Fru Sommer

Edelweiss kjoler

23 indlæg i dette emne

Hej

Jeg var nysgerig efter at vide om Julie Sigaard Graff som laver Edelweiss kjoler har en hjemmeside, evt. mail adresse. Har søgt nettet tynd og jeg ikke finde en hjemmeside. Synes hun laver nogle enorm flotte kjoler og det kunne være et bud på min kommende brudekjole :thumbsupsmileyanim:

MVH Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er også ret vild med hendes kjoler - ved ikke hvorfor hendes hjemmeside ikke virker, det plejer den da... hmmm...

Har du evt. et link? Jeg kan kun finde hendes navn, tlf. nr. og adresse. Så må jeg jo ringe til hende :thumbsupsmileyanim: Men ville gerne se se en hjemme side.

MVH Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :thumbsupsmileyanim:

Jeg får syet min kjole hos Julie. Hun er på barsel lige i øjeblikket, men man kan vist godt ringe til hende :cheerleader3: Hun tog i hvert fald imod mig. Og jeg kan VAAAARMT anbefale hende. Hun er bare SÅ sød og man føler sig som en million i hendes hænder :)

Jeg ved ikke, hvor hendes hjemmeside er blevet af. Jeg har faktisk selv tænkt på det samme.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej med jer :rolleyes:

Jeg får syet min kjole hos Julie. Hun er på barsel lige i øjeblikket, men man kan vist godt ringe til hende :cheerleader3: Hun tog i hvert fald imod mig. Og jeg kan VAAAARMT anbefale hende. Hun er bare SÅ sød og man føler sig som en million i hendes hænder :blush:

Jeg ved ikke, hvor hendes hjemmeside er blevet af. Jeg har faktisk selv tænkt på det samme.

Uuuh, hvad skal du have syet? Og hvad koster det? :wink: Meget nysgerrig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er ikke nogen fastlagt pris endnu, men hun sagde, at det ville blive et sted mellem 12.000-14.000 med slør. Som jo selvfølgelig er noget af en udskrivning. Men ååååh den bliver bare så smuk og fin og lige dét, som det skulle være.

Kjolen bliver lavet i brudesatin af rigtig god kvalitet, som bestilles hjem fra London. Og som sagt- hun er bare så sød og indstillet på at give én den absolut bedste oplevelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er jo en halv hest den koster!!! Jeg må heller droppe mine drømme om hendes kjoler når det ligger i den prisklasse. Jeg er ellers faldet for denne. (håber det lykkes mig at sætte billedet ind!). Synes den er helt fantastisk, så enkel og alligevel elegant.

post-47045-1296159475.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puha, det er jo en halv hest den koster!!! Jeg må heller droppe mine drømme om hendes kjoler når det ligger i den prisklasse. Jeg er ellers faldet for denne. (håber det lykkes mig at sætte billedet ind!). Synes den er helt fantastisk, så enkel og alligevel elegant.

Den er godt nok også lækker på den stilede måde!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhh... Det skal jeg ikke blande mig i. Men jeg synes bare ikke man har meget tid til store projekter på barsel

Det skal lige siges, at vi ikke er gået i gang med selve syprocessen. Jeg var bare hjemme hos hende før jul og se mapper igennem etc etc for ligesom at danne mig et indtryk af, om jeg ville satse på hende som min brudekjoledesigner. Hvilket jeg meget gerne ville :rolleyes: Så det betød bare, at jeg blev skrevet ind i hendes kalender. Jeg tror, hun starter op for fuld udblæsning her i løbet af et par måneder med at sy etc. Men det skal jeg jo ikke kunne sige :) Jeg har jo masser af tid til at få syet kjole i, så for mig var det bare et spørgsmål om at få fastlagt, at det var hende, som skulle stå for det, og at jeg ikke kom om et par måneder og hendes kalender så allerede var fuld.

Og ja, det er mange penge. Jeg er så heldig, at jeg får kjolen som en gave fra mine forældre. Ellers havde jeg nok heller ikke selv haft råd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Faldt lige over denne her annonce for en Marianne Carøe kjole, der minder lidt om den, du viser. Ved ikke om du er interesseret i noget brugt, men det var måske en ide. Den er godt nok også derop ad i pris, men måske hun er til at handle med.

http://www.trendsales.dk/annoncer/marianne...sr&status=1

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er jo en halv hest den koster!!! Jeg må heller droppe mine drømme om hendes kjoler når det ligger i den prisklasse. Jeg er ellers faldet for denne. (håber det lykkes mig at sætte billedet ind!). Synes den er helt fantastisk, så enkel og alligevel elegant.

Aj hvor mærkeligt - det er også LIGE den jeg har forelsker mig i.... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, synes jo den er helt fantastisk! WOW!!!

Den er også flot den på trendsale, men jeg ville nu aldrig betale 10.000 kr for en brugt kjole... Men det er selvfølgelig smag og behag! Noget andet er at den lukkes i nakken og det kan min nakke ikke holde til :)

Jeg må ud og prøve nogle kjoler og finder jeg ikke det jeg vil ha må jeg jo have fat i en skrædder/syerske. Der er jo heldigvis 6 mdr endnu til brylluppet. Men tak for jeres hjælp og interesse :rolleyes:

Hilsen Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, synes jo den er helt fantastisk! WOW!!!

Den er også flot den på trendsale, men jeg ville nu aldrig betale 10.000 kr for en brugt kjole... Men det er selvfølgelig smag og behag! Noget andet er at den lukkes i nakken og det kan min nakke ikke holde til :)

Jeg må ud og prøve nogle kjoler og finder jeg ikke det jeg vil ha må jeg jo have fat i en skrædder/syerske. Der er jo heldigvis 6 mdr endnu til brylluppet. Men tak for jeres hjælp og interesse :rolleyes:

Hilsen Kristina

Men så skal du også til og i gang med at prøve :) De anbefaler at man beslutter sig ca. 6 måneder før, hvis kjolen skal bestilles hjem i en anden størrelse osv!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, synes jo den er helt fantastisk! WOW!!!

Den er også flot den på trendsale, men jeg ville nu aldrig betale 10.000 kr for en brugt kjole... Men det er selvfølgelig smag og behag! Noget andet er at den lukkes i nakken og det kan min nakke ikke holde til :iloveyou:

Jeg må ud og prøve nogle kjoler og finder jeg ikke det jeg vil ha må jeg jo have fat i en skrædder/syerske. Der er jo heldigvis 6 mdr endnu til brylluppet. Men tak for jeres hjælp og interesse :)

Hilsen Kristina

Men så skal du også til og i gang med at prøve :thumbsupsmileyanim: De anbefaler at man beslutter sig ca. 6 måneder før, hvis kjolen skal bestilles hjem i en anden størrelse osv!

Jeg regner med at vi starter med at prøve kjoler på lørdag og så er der jo bryllups messe på søndag. Det blir rigtig spændende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er på barsel - med barn nr. 4 faktisk.. Jeg snakkede med hende i sensommeren og der mener jeg, at hun sagde at hun ikke tager så meget, som hun plejer og så ville hun helst ikke lave en brudekjole, hvis der var for kort tid til brylluppet, så hun havde god tid til den :)

Jeg synes hun virker super sød og dygtig, men jeg fandt min kjole som en stangkjole, så sådan blev det. Jeg mener, hun sagde at gennemsnitskjolen koster omkring 14000 kr. hos hende, men det afhænger af om der skal krystaller, perler, om det er silke, satin osv osv. Men jeg fik dette nr. af hende 41146972, det er dog noget tid siden, men mon ikke du kan fange hende der og forhører dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen , så fandt jeg også KJOLEN :17:

At den så koster ligeså meget som Edelweiss kjolen, er noget andet ... Dog fik jeg temmelig meget rabat, da det ikke er en model fra 2011. For mit vedkommende er det dog fuldstændigt ligegyldigt hvor og hvornår designet er fra. Den skal bare være perfekt for mig. Og det er denne! Jeg følte mig som en prinsesse så snart jeg kom i den. Sikke en fantastisk fornemmelse :)

Jeg kan desværre ikke få lagt billeder ind da de er for store til at vedhæfte... Men her er et Link http://www.luccabride.com/gallery/?id=9& Det er den der hedder CLARA.

Nu begynder jeg rigtig at glæde mig til bryllupet :)

Hilsen Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer