HER

•Manicure tid bookes: gavekort (+ voks + pedicure)

•Brudgommens tøj købes: Han har lejet høj hat svalehale og det hele :rolleyes:

•Brudekjole tilretning: er ordnet

•Overnatning bookes

•Ønskeseddel skrives:

•Blomster: Alle gæster kommer med en blomst som så bliver buket. Chanettes mor binder. Resten af blomsterne skal bruges til bordene, og jeg køber selv grønt og måske lidt fyldblomster!? Ellers lidt inspiration HER

•Bryllupskagen bestemmes: Tina skal lave. Vi henter den dagen før. Inspiration HER

•Gæstebog: tja nu må vi se

•Bordpynt bestemmes. blomsterne som folk kommer med. En masse små vaser/krukker/glas med bånd og blonder. Er ved at samle ind. Måske en blå bordløber? Masser af lys!

•Favoræsker, menukort osv påbegyndes

2-3 måneder før brylluppet

•Salmerne vælges

•"Kirkehæfterne" laves

•Kjolen skal til rens

•Menuen fastsættes

•Menukort laves

•Favoræsker

•Bordkort

•Personlige chokolader

•personlige vandflasker (sæt tape på for at undgå vandet får farven til at løbe)

•Vielsesritualet gennemgåes med "præsten"

•Udsmykning udendørs: Hvide flasker med blå blomster til rækkerne. Sløjfer til stolene? Hvem og hvordan? En form for alter?! Evt et nodestativ med hvidt stof? Eller ingenting

•Snack/champagne efter vielse mens der bliver taget billeder: Trine + veninde. Asti og tapas

•Praktiske ting til udenfor: proptrækker, engangstallerkner + evt gaffel. Skåle og fade til tapas. Glas til asti. Sodavand og øl. Vandflasker. Telt og borde/dug.

•Nødkurve til toiletterne

1 måned før brylluppet

•Overvej alternativer hvis vejret bliver dårligt. Telt??

•Tale/event forberedes. Lave billedefremvisning fra New York. Læse mail op?

•Bordplan laves

•Sidste prøvning af brudekjolen

•Tjek brudgommens tøj

•Gå skoene til så de ikke klemmer på dagen

•Aftal detaljer med fotografen fotoliste - "on location" muligheder

•Aftal detaljer med frisøren

•Aftal aftenens forløb med toastmasteren

•Skema for de ting, som skal gøres lige før, under og efter brylluppet

•Lær at danse brudevals. Skal den være alternativ?

•Indgravering i vielsesringe

•Spørgsmål til præsten

1-2 uger før brylluppet

•Lav en kontrol på at alt er i skønneste orden

•Taske med nål, tråd, plaster, neglefil, klar neglelak til diverse reparationer

•Evt. ekstra strømper

•vejrudsigt?

Dagen før brylluppet

•Pak en taske med det tøj, som I skal have på dagen efter brylluppet eller til honeymoon

•Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd) er i brudens taske

•Gå tidligt i seng!

•Vejrudsigt

På selve BRYLLUPSDAGEN

•Vejrudsigt

•Afhent blomster ved blomsterhandleren

•Præsenter toastmasteren

•Hvem sørger for nedpakning og hjemtransport af gaver?

•Hent nøgle til hotelværelse / Aflever taske på hotel

•Evt. paraply: den bliver forhåbentligt ikk nødvendig

•Husk penge til at afregne feststed, taxa og andet

Huskeliste til New York d. 18/4 - d. 30/4

http://www.cityclerk.nyc.gov/html/marriage/ceremony.shtml

•Flybilletter - Er bestilt. Vi skal flyve med Icelandair

•Hotel - Hotel den sidste uge er bestilt Se billeder her Den første uge er også bestilt!

