cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,428 posts in this topic

Annonce ♥

Så fik jeg da lige en ting mere på indkøbslisten - MÅ EJE den der "show me the ring" :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

He he, velsignelse af biler :biggrin: I Irland har alle sådan et klistermærke i forruden af en eller anden helgen, der åbenbart er særlig kompetent på transportområdet...

0

Annonce ♥

Uh, hvor er der mange fine ting på den side med negllakkerne... Kunne jo godt komme til at bruge penge der, jeg ikke har.. hmmm!

Jeg er nok mest til den sidste af de to lilla nuancer, så det er vel den til brude...

Dejligt at dine strømpebånd er så fine med strømper på, det skal jeg nok også lige huske! Og de er bare så flotte... Elsker den lavet af blonder! Hvor er det du har købt dem?

Anyway, jeg ville faktisk lige høre, når nu du har dig en italiensk htb der oven i købet er kok! Hvad indeholder en RIGTIG italiensk Spaghetti Carbonara? Min veninde vil nemlig have fløde i, men jeg mindes at have læst at det gør man ikke i Italien... :help:

0

Skønne ringe, er sikker på du finder den rigtige måde at bære dem på.

Er du gal nogle lækre strømpebånd, de kommer jo først rigtig, rigtig til deres ret når de kommer på, ik' :biggrin: og lilla neglelak, det er lige mig. Havde egentlig forestillet mig at jeg skulle have en rigtig pang lilla neglelak på (som mit strømpebånd og mine nye - endnu ikke modtaget - sko) men når jeg ser den du har kig på bliver jeg jo helt i tvivl :griner:-

Mange hilsner

Connie

0

Er stadig aldeles vild med din oldemors ring... Tidløst smuk!

Jeg har også købt Essie neglelak - bare en "pang" lilla til tæerne ("Sexy Divide"). Jeg kendte ikke dem fra Essie, men en kollega anbefalede dem, så det skulle prøves. Jeg synes den har en rigtig god konsistens, ingen stærk lugt og så er den også holdbar.

Så den kan du godt glæde sig til, uanset om du tager den ene eller den anden :thumbsupsmileyanim:

0

Uuuhh elsker den lilla essie, overvejer osse kraftigt om the ikke skal være the colour of the day :cheerleader3:

Ja, det er altsaa et stort hit og jeg er bare vild med tanken om den - maaske ogsaa i en klassisk french...?

uh kan rigtig godt li den øverste.. super fin farve!

ja, den er ogsaa min foerste indskydelse, altsaa!

Så fik jeg da lige en ting mere på indkøbslisten - MÅ EJE den der "show me the ring" :cheerleader3: He he, velsignelse af biler :biggrin: I Irland har alle sådan et klistermærke i forruden af en eller anden helgen, der åbenbart er særlig kompetent på transportområdet...

Aah, jamen, show me the Ring er jo ogsaa naermest kongelig og ville passe saa perfekt til dit look, darling :c166:

Hahaha velsignelse af bilen? :thumbsupsmileyanim: Det kunne vi sgu også godt bruge til Opelen og håbe, den går igennem næste syn :wink:

Jamen, det er jo lige det. Bilerne koerer i raekke ned af gaden og stopper foran kirken, hvor praesten velsigner dem en efter en. Roedbeden havde saa godt af at blive velsigenet sidste aar (Fiat Punto i roedbedefarve med et touch af metallic, red.)

Uh, hvor er der mange fine ting på den side med negllakkerne... Kunne jo godt komme til at bruge penge der, jeg ikke har.. hmmm!Jeg er nok mest til den sidste af de to lilla nuancer, så det er vel den til brude... Dejligt at dine strømpebånd er så fine med strømper på, det skal jeg nok også lige huske! Og de er bare så flotte... Elsker den lavet af blonder! Hvor er det du har købt dem?Anyway, jeg ville faktisk lige høre, når nu du har dig en italiensk htb der oven i købet er kok! Hvad indeholder en RIGTIG italiensk Spaghetti Carbonara? Min veninde vil nemlig have fløde i, men jeg mindes at have læst at det gør man ikke i Italien... :help:

Tak :kiss: Jeg har koebt dem ved Garterlady paa Etsy. Du er selv ude om det, hvis du kigger derind :griner:-

Ja, det er virkelig nogle laekre neglelakker og saa lidt specielle - one more til brudelillaneglelakken...hmm...

Jeg hoerer lige HTB om Carbonara'en - han er i hvert fald yderst kompetent, men lur mig om den ikke er god nok med floeden

Skønne ringe, er sikker på du finder den rigtige måde at bære dem på. Er du gal nogle lækre strømpebånd, de kommer jo først rigtig, rigtig til deres ret når de kommer på, ik' :biggrin: og lilla neglelak, det er lige mig. Havde egentlig forestillet mig at jeg skulle have en rigtig pang lilla neglelak på (som mit strømpebånd og mine nye - endnu ikke modtaget - sko) men når jeg ser den du har kig på bliver jeg jo helt i tvivl :griner:- Mange hilsnerConnie

Taaaaaaaaaaaaak :biggrin:

Ja, det er ikke nemt med de lakker - jeg er stadig ligesaa vaegelsindet...

Er stadig aldeles vild med din oldemors ring... Tidløst smuk!Jeg har også købt Essie neglelak - bare en "pang" lilla til tæerne ("Sexy Divide"). Jeg kendte ikke dem fra Essie, men en kollega anbefalede dem, så det skulle prøves. Jeg synes den har en rigtig god konsistens, ingen stærk lugt og så er den også holdbar.Så den kan du godt glæde sig til, uanset om du tager den ene eller den anden :thumbsupsmileyanim:

Aah, hvor er du soed - tak :kiss:

0

Annonce ♥

Jeg putter aldrig fløde i carbonara, men det er en kunst at hælde æggemassen i, så det forbliver en cremet sovs :)

Der må da næsten være en sminke-biks i nærheden, hvor du kan teste de 2 lillaer inden du bestemmer dig, er der ikke? :)

0

Lige en lille update for dem som fuldte min noed(lorte)traad paa Babyklar i weekenden

Det korte resume: Jeg blev loerdag eftermiddag udsat for et grimt verbalt angreb fra svigermonstret, som virkelig gjorde ondt og lavede kaos i min og HTB's verden

Siden den scene havde vi jo ikke snakket og jeg havde holdt mig vaek fra hotellet med stor usikkerhed omkring fremtid (og bryllupsplanerne) i min bevidsthed. Idag var hende og svigerfar ude af huset hele dagen og jeg hjalp HTB paa hotellet. Da de her til aften meldte deres ankomst blev HTB og jeg enige om at jeg skulle blive i koekkenet dernede og han lovede at vi skulle snakke om det foer vi satte os til bords. Det viste sig slet ikke at blive noedvendigt, for svigermor naermest overfaldt mig med den stoerste undskyldning og knus og sagde, at jeg havde en "stronza" til svigermor (en slags moegkaelling, red.) og at hun er virkelig stresset og presset paa mange fronter.

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH, hvor en lettelse og jeg tog selvfoelgelig imod den undskyldning og fortalte hende, at jeg ogsaa ville goere en indsats. Vi er vist lige lettede over vores forsoning, og tror ikke at nogle af os har haft det godt med den omgang. Det kraever ogsaa sit at undskylde og jeg tager hatten af for at hun kom til mig af sig selv :loveflag:

HTB er lykkelig og glaeder sig til at sove godt i nat, for han har virkelig ogsaa vaeret meget beroert af det, min elskede skat :heart:

Og saa snakker vi vist ikke mere om det :)

Edited by cmtoft
0

Jeg putter aldrig fløde i carbonara, men det er en kunst at hælde æggemassen i, så det forbliver en cremet sovs :)

Der må da næsten være en sminke-biks i nærheden, hvor du kan teste de 2 lillaer inden du bestemmer dig, er der ikke? :)

Jeg ved ikke - der er ikke lige Essie in giro der hvor jeg kommer, men jeg tror naesten at jeg tager chancen, naar jeg engang har bestemt mig. Det er vel ikke vaerre end at jeg kan bestille den rigtige, hvis det viser sig at vaere den forkerte, naar den kommer... hmmm, og hvad saa hvis nu man ogsaa kommer til at bestille show me the ring med... :fløjt:

0

Lige en lille update for dem som fuldte min noed(lorte)traad paa Babyklar i weekenden

Det korte resume: Jeg blev loerdag eftermiddag udsat for et grimt verbalt angreb fra svigermonstret, som virkelig gjorde ondt og lavede kaos i min og HTB's verden

Siden den scene havde vi jo ikke snakket og jeg havde holdt mig vaek fra hotellet med stor usikkerhed omkring fremtid (og bryllupsplanerne) i min bevidsthed. Idag var hende og svigerfar ude af huset hele dagen og jeg hjalp HTB paa hotellet. Da de her til aften meldte deres ankomst blev HTB og jeg enige om at jeg skulle blive i koekkenet dernede og han lovede at vi skulle snakke om det foer vi satte os til bords. Det viste sig slet ikke at blive noedvendigt, for svigermor naermest overfaldt mig med den stoerste undskyldning og knus og sagde, at jeg havde en "stronza" til svigermor (en slags moegkaelling, red.) og at hun er virkelig stresset og presset paa mange fronter.

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH, hvor en lettelse og jeg tog selvfoelgelig imod den undskyldning og fortalte hende, at jeg ogsaa ville goere en indsats. Vi er vist lige lettede over vores forsoning, og tror ikke at nogle af os har haft det godt med den omgang. Det kraever ogsaa sit at undskylde og jeg tager hatten af for at hun kom til mig af sig selv :loveflag:

HTB er lykkelig og glaeder sig til at sove godt i nat, for han har virkelig ogsaa vaeret meget beroert af det, min elskede skat :heart:

Ej, hvor fantastisk at hun sagde undskyld af sig selv og I nu er gode venner igen. :cheerleader3: :cheerleader3: Virkelig en lettelse for jer alle sammen..

Men uanset hvad, så er det nok en god ide at få en kontrakt så I har styr på hvad dine opgaver er og hvad der forventes af dig!

Og tak for tjekket af carbonara...

0

Annonce ♥

Åh hvor er det dejligt at høre min pige :hug: Der faldt helt en sten fra mit hjerte. Jeg ved ikke om jeg involverer mig lidt for meget, men jeg er helt glad indeni nu!! Sikke en lettelse..

Så kan I forhåbentlig få lavet lidt klare aftaler omkring hvad I hver især regner med og forventer.

I søjde pige hvor er det dejligt! :kiss:

Tell me more about that show me the ring !!

Jeg undlader for det meste at lade være med at tjekke jeres links (af erfaring) for nu er der kun én uge til vi tager afsted, og jeg MÅ IKKE BRUGE FLERE PENGE!!! :blink:

0

Åh hvor er det dejligt at høre min pige :hug: Der faldt helt en sten fra mit hjerte. Jeg ved ikke om jeg involverer mig lidt for meget, men jeg er helt glad indeni nu!! Sikke en lettelse..

Så kan I forhåbentlig få lavet lidt klare aftaler omkring hvad I hver især regner med og forventer.

I søjde pige hvor er det dejligt! :kiss:

Tell me more about that show me the ring !!

Jeg undlader for det meste at lade være med at tjekke jeres links (af erfaring) for nu er der kun én uge til vi tager afsted, og jeg MÅ IKKE BRUGE FLERE PENGE!!! :blink:

Soede pige, jeg er glad for at hoere, at du er ligesaa lettet som jeg - om du saa har involveret dig for meget eller ej, saa tak for din store empati :hug:

Ja, vi skal have afstemt forventningerne til hinanden, men helt sikkert har vi et grundlag for at goere det paa et fornuftigt plan nu!

Og saa lige aber hallo, Ane, Essie neglelakker kan jo kun vaere billigere i NY!!!!

Show me the ring

post-46023-0-14754100-1302555422.jpg

0

Annonce ♥

Åh hvor er det godt at høre, at der er ro på hjemmefronten igen :bearhug:

Er helt lettet på dine vegne.

Tak, darling, det er ogsaa virkelig skoent :bearhug:

Jeg er ogsaa helt udmattet ovenpaa alt den bekymring, vrede og ikke-glaede, naar nogen har spurgt til bryllupsplanerne...

0

Pyha.. Nu har jeg været flyttefraværende nogle dage, så jeg opdagede ikke engang at BK var nede - men nu har du da fået (og guldskelov vel overstået) din del af "zillaens forbandelse"!! Det er hæsligt når sådan nogle ting sker - men dejligt at I er to store mennesker, der kunne klare at få det i orden igen :)

Neglelak?! Køb dem alle!! :lol: De holder jo evigt i køleskabet!

0

Saa er min smukke og perfekte Chantelle-chemise kommet med Fed-Ex. HTB render ud og ind ad doeren i dag, saa kan ikke kmme til at tage billede af den. Den har et fint elfenbenstouch, som klader mig godt og sidder godt overalt :cheerleader3:

Sidder og bestiller neglelakker nu!

0

Saa er min smukke og perfekte Chantelle-chemise kommet med Fed-Ex. HTB render ud og ind ad doeren i dag, saa kan ikke kmme til at tage billede af den. Den har et fint elfenbenstouch, som klader mig godt og sidder godt overalt :cheerleader3:

Sidder og bestiller neglelakker nu!

Uuuh glæder mig til billeder!

neglelakker = flertal? --> hvilke?!?! Detaljer :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har koebt Essies St. Lucia, som er en Pale Lavender - den ligger taet paa Lilacism, som er den, som IKKE er til brude(jf. igaar), for "brude-lilla'en" er ret gennemsigtig med hologram/shimmer og det duer bare ikke, men saa fandt jeg ogsaa ST. Lucia som ikke er saa lilla som Lilacism, men mere diskret og har laest gode anmeldelser af den i brug :)

Og saa bare fordi bestilte jeg ogsaa den nye Wedding Collection, for jeg kan ikke staa for den blaa og den roede og saa er en pale pink og en nude fra Essie sjaeldent en traels ting at have :cheerleader3:

Og saa en corrector pen, fordi jeg ikke er helt skarp til at laegge neglelak :griner:-

Saa glaeder jeg mig til at faa dem :thumbsupsmileyanim:

post-46023-0-20380900-1302628797.jpg

post-46023-0-34873300-1302628807.jpg

0

Skulle min ide med lilla manicure ikke falde i min egen gode jord, saa kunne jeg forestille mig en almindelig fransk manicure paa haenderne(aldrig proevet foer!) og roed negelak ved pedicuren... eller den lilla :)

Lakkerne fra Wedding Collection pakken, saerligt den blaa, er virkelig selvskrevet til strandbrug paa bryllupsrejsen :7himmel:

PS. Altsammen indkoebt ved Beautybay.com :super:

0

Iiih tillykke med chemise og neglelakker :cheerleader3:

Jeg får lavet gelenegle både på hænder og fødder, har de grimmeste fingernegle (I love to bite :loveboard: ), slet ikke noget at arbejde med kun med neglelak - ellers ville jeg også gå helt amok i Essie. De er rigtig fine.

0

Lækre indkøb :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Jeg skal til Kbh i dag - til præstemøde - og så håber jeg da lige at kunne nå et smut forbi Magasin efter min Essie :biggrin:

Haaber saadan at du finder din Essie

Iiih tillykke med chemise og neglelakker :cheerleader3: Jeg får lavet gelenegle både på hænder og fødder, har de grimmeste fingernegle (I love to bite :loveboard: ), slet ikke noget at arbejde med kun med neglelak - ellers ville jeg også gå helt amok i Essie. De er rigtig fine.

Ohh, jeg har ogsaa selv bidt indtil for 10 aar siden, saa det er foerst de seneste aar jeg har haft neglelakvaerdige negle :badgirl:

Godt der findes gelenegle :loveflag:

0