Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Aneeeee - det ser bare laekkert ud, altsaa :cheerleader3:

Hvad skal vi goere, naar du er faerdig med din planlaegning lige om lidt :boohoo: Det er fab at foelge med i dine ihaerdige steps og jeg glaeder mig som en anden zilla til du beretter - naar I kommer hjem fra honeymoon :heart: :heart: :heart:

Pics af proeveopsaetning og make up? I think so :toot:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsplanlægning er ikke for småbørn :huh: Hold fast der er meget at se til for tiden.

Men nu synes jeg lige I skal se billeder fra vores meget snart bestilte honeymoon :toot:

Planen er at vi rejser dagen efter brylluppet. Først 3 nætter i New York, så 10-12 nætter i Mexico på dette fantastiske sted http://www.nowresorts.com/sapphire/gallery.html

Jeg kan ikke få lov at lægge billeder ind, men se dem lige, det er faaaaaaaaantastisk ud!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og efter Mexico har vi 3 nætter i Miami

Uh, det bliver SÅ fedt! Glæder mig helt skørt og vildt. :loveshower:

Vi mangler bare lige at få de sidste detaljer på plads med prisen (!!) osv...

Men det ville jeg lige dele med jer.

Iaften skal jeg have prøve opsætning og prøve makeup. Imorgen skal jeg snakke med ham der skal spille musik under vielsen. I den her uge har jeg mødtes med vores blomsterbinder og hende der skal stå for receptionen, været i Tyskland og handle ind til tapas og drikkevarer til receptionen (og alle de andre der lige skulle have noget med :rolleyes: ), aftalt prøvemiddag til d. 16/9, igang med at bestille tid til kort hår i New York (og arrangere noget med dem her som arrangerer at ens lange hår går til parykker til kræftramte børn :loveboard: ), afleveret skiftekjolen til skrædder så den kan syes ind, lavet album til morgengave (mangler stadig at bestille da jeg er lidt itvivl om nogle detaljer), skrevet til vores hobbybager om sidste detaljer om bryllupskagen og ordnet en masse andre bryllupsagtige ting!

Puha :rolleyes:

I hear ya :sm:

Der er virkelig meget at se til og jeg er i noget bedre tid end dig :lol:

Det der med håret synes jeg lyder meget fantastisk! Er der mon nogen som kender til noget lignende her i Danmark? Det var dog en fantastisk måde at bruge noget som ellers skal smides ud :17:

0

Del dette indlæg

Årh ja manner, hvor ser det fedt ud. Kan godt forstå du er helt oppe at køre....

:toot:

Aneeeee - det ser bare laekkert ud, altsaa :cheerleader3:

Hvad skal vi goere, naar du er faerdig med din planlaegning lige om lidt :boohoo: Det er fab at foelge med i dine ihaerdige steps og jeg glaeder mig som en anden zilla til du beretter - naar I kommer hjem fra honeymoon :heart: :heart: :heart:

Pics af proeveopsaetning og make up? I think so :toot:

Knus

Du er så sød min pige Kommer godt nok også til at savne bryllupsklar, alle jer og især DIG :kiss: Men jeg kan mærke at allerede nu er det lidt på retur, da alle jer som jeg har fulgtes med er mindre og mindre på og der er ingen planlægning at følge mere ved jer. Er du mon på madambk el babyklar?

Ja det ser ekstremt lækkert ud - men der er orkansæson og det kan jeg ikke helt finde ud af. Når jeg søger på nettet ser det ud til at der er fantastisk vejr, men kan vi så risikere at der kommer orkaner mens vi er der?! :huh:

Jep skal nok lige få taget nogle billeder i aften!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsplanlægning er ikke for småbørn :huh: Hold fast der er meget at se til for tiden.

Men nu synes jeg lige I skal se billeder fra vores meget snart bestilte honeymoon :toot:

Planen er at vi rejser dagen efter brylluppet. Først 3 nætter i New York, så 10-12 nætter i Mexico på dette fantastiske sted http://www.nowresorts.com/sapphire/gallery.html

Jeg kan ikke få lov at lægge billeder ind, men se dem lige, det er faaaaaaaaantastisk ud!!!

Uh, det bliver SÅ fedt! Glæder mig helt skørt og vildt.