•Visum

•Vidne - ARGH! Vi må have fat i en fotograf. Ellers må vi shanghai'e en på gaden til at være vidne... - det blev fotografen :thumbsupsmileyanim:

•Fotograf / videograf

•Ægteskabserklæringen og navneændring sendes (vi venter med navneændring til vi kommer hjem grundet navn i passet)

•Husk 24 timers reglen

•Lav liste over hvad der skal købes til brylluppet: evt hårpynt (evt slør), sko (Manolos?), strømpebånd, gommens tøj,

•Lav liste over hvad der skal købes inden vielsen i New York

•Bestille tid til at få ordnet en masse beauty inden vi skal afsted: voks

•Bestille tid til at få ordnet en masse beauty mens vi er afsted: Frisør (farve inden og frisure på dagen), makeup

•Pakkeliste (husk lingeri som er købt)

Vi blev også gift i New York sidste år, og skal så holde traditionelt kirkebryllup 14. april 2012. Det var en fantastisk oplevelse.

0

Del dette indlæg

Velkommen til min planlægning

Jeg blev friet til i juni måned af min dejlige kæreste som lagde sig på knæ med en ring og spurgte om jeg ville være hans for evigt, og ja ja ja det ville jeg!! :)

Vi var på vej på ferie, så i løbet af de 14 dage drømte jeg om tusind forskellige ting... Og nu har vi endelig besluttet hvad vi skal.

Vi skal vies i New York her i foråret (vi eeeelsker bare den by!!) på rådhuset og holde fest herhjemme hvor vi bliver velsignet udendørs til efteråret. Så får vi begge det vi vil..

Jubiii

:thumbsupsmileyanim:

Planen er nu at vi tager til New York d. 18 april og regner med at blive viet d. 26/4-11 og så skal vi velsignes udendørs d. 24/9-11 her hjemme i Danmark

Sort: mangler

Blå: done

lilla: in the making

Huskeliste til bryllupsfesten

6-12 måneder før brylluppet

•Dato og tidspunkt bestemmes: 24 september 2011

•Feststedet bookes: Det Gamle Mejeri

•Overvej hvem der skal foretage vielsen: Præst: Jens Arne/color]

•Gæsteliste udarbejdes - den sidste er inviteret nu!

•Farvetema fastsættes: blå, ivory, brun og multicolor

•Transporten bookes: måske skal vi slet ikke have transport..

•Brudekjolen købes: Done =)

•Brudeskoene og taske købes

•Musikken bookes: Søren og Hansi både under middag og efter

•Fotografen bookes: Peter

•Vielsesringe vælges: Tror jeg beholder min forlovelses ring. HTB ønsker ingen ring. Ellers har jeg set den smukkeste ring :7himmel:

Nu er der altså bestilt ringe :loveshower:

•Forlover vælges: Brudens bror (HTB's bedste ven)

•Toastmasteren vælges: Brudens onkel

•Gavekoordinator vælges: Camilla

•STD kort laves og sendes: Tak til søde Metteholm! Se blærerækken

3-6 måneder før brylluppet

•Indbydelserne laves og udsendes: Done, se HER

•Lav bryllupshjemmeside: www.mywedding.com/casperogane

•Bryllupsrejsen bestilles

•Strømpebånd:

•Frisøren bookes: Min svigerinde skal sætte hår

•Make-up tid bookes: Min svigerinde skal lægge makeup. Inspiration HER

•Manicure tid bookes: gavekort (+ voks + pedicure)

•Brudgommens tøj købes: Han har lejet høj hat svalehale og det hele :rolleyes:

•Brudekjole tilretning: er ordnet

•Overnatning bookes

•Ønskeseddel skrives:

•Blomster: Alle gæster kommer med en blomst som så bliver buket. Chanettes mor binder. Resten af blomsterne skal bruges til bordene, og jeg køber selv grønt og måske lidt fyldblomster!? Ellers lidt inspiration HER

•Bryllupskagen bestemmes: Tina skal lave. Vi henter den dagen før. Inspiration HER

•Gæstebog: tja nu må vi se

•Bordpynt bestemmes. blomsterne som folk kommer med. En masse små vaser/krukker/glas med bånd og blonder. Er ved at samle ind. Måske en blå bordløber? Masser af lys!

•Favoræsker, menukort osv påbegyndes

2-3 måneder før brylluppet

•Salmerne vælges

•"Kirkehæfterne" laves

•Kjolen skal til rens

•Menuen fastsættes

•Menukort laves

•Favoræsker

•Bordkort

•Personlige chokolader

•personlige vandflasker (sæt tape på for at undgå vandet får farven til at løbe)

•Vielsesritualet gennemgåes med "præsten"

•Udsmykning udendørs: Hvide flasker med blå blomster til rækkerne. Sløjfer til stolene? Hvem og hvordan? En form for alter?! Evt et nodestativ med hvidt stof? Eller ingenting

•Snack/champagne efter vielse mens der bliver taget billeder: Trine + veninde. Asti og tapas

•Praktiske ting til udenfor: proptrækker, engangstallerkner + evt gaffel. Skåle og fade til tapas. Glas til asti. Sodavand og øl. Vandflasker. Telt og borde/dug.

•Nødkurve til toiletterne

1 måned før brylluppet

•Overvej alternativer hvis vejret bliver dårligt. Telt??

•Tale/event forberedes. Lave billedefremvisning fra New York. Læse mail op?

•Bordplan laves

•Sidste prøvning af brudekjolen

•Tjek brudgommens tøj

•Gå skoene til så de ikke klemmer på dagen

•Aftal detaljer med fotografen fotoliste - "on location" muligheder

•Aftal detaljer med frisøren

•Aftal aftenens forløb med toastmasteren

•Skema for de ting, som skal gøres lige før, under og efter brylluppet

•Lær at danse brudevals. Skal den være alternativ?

•Indgravering i vielsesringe

•Spørgsmål til præsten

1-2 uger før brylluppet

•Lav en kontrol på at alt er i skønneste orden

•Taske med nål, tråd, plaster, neglefil, klar neglelak til diverse reparationer

•Evt. ekstra strømper

•vejrudsigt?

Dagen før brylluppet

•Pak en taske med det tøj, som I skal have på dagen efter brylluppet eller til honeymoon

•Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd) er i brudens taske

•Gå tidligt i seng!

•Vejrudsigt

På selve BRYLLUPSDAGEN

•Vejrudsigt

•Afhent blomster ved blomsterhandleren

•Præsenter toastmasteren

•Hvem sørger for nedpakning og hjemtransport af gaver?

•Hent nøgle til hotelværelse / Aflever taske på hotel

•Evt. paraply: den bliver forhåbentligt ikk nødvendig

•Husk penge til at afregne feststed, taxa og andet

Huskeliste til New York d. 18/4 - d. 30/4

http://www.cityclerk.nyc.gov/html/marriage/ceremony.shtml

•Flybilletter - Er bestilt. Vi skal flyve med Icelandair

•Hotel - Hotel den sidste uge er bestilt Se billeder her Den første uge er også bestilt!

•Visum

•Vidne - ARGH! Vi må have fat i en fotograf. Ellers må vi shanghai'e en på gaden til at være vidne... - det blev fotografen :thumbsupsmileyanim:

•Fotograf / videograf

•Ægteskabserklæringen og navneændring sendes (vi venter med navneændring til vi kommer hjem grundet navn i passet)

•Husk 24 timers reglen

•Lav liste over hvad der skal købes til brylluppet: evt hårpynt (evt slør), sko (Manolos?), strømpebånd, gommens tøj,

•Lav liste over hvad der skal købes inden vielsen i New York

•Bestille tid til at få ordnet en masse beauty inden vi skal afsted: voks

•Bestille tid til at få ordnet en masse beauty mens vi er afsted: Frisør (farve inden og frisure på dagen), makeup

•Pakkeliste (husk lingeri som er købt)

Vi blev også gift i New York sidste år, og skal så holde traditionelt kirkebryllup 14. april 2012. Det var en fantastisk oplevelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det overvældende! Hvor er det helt ekstremt overvældende at komme herind og se alle jer der har skrevet tillykke til os på, hvad der må kaldes, VERDENS BEDSTE DAG!!! :7himmel:

Jeg ligger lige nu i Mexico og manden ser NFL, så der var lige tid til at jeg kunne smutte en tur herind.

Tusind tusind tak for alle jeres hilsner, de varmer mere end i overhovedet aner! Det er fantastisk at komme herind og føle så meget kærlighed. Og så har Tina Liv lagt nogle sønne bnilleder ind... Omg, how great can life get?!? :loveshower:

Tina - we need to get a talk!! :sm: Jeg forstår det stadig ikke helt, selvom du siger at du "bare" var til globryllup. What!? Og så havde jeg da lige en forklaringsproblem overfor Casper da du var der :rolleyes: "Hvem er det?" "hvor kender du hende fra" ---- "Jamen jeg kender hende ikke skat" :rolleyes:

Men sikke nogle fede billeder du har lagt ind - I want them all!!! :kiss:

Nå, nu bliver jeg tidspresset piger.. Og selvom I har fået skønne sneak peaks fra dagen fra Tina, så giver jeg jer lidt alligevel

post-44172-0-70434000-1317662272.jpgpost-44172-0-45501000-1317662316.jpgpost-44172-0-96986500-1317662362.jpgpost-44172-0-06403100-1317662402.jpgpost-44172-0-31551900-1317662432.jpgpost-44172-0-88779800-1317662487.jpg

og et enkelt fra New York og Mexico (og så blev jeg pludselig meget korthåret!)

post-44172-0-34449300-1317662721.jpgpost-44172-0-99992200-1317663905.jpg

Redigeret af Ane.dk
3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det overvældende! Hvor er det helt ekstremt overvældende at komme herind og se alle jer der har skrevet tillykke til os på, hvad der må kaldes, VERDENS BEDSTE DAG!!! :7himmel:

Jeg ligger lige nu i Mexico og manden ser NFL, så der var lige tid til at jeg kunne smutte en tur herind.

Tusind tusind tak for alle jeres hilsner, de varmer mere end i overhovedet aner! Det er fantastisk at komme herind og føle så meget kærlighed. Og så har Tina Liv lagt nogle sønne bnilleder ind... Omg, how great can life get?!? :loveshower:

Tina - we need to get a talk!! :sm: Jeg forstår det stadig ikke helt, selvom du siger at du "bare" var til globryllup. What!? Og så havde jeg da lige en forklaringsproblem overfor Casper da du var der :rolleyes: "Hvem er det?" "hvor kender du hende fra" ---- "Jamen jeg kender hende ikke skat" :rolleyes:

Nå, nu bliver jeg tidspresset piger.. Og selvom I har fået skønne sneak peaks fra dagen fra Tina, så giver jeg jer lidt alligevel

post-44172-0-70434000-1317662272.jpgpost-44172-0-45501000-1317662316.jpgpost-44172-0-96986500-1317662362.jpgpost-44172-0-06403100-1317662402.jpgpost-44172-0-31551900-1317662432.jpgpost-44172-0-88779800-1317662487.jpg

Wauw hvor er det smukt det hele :loveshower:

Og hvor var I dog heldige med vejret! Det var dog utroligt at I havde bedre vejr end både juli og august brudene! Og sikke en honeymoon I er på!! :7himmel: Mexico ser skønt ud, især drinken :wink:

Jeg har lige et par spørgsmål: hvad er det du har om håndleddet som hænger? Er buketten ikke lidt lille hvis alle havde en blomst med? Hvad er det for nogle billeder der står på jeres bord? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw hvor er det smukt det hele :loveshower:

Og hvor var I dog heldige med vejret! Det var dog utroligt at I havde bedre vejr end både juli og august brudene! Og sikke en honeymoon I er på!! :7himmel: Mexico ser skønt ud, især drinken :wink:

Jeg har lige et par spørgsmål: hvad er det du har om håndleddet som hænger? Er buketten ikke lidt lille hvis alle havde en blomst med? Hvad er det for nogle billeder der står på jeres bord? -HAHA-

Jeg synes forresten også at det ser rigtig godt ud med det nye hår :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Skønne billeder :cheerleader3:

LOVE dit nye hår :loveshower:

Thanks hon :hug:

Ja skønne billeder og super flot kort hår.... :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :hug:

uuuh dejlig med hilsen fra Mexico!! Håber i hygger jer og nyder hinanden :D

Tak søde Mette, vi nyder det i fulde drag :kiss:

For pokker hvor er du fantastisk smuk - og din mand er bestemt en flot fyr. Et stoooort tillykke til jer begge

Tak for de søde ord Lena :hug: Og rigtig lækker dansekjole (som jo oprindeligt er fra dig) desværre var ine veninder meget skuffede over at jeg ikke havde slør de kunne rive, så i kampens hede (og fuldskab?) blev de tyllet på kjolen som måtte lade livet :blink: Jeg har ikke helt overblik over skaderne, men tvivler på at den kan sælges selvom jeg har op til flere brude som gerne vil købe den... :shooter:

Og så skal du se billeder fra festen senere. Min svigerinde havde en miss-Lena kreation i håret :loveflag:

0

Del dette indlæg

hahahahhahahahha ane skat! Du skulle da være hurtig og sige jeg bare var en af tøserne fra bk! ;)

- men selvfølgelig får du alle billederne.. jeg tog jo vidst som den eneste billedet af dig og den ældre dame (mormor?) :)

Og wuhuuuuuu billeder fra dagen!!!!! :loveshower:

- og så ser du sgu da godt ud med det korte hår!! :thumbsupsmileyanim:

Ja det kunne jeg selvfølgelig, men var jo selv snotforvirret over at du var der. Tænkte om en fra familien eller måske Casper kunne have fundet på at give os en fotograf i gave og at det så tilfældigvis var dig.. Men tænkte alligevel at det var for vildt et sammentræf hvis det var.

Og nu er Casper tæt på at være overtalt til TTD billeder ved dig da han synes dine billeder er AAAAALT for fede :toot: Wup wup, det bliver for vildt!! :cheerleader3::cheerleader3:

Han skal lige presses lidt mere, men tror det bliver et ja.

Han er forresten VILDT glad for morgengaven - der er endnu ikke en dag på denne tur hvor han ikke lige har kigget lidt i albummet :loveshower:

-Videoen har han dog til gode, da min comp ikke har cd drew og jeg synes dete r lige grænseoverskridende nok at gå på netcafé :rolleyes: Men den er skøn videoen! Synes det er fantastisk at I lavede sådan en!! :loveshower:

1

Del dette indlæg

Soede pige, hvor er du smuk! Ihhhh, kjolerne, brudehaaret og lykken, der straaler ud af jer :loveshower:

Rigtig flot til dig med det korte haar og laekkert at I nyder livet i Mexico :thumbsupsmileyanim:

Knus

Tak sødeste pige :kiss: Glæder mig til at komme igang med beretningen. Er bange for at jeg glemmer noget når der går så lang tid... Og så savner jeg jer :loveboard:

iiiih hvor er du smuk, og hvor er I et flot par :loveshower:

Super lækker ny frisure og FAB bryllupsrejselocation! Nyyyyyd det!!

Glæder mig stort til beretning :loveshower:

Knuuuus

Malou

Tak sødeste Malou... :kiss:

Ved det lyder lidt tosset, men savner jer dejlige tøser herinde fra helt vildt! I ved hvem I er :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer