Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 posts in this topic

Aaaah, det kan jeg godt se - at det er svaert, altsaa...

Du er jo bare smuk med begge frisurer, dog tror jeg det er rigtigt, at nr. 2 lige giver dig det ekstra. Og blomst, BC og det hele samles paa en mere komplet maade. Men hvis du skulle gaa tilbgae til din foerste indskydelse, saa er det altsaa slet, slet ikke forkert, smukke pige :loveboard:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 1

Jeg synes nr 2 :thumbsupsmileyanim:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 2

Og jeg hepper også på to'eren, for det ligner meget den, jeg havde. Og jeg var (er) vild med mit look :)

Frisure 1: 0 Frisure 2: 3

Jeg synes også frisure nr. 2 - det er simpelthen så elegant :loveboard:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 4

JA, 2eren gør virkelig meget for din fascinator og i det hele taget for looket... Er SÅ flot! :loveshower:

Frisure 1: 0 Frisure 2: 5

Jeg kan bedst lide 1'eren. Når dit BC er så relativt stort som jeg synes det er, så er det flot med en frisure der fylder lidt, og jeg er vild med krøllerne og det lidt løse. Den anden frisure er bestemt også flot, men jeg synes bare det er en skam at den lille knold forsvinder under dit BC..

Frisure 1: 1 Frisure 2: 5

Altså jeg stemmer også på 1eren.. :thumbsupsmileyanim:

Synes den anden er for "stringent" på en eller anden facon - synes de dejlige krøller løsner lidt op.. :) Og så synes jeg det ser godt ud nu når frisuren er lidt asymmetrisk.. Så jeg stemmer klart for 1eren...

(Man skal passe på med at lægge sådan noget op til afstemning - man blir ik altid klogere.. :lol:)

Frisure 1: 2 Frisure 2: 5

(Du har evig ret :rolleyes: )

Synes at begge frisure er super fine, men der nu noget fantastisk smukt i det klassiske ved nr 2.

Så den får altså min stemme!!! :loveshower::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvordan fungerede det der med "tape-på-vandflaskelabel" egentlig?

Det fungerer super! Det kræver dog en del øvelse at få det til at sidde lige. Jeg lavede strimlerne 5 cm brede ligesom tapen, så det skulle jo bare være et par millimeter skævt for at det ikke blev dækket. Men det gør ik så meget, det ses ikke rigtig. Men hvis man er meget perfektionostisk, kan man evt lave strimlerne 4,5 cm, så er der lidt luft på begge side at løbe på.

Og jeg prøvede det af med kondens, og der skete ikke noget med skriften selvom der ikke var noget på indersiden og det var printet med en almindelig blækprinter

Dog bliver det udtværet hvis ikke tapen dækker alt

:bestwishes:

Er vild med blonden på glasset, jeg har noget lign. i tankerne for vores borddækning bare med små bloklys i stedet for flydelys.

Blonden er skøn! :loveshower:

Jeg har også købt bloklys, men htb synes der skal være 5 armede lysestager på bordet - så ved ikke om jeg synes det bliver for meget :huh:

0

Annonce ♥

Det fungerer super! Det kræver dog en del øvelse at få det til at sidde lige. Jeg lavede strimlerne 5 cm brede ligesom tapen, så det skulle jo bare være et par millimeter skævt for at det ikke blev dækket. Men det gør ik så meget, det ses ikke rigtig. Men hvis man er meget perfektionostisk, kan man evt lave strimlerne 4,5 cm, så er der lidt luft på begge side at løbe på.

Og jeg prøvede det af med kondens, og der skete ikke noget med skriften selvom der ikke var noget på indersiden og det var printet med en almindelig blækprinter

Er vild med blonden på glasset, jeg har noget lign. i tankerne for vores borddækning bare med små bloklys i stedet for flydelys.

Jeg har også købt bloklys, men htb synes der skal være 5 armede lysestager på bordet - så ved ikke om jeg synes det bliver for meget :huh:

Fedt!!

Måske man liiiigggeee skulle snuppe den idé.... :wink:

0

Fine ting du har lavet....og hyggeligt at få lov at følge med.... :cheerleader3: hvor bliver det hele så fint !!!

:hug:

Fedt!!

Måske man liiiigggeee skulle snuppe den idé.... :wink:

Det gør du bare :wink:

Jeg er også bare vild med det hele, endda flaskerne med hvid maling! Hvad skulle de bruges til? Bordnumre eller blomstervaser eller? :thumbsupsmileyanim:

Blomstervaser, men ikke på bordene. De skal stå ud for hver stolerække og så længere tilbage hvor folk skal stå op til vores udendørs velsignelse. Så danner de ligesom et "kirkegulv"

post-44172-0-04509000-1316029992.jpg

0

Annonce ♥

Ej hvor har du bare fået lavet SÅ mange fede ting :BKSTREET: Er vild med blonderne på glas, synes det ser fantastisk stilet og smukt ud.. :)

Og mht. frisurevalget, så er jeg sikker på du kommer til at se gudesmuk ud uanset hvad.. :heart:

Edited by Shedevil
0

Suuuuper fine ting, altsaa :cheerleader3:

Jeg er jo selv saa meget fan af blonder paa glas og med flydelys er det slet ikke daarligt :thumbsupsmileyanim:

Med hensyn til bordkort, saa kan du jo snuppe den fine ide med manilamaerkerne, der bindes paa?

post-46023-0-23476200-1316086769.jpg

0

Annonce ♥

Ej hvor har du bare fået lavet SÅ mange fede ting :BKSTREET: Er vild med blonderne på glas, synes det ser fantastisk stilet og smukt ud.. :)

Og mht. frisurevalget, så er jeg sikker på du kommer til at se gudesmuk ud uanset hvad.. :heart:

Tak hvor er du sød :hug:

Det ser allerede super ud! Bare læg flere billeder ind af DIY efterhånden som du kommer videre, det får vi ikke nok af :thumbsupsmileyanim:

Uh, det skal jeg gøre, der er jo meget hele tiden.. Og nu har jeg lige bestemt at jeg vil lave pomponer :cheerleader3: YAY! Jeg har længe villet lave dem, men synes ikke jeg kunne finde et sted hvor de hørte til.. Men nu har vi fået et lokale til receptionen (fuck det danske vejr! :shooter: ) og det skal selvfølgelig pyntes :7himmel:

Ihh Ane :) nu nærmer den store dag sig godt nok :) fine fine DIY's du har lavet dig :)

Suuuuper fine ting, altsaa :cheerleader3:

Jeg er jo selv saa meget fan af blonder paa glas og med flydelys er det slet ikke daarligt :thumbsupsmileyanim:

Med hensyn til bordkort, saa kan du jo snuppe den fine ide med manilamaerkerne, der bindes paa?

Tak sødeste :kiss:

Ja, det er faktisk ret fint... Tænke tænke

0

Annonce ♥

Ej hvor du rykker :)

Hvor er det fantastisk med de personlige vandflasker. Den ide kunne jeg godt have overvejet at stjæle, hvis vi skulle giftes igen.

Og hvor er dine lys fine og romantiske. Det bliver så smukt :)

0

Annonce ♥

Uh, så kom der endelig et øjebliks ro til lige at skrive en lille hilsen herinde.

Jeg har været helt vildt hængt op de her dage med at lave alt muligt på alle mine mange mange lister lister lister. Hold nu fast hvor har jeg ikke været god til at ordne tingene i ordentlig tid :shooter:

Men nu er der 1 dag tilbage, og jeg har affundet mig med at der er nogle ting jeg ikke når, og så må det være sådan. Fx får vi ikke menukort pga tidsmangel (medmindre jeg kan presse det ind imorgen mellem hente blomster og hente bryllupskage :fløjt: )

Igår aftes var jeg tudefærdig - havde haft en helt forfærdelig stresset dag hvor ingenting blev som jeg ville og hvor Casper og jeg havde skændes helt vildt over bilen, hvem der skulle have den (som i hvis ærinde der var det vigtigste, og det synes vi jo selvfølgelig begge at vores eget var :rolleyes: )

Men idag har jeg heldigvis fået styr på en masse ting, og de hængepartier jeg har, dem når jeg enten imorgen, eller også når jeg dem ikke! Det er alt sammen noget der ikke betyder det store.

Her er hvad de sidste par dage er gået med

Glas til borde med bånd

Blomster er købt (jeg var total god til at prutte :cheerleader3: )

Flasker er malet igen

Bordplan

prøvemiddag og set lokalet

Bordkort

Negle

farvet hår

ringe er hentet

Købt ind til tapas og lavet tapanader + saltmandler

alle drikkevarer på køl

Diasshow er lavet færdig - det er godt, men nogle af videoerne driller :blink:

Kirkehæfter med tyl og kleenex

velkomsthæfter

Favoræsker lavet færdige

Toiletkasser indkøb + lavet færdige (mangler skilte)

Lidt billeder af forberedelserne - har desværre ikke været så god til at få taget nogle løbende :(

post-44172-0-29655700-1316731048.jpgpost-44172-0-01891300-1316731060.jpgpost-44172-0-17415500-1316731066.jpgpost-44172-0-44736300-1316731072.jpgpost-44172-0-76005600-1316731078.jpgpost-44172-0-66698900-1316731083.jpg

Imorgen

7.30 Casper hente kufferter

8.30 Ane læge

Pakke til ferie

Printe topfigur ved kopicenter

Pakke alt til lørdag

Aflevere kufferter på hotellet

(Lave skilte til tapas)

(Lave menukort)

(Lave stor bordplansoversigt)

Skilte til toiletkurv

Morgengave pakkes ind

evt gæstebog (print?!)

htb lakere negle :griner:-

efter 16.15 hente bryllupskage

19.00 pynte op i lokale ved Det Gamle Mejeri (huske alle tingene!!)

Når vi kører fra feststedet tager vi hjem til min svigerinde og øver brudevalsen (for første gang :fløjt: ) og derefter skilles vores veje indtil lørdag kl 15 :7himmel:

Ja, åh hvor bliver det spændende, nu er det bare liiiiiige om lidt :loveflag:

0

Uh, så kom der endelig et øjebliks ro til lige at skrive en lille hilsen herinde.

Jeg har været helt vildt hængt op de her dage med at lave alt muligt på alle mine mange mange lister lister lister. Hold nu fast hvor har jeg ikke været god til at ordne tingene i ordentlig tid :shooter:

Men nu er der 1 dag tilbage, og jeg har affundet mig med at der er nogle ting jeg ikke når, og så må det være sådan. Fx får vi ikke menukort pga tidsmangel (medmindre jeg kan presse det ind imorgen mellem hente blomster og hente bryllupskage :fløjt: )

Igår aftes var jeg tudefærdig - havde haft en helt forfærdelig stresset dag hvor ingenting blev som jeg ville og hvor Casper og jeg havde skændes helt vildt over bilen, hvem der skulle have den (som i hvis ærinde der var det vigtigste, og det synes vi jo selvfølgelig begge at vores eget var :rolleyes: )

Men idag har jeg heldigvis fået styr på en masse ting, og de hængepartier jeg har, dem når jeg enten imorgen, eller også når jeg dem ikke! Det er alt sammen noget der ikke betyder det store.

Her er hvad de sidste par dage er gået med

Glas til borde med bånd

Blomster er købt (jeg var total god til at prutte :cheerleader3: )

Flasker er malet igen

Bordplan

prøvemiddag og set lokalet

Bordkort

Negle

farvet hår

ringe er hentet

Købt ind til tapas og lavet tapanader + saltmandler

alle drikkevarer på køl

Diasshow er lavet færdig - det er godt, men nogle af videoerne driller :blink:

Kirkehæfter med tyl og kleenex

velkomsthæfter

Favoræsker lavet færdige

Toiletkasser indkøb + lavet færdige (mangler skilte)

Lidt billeder af forberedelserne - har desværre ikke været så god til at få taget nogle løbende :(

post-44172-0-29655700-1316731048.jpgpost-44172-0-01891300-1316731060.jpgpost-44172-0-17415500-1316731066.jpgpost-44172-0-44736300-1316731072.jpgpost-44172-0-76005600-1316731078.jpgpost-44172-0-66698900-1316731083.jpg

Imorgen

7.30 Casper hente kufferter

8.30 Ane læge

Pakke til ferie

Printe topfigur ved kopicenter

Pakke alt til lørdag

Aflevere kufferter på hotellet

(Lave skilte til tapas)

(Lave menukort)

(Lave stor bordplansoversigt)

Skilte til toiletkurv

Morgengave pakkes ind

evt gæstebog (print?!)

htb lakere negle :griner:-

efter 16.15 hente bryllupskage

19.00 pynte op i lokale ved Det Gamle Mejeri (huske alle tingene!!)

Når vi kører fra feststedet tager vi hjem til min svigerinde og øver brudevalsen (for første gang :fløjt: ) og derefter skilles vores veje indtil lørdag kl 15 :7himmel:

Ja, åh hvor bliver det spændende, nu er det bare liiiiiige om lidt :loveflag:

0

Imorgen formiddag gaar jeg selv rundt og ordner til et stort bryllup her hos os - med bordkort og confetti i overlod. Saa mine tanker skal nok ramme Smilets By ligesom solstraalerne skal det :7himmel:

Op til vores bryllupsdag havde jeg samme fornemmelse - ikke forberedt ret meget i ordentlig tid. Darling, som altid vil det perfekte kunne findes i det uperfekte!

Jeg hepper paa dig, soede pige, og sender smuk og blid bryllupskarma til dig :kiss:

0

Jeg vil også lige ønske stort tillykke og held og lykke med dagen i morgen i tilfælde af at jeg ikke kommer her forbi.

Alle dine forberedelser ser super ud, så om der kommer menukort fra eller til gør nok ikke det store :)

Jeg glæder mig allerede super meget til beretningen søndag :wink:

Ha en smuk og fantastisk dag!

0