Iaften skal jeg have prøve opsætning og prøve makeup. Imorgen skal jeg snakke med ham der skal spille musik under vielsen. I den her uge har jeg mødtes med vores blomsterbinder og hende der skal stå for receptionen, været i Tyskland og handle ind til tapas og drikkevarer til receptionen (og alle de andre der lige skulle have noget med ), aftalt prøvemiddag til d. 16/9, igang med at bestille tid til kort hår i New York (og arrangere noget med dem her som arrangerer at ens lange hår går til parykker til kræftramte børn :loveboard: ), afleveret skiftekjolen til skrædder så den kan syes ind, lavet album til morgengave (mangler stadig at bestille da jeg er lidt itvivl om nogle detaljer), skrevet til vores hobbybager om sidste detaljer om bryllupskagen og ordnet en masse andre bryllupsagtige ting!

Puha

Det der med håret synes jeg lyder meget fantastisk! Er der mon nogen som kender til noget lignende her i Danmark? Det var dog en fantastisk måde at bruge noget som ellers skal smides ud :17:

Ja men du er da også snart lige om lidt :cheerleader3: Men jeg ved jo slet ikke hvor langt du er med planlægning, da du ikke har en tråd herinde :sm::wink:

Lyder jo som en fantastisk honymoon..... :loveshower:

Vi påtænker selv at tage 2 uger i Florida / Miami - for vi har nogle venner der bor der :loveshower:

Håber at se billeder når i vender hjem igen :cheerleader3:

Uuuuh, det lyder sørme også lækkert! Ih jeg gad godt at have nogle venner der boede i udlandet så man kunne besøge dem fra tid til anden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Arj Ane, damn hvor ser det lækkert ud. Er meget misundelig! :pokey:

Det er da slet ikke til at holde ud, så lækkert den rejse lyder. Og så lige dagen efter brylluppet. Altsåååå :a1221:

Spændende med prøveopsætning og makeup. Hepper på billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Arj Ane, damn hvor ser det lækkert ud. Er meget misundelig! :pokey:

Det er da slet ikke til at holde ud, så lækkert den rejse lyder. Og så lige dagen efter brylluppet. Altsåååå :a1221:

Spændende med prøveopsætning og makeup. Hepper på billeder :cheerleader3:

Tak sødeste! Ja det ser vildt godt ud med Mexico... Vi glæder os også helt vild! :cheerleader3:

Sikke et dilemma jeg kom i igår! - havde fundet FRISUREN! Men så ville vi lige prøve noget helt andet, bare for sjov - men så var DET pludselig FRISUREN :huh:

Der kommer billeder når jeg kommer hjem senere (for ved stadig ikke hvordan man skulle ku overføre direkte fra IPhone!!)

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Weekenden vel overstået. Med lørdag som 2 ugers milepæl, puha det kommer tæt på du!!

Fredag stod den på prøveopsætning. Det var viiildt svært at beslutte (som ALT andet, altså!) :rolleyes:

Først lavede hun en frisure som var no-go

Derefter lavede hun den som jeg altid har troet jeg skulle have, og som jeg elskede da den var lavet. Meget løst, inspreret af Eva Longoria billedet som alle kender :denmarkflag:

post-44172-0-77797900-1315812917.jpgpost-44172-0-00324500-1315812896.jpgpost-44172-0-98347700-1315812942.jpgpost-44172-0-54966300-1315812957.jpg

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så det blev faktisk vedtaget at det var den der skulle laves!

Men så havde vi begge et par andre frisurer i tankerne, som vi da lige ville prøve, bare for sjov - men det skulle vi aldrig have gjort, for så blev vi virkelig i tvivl :blink:

post-44172-0-41675500-1315812607.jpgpost-44172-0-22662300-1315812623.jpgpost-44172-0-80973100-1315812658.jpgpost-44172-0-05405400-1315812669.jpgpost-44172-0-83779600-1315812677.jpg

På dagen bliver det selvfølgelig lidt mere "perfekt" og med mere højde foran.

Efter vi prøvede denne synes vi bare den var så meget bedre, elegant og generelt klædte mig bedre. Og JB blomsten gjorde sig bedre...

Hvad synes I piger? :loveshower:

0

Del dette indlæg

Aaaah, det kan jeg godt se - at det er svaert, altsaa...

Du er jo bare smuk med begge frisurer, dog tror jeg det er rigtigt, at nr. 2 lige giver dig det ekstra. Og blomst, BC og det hele samles paa en mere komplet maade. Men hvis du skulle gaa tilbgae til din foerste indskydelse, saa er det altsaa slet, slet ikke forkert, smukke pige :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke få lov at lægge billeder ind, men se dem lige, det er faaaaaaaaantastisk ud!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Uh, det bliver SÅ fedt! Glæder mig helt skørt og vildt. :loveshower:

Iaften skal jeg have prøve opsætning og prøve makeup. Imorgen skal jeg snakke med ham der skal spille musik under vielsen. I den her uge har jeg mødtes med vores blomsterbinder og hende der skal stå for receptionen, været i Tyskland og handle ind til tapas og drikkevarer til receptionen (og alle de andre der lige skulle have noget med :rolleyes: ), aftalt prøvemiddag til d. 16/9, igang med at bestille tid til kort hår i New York (og arrangere noget med dem her som arrangerer at ens lange hår går til parykker til kræftramte børn :loveboard: ), afleveret skiftekjolen til skrædder så den kan syes ind, lavet album til morgengave (mangler stadig at bestille da jeg er lidt itvivl om nogle detaljer), skrevet til vores hobbybager om sidste detaljer om bryllupskagen og ordnet en masse andre bryllupsagtige ting!

Puha :rolleyes:

Jeg er lige ved at læse mig igennem Ane's skønne planlægning, og svarer derfor lige på dit spørgsmål. De her, kan bruge hår: http://www.fridadavidsenseftf.dk/?pid=7 :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan bedst lide 1'eren. Når dit BC er så relativt stort som jeg synes det er, så er det flot med en frisure der fylder lidt, og jeg er vild med krøllerne og det lidt løse. Den anden frisure er bestemt også flot, men jeg synes bare det er en skam at den lille knold forsvinder under dit BC..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg stemmer også på 1eren.. :thumbsupsmileyanim:

Synes den anden er for "stringent" på en eller anden facon - synes de dejlige krøller løsner lidt op.. :) Og så synes jeg det ser godt ud nu når frisuren er lidt asymmetrisk.. Så jeg stemmer klart for 1eren...

(Man skal passe på med at lægge sådan noget op til afstemning - man blir ik altid klogere.. :lol:)

0

Del dette indlæg

Begge frisurer er fine - jeg tror måske jeg personligt havde rykket lidt på bidcage sløret, så det ikke var så stort - måske lavet det mindre fyldigt hvis muligt.

Men anything goes... Måske skal du overveje holdbarheden af de 2 frisurer. Kan de løse krøller holde en hel aften?

0

Del dette indlæg

Åh den er svær Ane. Begge frisure er jo ret flotte men osse ret forskellige. Personligt er jeg ret vildt med 1'eren. Kan godt lide fylden, det assymetriske og krøllerne. Men 2'eren er osse flot, elegant og strømlignet.

For mig at se kommer det lidt an på hvilket look du ønsker og osse hvilken frisure der holder bedst. 1'eren vil osse holde en hel aften hvis den bliver syet fast på dagen til at holde det hele på plads. Min egen frisure kommer til at minde mest om din 1'er og den bliver syet fast for at være sikker på den holder.

Men som de andre osse skriver bliver du jo top lækker uanset hvilket en du vælger. Du må mærke efter hvad der føles mest rigtig loveshower.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaah, det kan jeg godt se - at det er svaert, altsaa...

Du er jo bare smuk med begge frisurer, dog tror jeg det er rigtigt, at nr. 2 lige giver dig det ekstra. Og blomst, BC og det hele samles paa en mere komplet maade. Men hvis du skulle gaa tilbgae til din foerste indskydelse, saa er det altsaa slet, slet ikke forkert, smukke pige :loveboard:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 1

Jeg synes nr 2 :thumbsupsmileyanim:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 2

Og jeg hepper også på to'eren, for det ligner meget den, jeg havde. Og jeg var (er) vild med mit look :)

Frisure 1: 0 Frisure 2: 3

Jeg synes også frisure nr. 2 - det er simpelthen så elegant :loveboard:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 4

JA, 2eren gør virkelig meget for din fascinator og i det hele taget for looket... Er SÅ flot! :loveshower:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 5

Jeg kan bedst lide 1'eren. Når dit BC er så relativt stort som jeg synes det er, så er det flot med en frisure der fylder lidt, og jeg er vild med krøllerne og det lidt løse. Den anden frisure er bestemt også flot, men jeg synes bare det er en skam at den lille knold forsvinder under dit BC..

Frisure 1: 1 Frisure 2: 5

Altså jeg stemmer også på 1eren.. :thumbsupsmileyanim:

Synes den anden er for "stringent" på en eller anden facon - synes de dejlige krøller løsner lidt op.. :) Og så synes jeg det ser godt ud nu når frisuren er lidt asymmetrisk.. Så jeg stemmer klart for 1eren...

(Man skal passe på med at lægge sådan noget op til afstemning - man blir ik altid klogere.. :lol:)

Frisure 1: 2 Frisure 2: 5

(Du har evig ret :rolleyes: )

0

Del dette indlæg

Begge frisurer er fine - jeg tror måske jeg personligt havde rykket lidt på bidcage sløret, så det ikke var så stort - måske lavet det mindre fyldigt hvis muligt.

Men anything goes... Måske skal du overveje holdbarheden af de 2 frisurer. Kan de løse krøller holde en hel aften?

Birdcage bliver gjort lidt mindre, da jeg også synes det er lidt vel stort og voldsomt - og ang holdbarheden har jeg tænkt tanken...

Åh den er svær Ane. Begge frisure er jo ret flotte men osse ret forskellige. Personligt er jeg ret vildt med 1'eren. Kan godt lide fylden, det assymetriske og krøllerne. Men 2'eren er osse flot, elegant og strømlignet.

For mig at se kommer det lidt an på hvilket look du ønsker og osse hvilken frisure der holder bedst. 1'eren vil osse holde en hel aften hvis den bliver syet fast på dagen til at holde det hele på plads. Min egen frisure kommer til at minde mest om din 1'er og den bliver syet fast for at være sikker på den holder.

Men som de andre osse skriver bliver du jo top lækker uanset hvilket en du vælger. Du må mærke efter hvad der føles mest rigtig loveshower.gif

Frisure 1: 3 Frisure 2: 5

Jeg er mest til 2'eren :loveshower:

Frisure 1: 3 Frisure 2: 6

Åh så fine frisurer. Elsker BC og JB :loveshower:

Umiddelbart er jeg mest til 1'eren. Synes krøllerne er så fine til dig og klæder størrelsen på BC rigtig godt.

Frisure 1: 4 Frisure 2: 6

Puha tøser - det er et tæt løb :rolleyes:

Tak for alle jeres meninger! :thumbsupsmileyanim: Men jeg tror at det bliver den mere elegante frisure. NMåske med et lille løft, og et lidt mindre birdcage... Nu må vi se..

0

Del dette indlæg

Dejligt at der har været så meget aktivitet i min tråd mens jeg har knoklet :thumbsupsmileyanim:

Her er hvad de sidste par dage er gået med:

Personlige vandflasker

post-44172-0-43696400-1315998009.jpgpost-44172-0-35322800-1315998024.jpgpost-44172-0-75792100-1315998031.jpgpost-44172-0-39257600-1315998040.jpg

Og fik selvfølgelig afprøvet at skriften ikke løber når der kommer kondens på flasken!

Første omgang maling til flasker

post-44172-0-02690000-1315998078.jpg

Favouræsker næsten færdige (fik kun 50 bånd fra sælger, og skal bruge knap 70 - argh! :shooter: Men har bestilt nye og satser på de når at komme)

post-44172-0-56542900-1315998140.jpg

Indeni er der 5 sukkermandler i et stukke blåt silkepapir og en lille seddel med skriften (ikke helt denne, men har ikke den anden på denne computer)

En lille gave til dig fra os

En sød lille italiensk bryllupstradiotion.

Hver gæst får en bomboniere med confetti (sukkermandler)

De fem mandler symboliserer fem ønsker for brudeparret: godt helbred, lykke, rigdom,

frugtbarhed og et langt liv.

Det søde sukkerlag og mandlernes bitterhed

symboliserer begge sider af ægteskabet.

For at ønskerne skal gå i opfyldelse skal hver gæst tage gaven med hjem og tidligst spise mandlerne dagene efter brylluppet

Enjoy

Og så fik jeg afprøvet ideen om bånd/blonder på glas med vand og flydelys i... Det bliver smukt, dog tror jeg der skal noget mindre vand i da man knap kan se flammen. Men lyset holder minimum 7 timer (gik i seng efter 7 timer, så ved ik hvor lang tid præcis :bunny_4: )

post-44172-0-23883400-1315998849.jpg

Og ja så er jeg begyndt at tænke på bordkort, men synes ikke jeg kan blive helt tilfreds - synes pludselig at de skal sidde på glasset, da der ellers bliver for meget på tallerken og bordet. Men kan ikke helt finde ud af det... :unsure:

Hov og se hvad der kom med posten idag

post-44172-0-22414800-1315998543.jpg

Det er bare SÅ sødt, og jeg håber at nevøen kan passe det - tusind tak for handlen Nordskov, det gik hurtigt og jeg er meget tilfreds med købet :hug:

Honeymoon er ved at være på plads - det bliver FOR FEDT! :loveshower:

Imorgen skal flaskerne have anden gang og så skal de måles med sorte bogstaver - måske. Og så skal designet af bordkort på plads. Og så er der prøvemiddag fredag - skal have lavet en laaaaaang liste til feststedet - puha :wink:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer