Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:cheerleader3: Yes - Jubijeeeeee nu er den her endenlig :cheerleader3:

F5 F5 F5 F5

Hold nu fast hvor lyder det som en dejlig dag!

Hvor er din beskrivelse levende og fedt med alle de billeder - elsker at de tog tykt pis på dig :D

Du er altid så sød Susan - tak for dine søde kommentarer, de varmer meget :loveboard:

Årh, det lyder bare som min drømme PA! :cheerleader3: Og super god beretning - skønt med en masse billeder! :thumbsupsmileyanim:

Det var virkelig også bare min drømme PA :loveshower: Jeg er slet ikke kommet mig over hvor fanatstisk en dag det var og hvor meget energi og planlægning der er lagt bag det!!

Eeeeeeej en FED PA - FANTASTISK! Sikke de har gjort noget ud af det. Håber SÅ meget min bliver lige så god, for hold da op en omgang :loveshower:

Tak for dine søde ord - det var en skøn skøn dag :cheerleader3:

Aah, Ane, skoen PA-beretning o fyldt med nostalgi for en Aarhuspige som mig :rolleyes:

Uniparken og Herr Bartels... det var tider :toot:

Skoent med de detaljer og saa at de formaaede at snyde dig saa meget, alligevel, ha ha :lol:

Ps. jeg koerer til special place for you i denne uge, skal bare lige have at vide hvor det er, nu HTB er sat paa mandelsagen - then you get mail yes?

Ja det var en rigtig Århus PA - lige i min ånd :loveboard: Dejligt at der bliver sat pris på en detaljeret beretning, men masser af billeder.

Mht til confetti - så er du da bare den STØRSTE skat! Men lov mig at du ikke gør et kæmpe arbejde ud af det. Så bestiller jeg bare over nettet. Jeg sætter meget pris på din hjælp! -Det håber jeg du ved :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikken en skøn PA du har haft :)

:cheerleader3:

IHHHH hvor lyder det som en fed fed fed PA!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det var det også bare kan du tro :bunny_4:

Hvor lyder det til at have været festligt

Fedt fedt fedt fedt !!

Ej, det ser helt skørt ud den besked jeg har skrevet tidligere... Men NEway, så synes jeg det lyder til at have været en rigtig dejlig dag! :loveboard::loveboard:

Ja den er lidt skør :blink: Men tak for de søde ord :hug:

Sikke en fantastisk PA dine veninder har lavet for dig!

Haha.. jeg spiser også matadormix som burgere :griner:-

Ja det var bare SÅ gennemført :toot:

Matadormix-burgere FTW :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer lige lidt billeder fra sidst på aften. Da jeg skrev beretningen, havde jeg kun min mors billeder, og hun var ikke med da vi tog ind og spiste og videre i byen.

Her er lidt fra drinks-making. Har vist ikke nogen fra da vi spiste - men I har vel også set mad før? -HAHA-

Shaking drinks :toot:

post-44172-0-74220100-1313528691.jpgpost-44172-0-20136500-1313528715.jpg

De bliver nydt med velbehag

post-44172-0-25835100-1313528757.jpg

Og der bliver spildt lidt (det er faktisk ikke så nemt at hælde frozen drinks op i glas!)

post-44172-0-77354000-1313528926.jpgpost-44172-0-10776600-1313528954.jpg

Men det spildte skal selvfølgelig ikke gå til spilde :rolleyes:

post-44172-0-54366900-1313529031.jpg

Som man nok kan se, så var der rigtig god stemning og HØJT humør på det her tidspunkt! Vi var fulde og havde det virkelig virkelig skægt :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vildt vildt VILDT fantastisk PA. Hvor har du nogle cool veninder; eiiih, det er ligefør jeg håber min søster læser med her. Waterballs, quizzer og bowlingsnyd, det er helt perfekt! Kan man sige tillykke med PA'en? Det gør jeg i hvert fald: Tillykke; også med en anden dag meget snartcheerleader3.gif

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eiiiii Ane hvor lyder det bare til at have været en HELT fantastisk PA! Sikke nogle dejlige veninder du har *indsæt cheerleader-smiley* :)

Tusind tak, ja det var en perfekt og ubeskrivelig dag :loveboard:

Vildt vildt VILDT fantastisk PA. Hvor har du nogle cool veninder; eiiih, det er ligefør jeg håber min søster læser med her. Waterballs, quizzer og bowlingsnyd, det er helt perfekt! Kan man sige tillykke med PA'en? Det gør jeg i hvert fald: Tillykke; også med en anden dag meget snartcheerleader3.gif

Tak for de søde ord :loveboard: Og man må altså gerne komme med hints til dem der skal arrangere PA. Fx hvis man er til et marked hvor der er waterballs og så sige "ej hvor ser det skægt ud - det gad jeg viiildt godt at prøve" eller "ej søs jeg har læst om den mest fantastiske PA på BK. Nu skal du høre osv osv" :fløjt:

:hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der lavet prøvebryllupskage. Selvom jeg ikke selv skal lave vores bryllupskage (til trods for rigtig meget pres fra svigerindens side) så synes jeg det var svært at vælge smag osv uden at have prøvet det. Så jeg fik opskifter fra hende der skal lave vores kage, så vi kunne prøve de forskellige smagsvariantioner.

Vi lavede kanubicreme / appelsin-passionsfrugtmousse, hvid chokolade creme/jordbærmousse og tobleronecreme / hindbærmousse. Vi kunne ikke finde en vi elskede, men ved udelukkelses metoden blev det tobleronecreme/hindbær. Vi synes bare det gik for meget creme i den, men havde jo os bare købt alm tynde lagkagebunde, og så masser af creme... Desuden havde jeg ikke haft alle cremer på køl (tidsmangel), så de havde ikke sat sig, derfor blev det lidt kvalm.

Og så blev jeg MEGET afklaret med at jeg er glad for at jeg ikke selv skal lave bryllupskagen!!

Men her er lidt billeder fra kageprøvning :metteholm

Hjemmelavet mmf

post-44172-0-99919800-1313937270.jpg

Jeg har altid troet at det galdt om at rulle det så tyndt som muligt, men det gør det ikke! - så den fik et ekstra lag mmf

post-44172-0-83392300-1313937287.jpgpost-44172-0-97879900-1313937328.jpg

Da vi aldrig havde prøvet at lege med mmf før, prøvede vi bare at lave en masse forskellig pynt for at øve os, og ignorede om tingene passede sammen :rolleyes:

post-44172-0-35033500-1313937457.jpgpost-44172-0-89398500-1313937550.jpgpost-44172-0-63831400-1313937603.jpg

Og så den endelige kage

post-44172-0-93543200-1313937614.jpg

Og her ved kaffebordet, hvor man kan se at vi kun lavede én pæn kage, og de to andre smagsvarianter bare blev klasket sammen. Men var alligvel ikke særlig vild med smagen af fondant, så det var egentlig ok.

post-44172-0-15883600-1313937716.jpg

Synes selv resultatet var ok af at det var første gang, men kæmpede godt nok med smørcremen. Tror måske jeg var for utålmodig og ikke piskede den længe nok til at den var medgørlig. Men fik da en masse erfaringer :thumbsupsmileyanim: Det var bare desværre ikke noget der fangede mig, så tror ikke jeg blivver hobbybager. Men så er der heldigvis en masse andre der elsker det.

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhh spændende :rolleyes:

Man må da sige, at der er nok kage til 2 (3?) personer ved det kaffebord :griner:-

Det lyder lidt som samme proces som vi har haft ift at bestemme fyld i kagen - det er bare super svært at vælge til eller fra, så det blev også ved udelukkelsesmetoden :thumbsupsmileyanim:

Og nok meget god idé at du ikke selv skal stå og bage kagen... og kun spise... :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh spændende :rolleyes:

Man må da sige, at der er nok kage til 2 (3?) personer ved det kaffebord :griner:-

Det lyder lidt som samme proces som vi har haft ift at bestemme fyld i kagen - det er bare super svært at vælge til eller fra, så det blev også ved udelukkelsesmetoden :thumbsupsmileyanim:

Og nok meget god idé at du ikke selv skal stå og bage kagen... og kun spise... :metteholm

Vi var faktsik hele 4 personer :rolleyes: Men ja, der var rigeligt, og resten fik familien til aftenkaffen... Hvilken smag endte I med? Shit jeg synes det er svært!

Flot Kage :metteholm

Knus Susan :bearhug:

Tak Susan :hug:

Ha ha, jeg forestiller mig lige det teater - jeg ville heller ikke nyde det saa meget, men hatten af for at du har gjort et forsoeg :hug:

Ja, det fangede mig ikke, men ved også bare at jeg aldrig vil blive en af dem der bliver meget seje til det (lidt ligesom med ler/modelervoks/saltdej hvor jeg heller ikke har super talent :lol: )

Og nu går jeg hver dag og tripper over min postkasse - kom nu confetti!! Jeg er lige på fra htb's comp, og den vil ikke logge på netbank. Så jeg overfører lige imorgen, håber det er ok :hug:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin kage og super atI gjorde en forsøg :)

Heldigvis behøver vi ikka alle være lige gode til alting.

Jeg prøvede også flere sammensætninger ingen jeg fandt frem til vores. Vi endte med limemousse 0g blåbærmousse mellem vaniliebunde og chokoladebunde.

:metteholm

Lige nu eksperimentere jeg med after eightmousse og champangemousse mellem chokoladebunde, kan fortælle dig i morgen om det var et hit :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, jeg forestiller mig lige det teater - jeg ville heller ikke nyde det saa meget, men hatten af for at du har gjort et forsoeg :hug:

Ja, det fangede mig ikke, men ved også bare at jeg aldrig vil blive en af dem der bliver meget seje til det (lidt ligesom med ler/modelervoks/saltdej hvor jeg heller ikke har super talent :lol: )

Og nu går jeg hver dag og tripper over min postkasse - kom nu confetti!! Jeg er lige på fra htb's comp, og den vil ikke logge på netbank. Så jeg overfører lige imorgen, håber det er ok :hug:

Ha ha, ja, ligesom mig og syning - det var bare aldrig helt som de andres og gik lige en tand langsommere - altid!

Ja, jeg tripper ogsaa over din postkasse - kom nu!! men de blev jo sendt fredag, saa mandag er nok lige optimistisk nok :hug:

Du overfoerer bare, naar du kommer ind i det netbank .)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en helt igennem fabelagtig god polteraben. Er virkelig imponeret over dine veninders evne til at få dagen planlagt så godt thumbsupsmileyanim.gifBKSTREET.gif til dem.

Hvis min PA bare bliver tilnærmelsesvis som din glæææder jeg mig endnu mere.... Min må da for søren osse snart komme.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin kage og super atI gjorde en forsøg :)

Heldigvis behøver vi ikka alle være lige gode til alting.

Jeg prøvede også flere sammensætninger ingen jeg fandt frem til vores. Vi endte med limemousse 0g blåbærmousse mellem vaniliebunde og chokoladebunde.

:metteholm

Lige nu eksperimentere jeg med after eightmousse og champangemousse mellem chokoladebunde, kan fortælle dig i morgen om det var et hit :thumbsupsmileyanim:

Tak for det, vejer jo lidt tungt når det kommer fra dig, da du jo er for sej til det! :cheerleader3: Limemousse og hindbærmousse? Det er to friske (som min bryllupskagebager kalder dem.) Og hun havde anbefalet en frisk og en sød. Sød er så chokolade i alle afskygninger...

Nå, blev den god med aftereight og champagnemousse? (og var det asti du brugte?) :denmarkflag:

Ej det er da en flot kage :thumbsupsmileyanim:

Kan dog godt følge dig. Det har bare heller ikke min interesse, så var så glad for at give den opgave fra mig.

Som de kloge siger "så er der jo så meget andet vi to er gode til" :rolleyes:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, jeg forestiller mig lige det teater - jeg ville heller ikke nyde det saa meget, men hatten af for at du har gjort et forsoeg :hug:

Ja, det fangede mig ikke, men ved også bare at jeg aldrig vil blive en af dem der bliver meget seje til det (lidt ligesom med ler/modelervoks/saltdej hvor jeg heller ikke har super talent :lol: )

Og nu går jeg hver dag og tripper over min postkasse - kom nu confetti!! Jeg er lige på fra htb's comp, og den vil ikke logge på netbank. Så jeg overfører lige imorgen, håber det er ok :hug:

Ha ha, ja, ligesom mig og syning - det var bare aldrig helt som de andres og gik lige en tand langsommere - altid!

Ja, jeg tripper ogsaa over din postkasse - kom nu!! men de blev jo sendt fredag, saa mandag er nok lige optimistisk nok :hug:

Du overfoerer bare, naar du kommer ind i det netbank .)

Jubiii jubiiiii jubiiiiiii - har lige været på posthuset og hente CONFETTI :toot:

Uhm de smager skønt :metteholm Men det er virkelig ikke godt at den ene pakke har været åben :rolleyes:

Har du fået pengene?

-HAHA- skøn syhistorie - godt vi alle har vores forcer :wink:

Lyder som en helt igennem fabelagtig god polteraben. Er virkelig imponeret over dine veninders evne til at få dagen planlagt så godt thumbsupsmileyanim.gifBKSTREET.gif til dem.

Hvis min PA bare bliver tilnærmelsesvis som din glæææder jeg mig endnu mere.... Min må da for søren osse snart komme.....

Tak for de søde ord :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ begynder det at gå hurtigt - nyd det! (men det lyder det nu også til at du gør) Uhm...de kager der...det lyder så lækkert, og jeg kan ikke hente slik i dag, da jeg er alene hjemme med sovende barn - men man skal jo heller ikke spise slik når man skal giftes lige om lidt :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer