Pumpkins

B og C's efterårsbryllup - Nyder at være nygift! (sneak-peak)

340 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Nydeligt :) Og så står den rigtig godt til dine naturlige farver; er du vims hvor er der fokus på dine smukke øjne på det nederste billede :loveflag:

Tak :blush: det er ikke tit man får at vide, at man har smukke øjne :)

Fantastisk! :cheerleader3:

Tak til dig også :)

0

Så er mine eksamener endelig overstået, og teoriprøven beståetcheerleader3.gif Så nu skal der planlægges bryllup!

Vores fotograf er booket, en af H2B's venner, som er en super god amatørfotograf thumbsupsmileyanim.gif Det er bare lækkert, at han gad :)

Vi har også været ude at kigge på vielsesringe, som nok snart skal købes. Vi er enige om at købe helt klassiske guldringe, med en mat overflade, i stil med dem her:

post-46194-0-61702800-1306850772.jpg

Og så har vi snakket om at få navnene eller datoen graveret udvendigt, i stil med det, på billedet, men vi er ikke sikre endnu.

post-46194-0-30198100-1306850878.jpg

0

Annonce ♥

Tillykke ned kagen - dejlig gevinst

Tillykke med bryllupskagen :thumbsupsmileyanim:

Tak, hvor er i herlige!

Det har bare været en skøn dag i dag. Blev ringet op i morges med et job, vi var ude at kigge på lejlighed, men den var ikke noget, så vi er blevet enige om at flytte til Islands Brygge, hvor jeg længe har drømt om at bo, og så kommer jeg hjem og ser, at jeg har vundet en bryllupskage! Crazy, en vild dag blink.giflaugh.gifbunny_4.gif

0

Annonce ♥

Tak, tøser! Er stadig lidt rundt på gulvet :) kæresten troede først at det var sådan en fup koncurrence, i ved "du er vores gæst nummer 100000, så du har vundet en bryllupskage (se her, hvor du skal indbetale pengene)" :lol: men han blev dog også ret begejstret, da jeg viste ham mailen, og har nu "besluttet" at vi skal have en kæmpe kaj-kage.. Haha...

I dag går turen til Køge for at prøve kjole en sidste gang.. Glæder mig helt vildt :) jeg inviterede min tante med, for jeg ved at hun er en sucker for den slags, og hun var lige ved at knibe en tåre, da jeg spurgte om hun ville med.. :') Det kunne være man skulle tage en kleenex med :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh, jeg synes baade at tyldroemmen og nummer 2 sidder super godt paa dig :cheerleader3:

Jeg kan godt foelge dig i lillepige-tanken, saa derfor maa min favorit ligge og tikke frem og tilbage imellem de to :thumbsupsmileyanim:

Flot collage :loveboard:

Edited by cmtoft
0