cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,428 posts in this topic

Annonce ♥

Iiiih ja tasker :cheerleader3:

Har hele tiden lyst til lige at gå hen og kigge på dem igen, men H2B er hjemme, og han er begyndt at synes, jeg er lidt sær bare at gå ovenpå og forsvinde længe... :griner:-

Glæder mig til at høre, hvad du synes om dem live :)

0

Ja, og saa er de fantastiske tasker, som Malouski og jeg bestilte hos KEEPBAGS paa ETSY. Taskerne er handmade og vi har selv bestemt farverne. De var laenge undervejs og Dana, som har Keepbags, har virkelig en saerlig plads i Paradis, for hendes uovertrufne service er virkelig vaerd at skrive hjem om og jeg kan kun anbefale at kigge derinde :)

Tasken passer fint til skoene, som maaske er en anelse mere taupe, men det generer mig ikke, elsker det yndige lavendel indeni og saa giver armbaandene lidt til alt mit elskede bling paa mine brudesandaler :cheerleader3:

Jeg er ved at gaa til af spaending! Naar jeg kommer til DK venter der baade rivesloer fra Miss Lena og denne taske, gensyn med brudekjolen, vores vielsesringe hos Kim V, en bette PA(har jeg hoert) og ikke mindst travelboxen til brudekjolen (som jeg skal hente hos Ane.dk, der lige straks tager til NY og bliver viet!) :7himmel:

Enough talking!

De er bare (y) -lækre de tasker!!

Og Ja, det er bare lige om lidt at vi tager afsted :7himmel: Hver andet minut er jeg glad/lykkelig/spændt og glæder mig som et lille barn. Men den anden haldel af tiden er jeg nervøs for om vi har styr på alt, om kjolen er ok (skal først se den fredag, om vi kan finde fotograf og frisør og skjorte til htb og renseri og og og og og... Åh, livet som Zilla :rolleyes:

0

Annonce ♥

Så sød taske :) fine farver..Og den bog er virkelig flot.. :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have :thumbsupsmileyanim:

Hold da op! hvilken fantastisk gæstebog du har kreeret - SÅ flot :respekt: Hvor er det spændende hvis du kan få en fin lille forretning i gang :thumbsupsmileyanim: Og skøn taske, tillykke med den :toot: Mange hilsnerConnie

Tusind tak :) Ja, det er lidt spaendende med det projekt, men jeg er glad for det og der er gode reaktioner :)

Tasken, aah tasken :7himmel:

Iiiih ja tasker :cheerleader3: Har hele tiden lyst til lige at gå hen og kigge på dem igen, men H2B er hjemme, og han er begyndt at synes, jeg er lidt sær bare at gå ovenpå og forsvinde længe... :griner:- Glæder mig til at høre, hvad du synes om dem live :)

Ja, jeg kigger billeder i ny og nae, og forestiller mig at den er med mig til bryllup og gaar saa godt til skoene og det hele! Ogsaa at HTB og jeg sidder paa Markuspladsen til vores eftermiddags-spritz og jeg lige har min lille taske og en pashmina med :cheerleader3:

Min htb er efterhaanden ved at fatte, at jeg er paa BK og giver udtryk for det samme, men kan vist alligevel godt lide at hoere, hvad I har sagt til min bog :griner:-

0

Ja, og saa er de fantastiske tasker, som Malouski og jeg bestilte hos KEEPBAGS paa ETSY. Taskerne er handmade og vi har selv bestemt farverne. De var laenge undervejs og Dana, som har Keepbags, har virkelig en saerlig plads i Paradis, for hendes uovertrufne service er virkelig vaerd at skrive hjem om og jeg kan kun anbefale at kigge derinde :)

Tasken passer fint til skoene, som maaske er en anelse mere taupe, men det generer mig ikke, elsker det yndige lavendel indeni og saa giver armbaandene lidt til alt mit elskede bling paa mine brudesandaler :cheerleader3:

Jeg er ved at gaa til af spaending! Naar jeg kommer til DK venter der baade rivesloer fra Miss Lena og denne taske, gensyn med brudekjolen, vores vielsesringe hos Kim V, en bette PA(har jeg hoert) og ikke mindst travelboxen til brudekjolen (som jeg skal hente hos Ane.dk, der lige straks tager til NY og bliver viet!) :7himmel:

Enough talking!

De er bare (y) -lækre de tasker!!

Og Ja, det er bare lige om lidt at vi tager afsted :7himmel: Hver andet minut er jeg glad/lykkelig/spændt og glæder mig som et lille barn. Men den anden haldel af tiden er jeg nervøs for om vi har styr på alt, om kjolen er ok (skal først se den fredag, om vi kan finde fotograf og frisør og skjorte til htb og renseri og og og og og... Åh, livet som Zilla :rolleyes:

Ihh, Ane, jeg kan godt forstaa dig! Livet som zilla er ikke altid lige nemt, men jeg er sikker paa at I gaar et eventyr i moede :rolleyes:

Jeg er ikke i tvivl om, at vores bryllup er det helt rigtige for os, men den lille, meget private person, der bor indeni mig, kan godt misunde den ting I faar sammen, kun jer to :)

Edited by cmtoft
0

Hold da op hvor er det en smuk og unik gæstebogsprototype du har lavet! :respekt: Det skal du nok kunne få en lille sidegescheft i :thumbsupsmileyanim:

Og er bare helt vild med din taske! :loveboard: Har været inde på Etsy og kigge på hende du har købt den fra's shop, og har selvfølgelig fået forelsket mig håbløst i en af hendes tasker :rolleyes:

Hvor længe var den undervejs, efter du bestilte din taske?

0

Hold da op hvor er det en smuk og unik gæstebogsprototype du har lavet! :respekt: Det skal du nok kunne få en lille sidegescheft i :thumbsupsmileyanim:

Og er bare helt vild med din taske! :loveboard: Har været inde på Etsy og kigge på hende du har købt den fra's shop, og har selvfølgelig fået forelsket mig håbløst i en af hendes tasker :rolleyes:

Hvor længe var den undervejs, efter du bestilte din taske?

Tak for de soede ord om gaestebogen :kiss:

Aah, taskerne var del af en gyser, for de havnede i tolden og det tog VIRKELIG lang tid. Malouski og jeg har jo bestilt dem sammen, men hun havde foerst bestilt en hvid taske hos samme saelger. Det tog ingen tid, 4 dage eller saadan noget. Hvis ikke det havde vaeret for de danske toldere, saa var det nok gaaet ligesaa hurtigt som foerste gang :unsure: Vil nu sige, at det bestemt var ventetiden vaerd - ogsaa selvom jeg ikke har set den IRL endnu :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Åhh ja, så er det jo nok bare at tage chancen og håbe den går forbi told :)

Der er trods alt også stadig lidt over tre måneder til brylluppet, så mon ikke det nok skal gå :)

Det er nok mest af alt min tålmodighed, der vil lide under det :rolleyes:

0

Ciaoooooo

Hernede har vi 25 grader o sol - det er alt for tidligt med sommer, men vi nyder det, mens det staar paa :thumbsupsmileyanim:

I mellemtiden lige mit lille ring-dilemma, som jeg har forklaret det i Meggers perletraad :

Her et billede, der forklarer hvorfor den ring og min smukke forlovelsesring i hvidguld skal sidde paa hver sin haand - og at min oldemors ring maa laves stoerre og flytte haand, hvis ikke forlovelsesring og vielsesring kan gaa sammen... min vielsesring bliver i stil med saettet her, bare med 3 hvide sten i forskellig stoerrelse. Jeg har et stykke guld og overvejer om saa vielsesring og oldemors ring skal sidde ved siden af hinanden eller om vielses- og forlovelsesring kan gaa sammen paa samme finger

:help:

post-46023-0-21808200-1302282769.jpg

post-46023-0-08763800-1302282793.jpg

0

:heart: oldemors ring :heart: og forlovelsesringen er også super SMUK :loveflag: Som jeg vist har skrevet før, blander jeg gerne hvidguld og alm. guld - det synes jeg bare ser fedt og dejligt "overdådigt" ud :thumbsupsmileyanim: Det "logiske" ville jo være at have vielsees- + forlovelsesring på samme finger og så oldemors på den anden hånd... Du må nok prøve dig frem, når du får vielsesringene hjem...det skal næsten ses på... Men SMUKKE ringe ALLESAMMEN!!! Ihhh, hvorfor kan man ikke have en 7-8 hænder (jeg vil også have en antik perlering :biggrin: ) :rolleyes: Edited by Elva
0

:heart: oldemors ring :heart: og forlovelsesringen er også super SMUK :loveflag: Som jeg vist har skrevet før, blander jeg gerne hvidguld og alm. guld - det synes jeg bare ser fedt og dejligt "overdådigt" ud :thumbsupsmileyanim: Det "logiske" ville jo være at have vielsees- + forlovelsesring på samme finger og så oldemors på den anden hånd... Du må nok prøve dig frem, når du får vielsesringene hjem...det skal næsten ses på... Men SMUKKE ringe ALLESAMMEN!!! Ihhh, hvorfor kan man ikke have en 7-8 hænder (jeg vil også have en antik perlering :biggrin: ) :rolleyes:

Planen er ogsaa at de skal sidde paa samme finger og i butikken saa det ud til at det virkede fint. Nu maa vi se i praksis, naar de kommer hjem og jeg kan lege lidt med de forskellige loesninger. Ogsaa fordi jeg synes oldemors ring er saa speciel, at den bare sidder trygt og godt for sig selv :)

Jeg kan GODT forstaa, at du ogsaa vil have en antik perlering, hihi :loveboard:

0

Annonce ♥

Aah, hvor skoent at have det gode og aegte forum tilbage :bearhug:

Maa godt nok indroemmeat jeg egentlig er lidt glad for at weekendens "noed(lorte)traad" ligger ovre i det andet forum og ikke skal svine min bryllupsplanlaegning til :unsure:

Jeg har spist den bedste indbagte pizza i aften og HTB og jeg har sagt rigtig mange gange at vi elsker hinanden :heart:

0

Jeg kan da lige opdatere her ogsaa at jeg fik proevet mine stroempebaand med stroempebukser paa og det gik over alt forventning i forhold til foerste umiddelbare indtryk paa de noegne, blege vinterskanker :cheerleader3:

Stroempebaand sidder bare bedst udenpaa stroemper :thumbsupsmileyanim:

post-46023-0-31310800-1302467349.jpg

0

Hende kan du rooooligt bestille ved. Tager lidt tid, fordi det kommer fra Israel, men det skriver hun jo ogsaa. Det gik bare hurtigere end jeg havde regnet med, saa det var jo fint :thumbsupsmileyanim:

Vi bor i Portico di Romagna, som ligger inde i Alpeninerne, mellem Firenze og Rimini. Den naermeste stoerre by er Forlì, som ligger relativt taet paa Bologna. Vores landsby har 400 indbyggere og er fra middelalderen. Vi bor i et hus fra 1300-tallet.

Der er et staerkt landsbymiljoe og om lidt vil jeg gaa en tur ud i solen og op paa vores lille fredagsmarked(bare 3 stande :lol: ) og saa ned paa baren og faa en caffè og en sludder med hvem end der er dernede.

Lige endnu engang linket til familieforetagenet - hotel/restaurant Al Vecchio Convento :)

Det ligger ikke så langt fra hvor vi holdt sommerferie sidste år (70 km vest fra firenze).. EEEElsker toscana :loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard: Det var også en gammel middelalderby (eller faktisk fra ca. 1000 år b.c).. Super hyggeligt område hotellet ligger i! Er helt vild med broen :loveflag: Må se om jeg kan lokke H2B derned engang :thumbsupsmileyanim:

Edited by Pumpkins
0

Hende kan du rooooligt bestille ved. Tager lidt tid, fordi det kommer fra Israel, men det skriver hun jo ogsaa. Det gik bare hurtigere end jeg havde regnet med, saa det var jo fint :thumbsupsmileyanim:

Vi bor i Portico di Romagna, som ligger inde i Alpeninerne, mellem Firenze og Rimini. Den naermeste stoerre by er Forlì, som ligger relativt taet paa Bologna. Vores landsby har 400 indbyggere og er fra middelalderen. Vi bor i et hus fra 1300-tallet.

Der er et staerkt landsbymiljoe og om lidt vil jeg gaa en tur ud i solen og op paa vores lille fredagsmarked(bare 3 stande :lol: ) og saa ned paa baren og faa en caffè og en sludder med hvem end der er dernede.

Lige endnu engang linket til familieforetagenet - hotel/restaurant Al Vecchio Convento :)

Det ligger ikke så langt fra hvor vi holdt sommerferie sidste år (70 km vest fra firenze).. EEEElsker toscana :loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard: Det var også en gammel middelalderby (eller faktisk fra ca. 1000 år b.c).. Super hyggeligt område hotellet ligger i! Er helt vild med broen :loveflag: Må se om jeg kan lokke H2B derned engang :thumbsupsmileyanim:

I er totalt velkomne :loveboard:

0

Annonce ♥

Oooh ja, jeg kan se, at strømpebåndene gør sig godt udenpå strømper... Iiiih.. jeg gider ikke have strømper på, men overvejer det næsten for at de bånd kan tage sig finere ud, når man skal fremvise sit flæsk :bunny_4:

Iiih dine ringe er så flotte hver og en. Kan godt forstå dit dilemma, men umiddelbart tror jeg også, det er den rigtige løsning med forlovelsesring og vielsesring på samme finger.

0

Oooh ja, jeg kan se, at strømpebåndene gør sig godt udenpå strømper... Iiiih.. jeg gider ikke have strømper på, men overvejer det næsten for at de bånd kan tage sig finere ud, når man skal fremvise sit flæsk :bunny_4:

Iiih dine ringe er så flotte hver og en. Kan godt forstå dit dilemma, men umiddelbart tror jeg også, det er den rigtige løsning med forlovelsesring og vielsesring på samme finger.

Ja, jeg har ikke det store valg mth stroemper i 30 graders varme, eftersom HTB forventer hofteholder og det hele :c166:

Men det er saa ok baade i forhold til stroempebaand, men ogsaa sko, altsaa - varme, bare foedder i stilletter... hmmm.... :blink:

Tak, soede pige, jeg er ogsaa virkelig glad for ringene. Nu faar vi se, men som sagt, oldes sidder maaske bedst for sig selv :loveflag:

Edited by cmtoft
0

Neglelak

Ja, naar der ikke er saa pokkers meget andet en zilla kan koebe ind til sig selv, saa kan man vel godt kigge lidt paa neglelak til mani- og pedicure paa dagen :tunge:

Jeg kan ikke fordrage naar neglelak stinker flere dage efter at jeg har taget det paa og det goer de fleste desvaerre... Nu har jeg saa opdaget Essie, som ikke lugter laenge og ikke indeholder visse giftige ingredienser, som f.eks. formaldehyd(allergi- og kraeftfremkaldende - noget vaerre skidt, se bare her) :shooter:

Til brylluppet vil jeg jo have ordnet negle. Den ene, nogle gange lidt traelse dame bruger Essie, men den anden, naesten for soede dame bruger bras! Taenker saa at der jo ikke er noget i vejen for at faa ordnet foedder og vokset her og der hos den soede dame og saa faa ordnet haender og blive "lakket" hos den lidt traelse, men meget dygtige, som allerede arbejder med Essie-lakkerne :unsure:

I hvert fald bestiller jeg nu selv lakkerne paa Beauty Bay, hvor jeg pt har lagt denne brandnye Wedding Collection og en Corrector Pen til hverdagsbrug i min kurv :cheerleader3:

Overvejer saa ogsaa en lilla, fordi det ogsaa kunne vaere lidt sejt med en klassisk fransk manicure bare med denne skoenne lilla neglelak istedet. Hvad siger I :help:

Endelig er der Show Me The Ring, som er en perleguldshimmer, som uden tvivl ville vaere flot paa dagen, men det vil ogsaa bare vaere saa "same same" i ivory, perle og guld... tror ikke, jeg er saa glad for den variant, alligevel... :unsure:

Oh, what a choice for a zilla...

0

Annonce ♥

Siiii, det synes jeg ogsaa, men der er saa ogsaa en decideret Wedding Collection lilla, men det er med hologrameffekt og virker maaske lidt fesen iforhold til den helt enkle?

post-46023-0-43084100-1302530502.jpg

post-46023-0-82323400-1302530513.jpg

0

OK, der har lige vaeret en praest herhjemme, som har velsignet os og vores hjem. Det var nyt, men paa en maade ogsaa beroligende, sjovt nok :unsure:

Faktisk er der noget saa specielt som velsignelse af folks biler, naar vi skal giftes den 18. juni. Det er ved 17-tiden og Don Praest har spurgt om vi vil koere forrest i en aaben bil, nu han ikke kan flytte det til en anden dag. Det var nu rart nok at faa velsignet Roedbeden sidste aar og jeg maa finde en til at koere den igen i aar, naar jeg nu er i brudekjole i aar :lol:

0