cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

De fine blaa, en tur i spa og Relax the Dress or not?

Se ovenstaaende for status paa svigermonstersituationen :)

Ladies, jeg kan ikke lade vaere med at vise jer de sidste nye til kollektionen :a1221:

Var igang med at proeve et par langt mere praktiske gule ballerinaer, da de kaere blaa lakpumps kiggede soedt paa mig og min kaere mand sagde ok saa :tunge:

Vi var paa tur i gaar. Foerst i skoparadis og saa et par timer i spa med massage og det hele.... Skoent, afslappende og romantisk :7himmel:

Temperatur er nedadgaaende her i Italien og vi har dynen fremme igen. Den dyne er saa umiddelbart det eneste for alvor gode ved at sommeren er forbi... :unsure:

Jeg er stadig ikke kommet laengere i Relax the Dress i floden projektet... Taenk, jeg synes pludselig det virker fjollet, selvom vi selv ville tage derned en morgen, jeg ville skifte til brudekjolen dernede og min mand vil saa selv vaere fotograf. Det driller mig bare lidt at landsbyen er saa lille og hvad taenker svigerfamilien mon :blink:

What to do :help:

Ciao bellis

Camilla

post-46023-0-92976500-1316715503.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænkte på at jeg jo godt kunne skrive om dine flotte bøger på min blog. Har du nogle billeder jeg kan bruge - hvis det er ok med dig. Samt en måde hvor folk kan komme i kontakt med dig.

Hvor er du soed :)

Jeg har lidt billeder, som jeg har taget efterhaanden. Saa er jeg ogsaa igang med en helt ny bog. Kan du sende en PM med din mail, saa kan jeg sende de bedste af mine amatoerbilleder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh de er så fine dine blå laksko! :heart:

Ved ikke lige hvorfor, men jeg kommer til at tænke på Tuborgs reklame for juleøl, når jeg ser dem :blink:

-HAHA- Ja, det ved jeg heller ikke, men nu du siger det :lol:

Kunne vaere man skulle en tur hjem til J-dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

mange (!) i min familie synes også det der med at lave underlige billeder af os i kjolen igen var noget mærkeligt noget! det havde de aldrig hørt om før!.... men her bagefter er jeg bare suuuper glad for vi gjorde, sjovt at få tøjet på igen, og skønt med nogle dejlige billeder af os sammen :) vi har ikke så mange billeder sammen som virkelig er gode bortset fra bryllup, så det er bare fedt at have de næste mange mange år :D Så gør hvad DU synes og tænk - måske bliver nogen i den landsby inspireret af hende den underlige dansker ;) :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhhh, jeg er roert til det helt store :boohoo:

Imorges sagde jeg til min mand, at det sagtens kunne vaere nu og min mand gav mig ret, nu maanen er som den er (netop aftagende fra fuldmaane). Og ganske rigtigt, saa foedte min soester her til morgen min nye lille niece, som bare er helt perfekt. Min soester har det godt og foedslen tog ingen tid :)

Imorgen har min anden niece og storesoester til den lille ny foedselsdag, saa mon ikke de to er heldige at have deres helt egen foedselsdag :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, skal I have :loveshower:

Ja, det er pudsigt at jeg taenkte det, men det samme skete for 9 aar siden da min veninde foedte sin datter - der maerkede jeg det ogsaa og var slet ikke overrasket, daa faren ringede til mig med nyheden :o

Det er helt fantastisk at de har hver deres dag og nu maa jeg hellere ringe til niece 1 :denmarkflag:

PS. Efteraaret er nu ogsaa kommet til Portico og vi har taendt for varmen herhjemme... men vi havde op til 28 grader om eftermiddagen og ned til 10 grader om natten indtil for kort tid siden - temperaturforvirring? (y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med mostertitlen :) Det er altså sjovt, som man kan mærke nogle ting.

Ikke at jeg er specielt synsk (... men havde en Nssebandensang i hovedet i går og fik så at vide i dag, at de genudsender Nissebanden I Grønland til jul... haha men det er der jo altid gode odds for :))

Knus

/M

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aah, Malou, det er stor klasse at kunne maerke nissebanden -HAHA-

Tak, hun er helt perfekt, den lille, og min soester tog direkte hjem fra hospitalet og bagte chokoladekage til min anden niece, saa de kunne holde bornefoedselsdag dagen efter... :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aah, Malou, det er stor klasse at kunne maerke nissebanden -HAHA-

Tak, hun er helt perfekt, den lille, og min soester tog direkte hjem fra hospitalet og bagte chokoladekage til min anden niece, saa de kunne holde bornefoedselsdag dagen efter... :blink:

Haha ok det er sgu overskud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, Malou, det er stor klasse at kunne maerke nissebanden -HAHA-

Tak, hun er helt perfekt, den lille, og min soester tog direkte hjem fra hospitalet og bagte chokoladekage til min anden niece, saa de kunne holde bornefoedselsdag dagen efter... :blink:

Haha ok det er sgu overskud :)

Paent meget :)

Tillykke med niecen :loveshower:

Er selv lige blevet faster for første gang - sikke en fantastisk følelse (hader bare navnet faster - heldigvis er jeg meget tæt med min svigerinde, så det er mosterfølelsen, jeg har :-)

Tak skal du have. Jeg stortudede ogsaa da min foerste niece var foedt. Det er skoent :loveshower:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lige overskud til at kigge tilbage på denne BK!

Godt, at dig og svigermor fik snakket tingene lidt igennem og er enige om at være uenige... Det bliver spændende, hvad der sker med dig og din fantastiske mand og om I kommer til et hotel ved havet :respekt:

LÆKRE blå sko! Loooooove them! Kan godt forstå, at du bare måtte have dem.. Og skønt med en tur i Spa

Tillykke med din lille niece, jeg er også en af dem, der lige kan mærke når liv ændre status i verden.. Jeg kan både mærke fødsels og også død.. Jeg tror, en sjæl lige skal sige hej eller farvel.. Men det er også en ret syret oplevelse!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lige overskud til at kigge tilbage på denne BK!

Godt, at dig og svigermor fik snakket tingene lidt igennem og er enige om at være uenige... Det bliver spændende, hvad der sker med dig og din fantastiske mand og om I kommer til et hotel ved havet :respekt:

LÆKRE blå sko! Loooooove them! Kan godt forstå, at du bare måtte have dem.. Og skønt med en tur i Spa

Tillykke med din lille niece, jeg er også en af dem, der lige kan mærke når liv ændre status i verden.. Jeg kan både mærke fødsels og også død.. Jeg tror, en sjæl lige skal sige hej eller farvel.. Men det er også en ret syret oplevelse!

Alenge siden jeg har vaeret inde i min traad, men det har jo sin forklaring ;)

Ja, forholdet til sviger har bedret sig markant, efter at vi fik snakket det igennem og jeg holder mig til mit eget. Det har lettet meget i vores hverdag, maa jeg sige :)

Lige pt. saa flytter vi ikke, men min dejlige mand har ogsaa faaet card blanc paa ikke.defineret tid til at faa aendret nogle ting i systemet. Det giver en usikkerhed, ville nogle maaske sige, men jeg maerker det ikke. Har tiltro til at det loeser sig paa fineste vis og har englene med mig :7himmel:

Aah, ja, det er lidt maerkeligt saadan at maerke, naar liv aendres, men det er nok ogsaa en gave. Det er en smuk tanke at en sjael kommer forbi og giver sig til kende :heart:

Ingen nye sko - oekonomien staar lidt stille, nu vi skal til Thailand lige om lidt! Der er afgang fra Bologna over Rom til Bangkok den 13. januar :cheerleader3:

Vi skal lige hoere fra rejsebureauet, som har fat i touroperator i disse dage. De skal have tjekket op paa vores rejse og forberede rejsepapirer. Jeg haaber da at alt er ok! :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw, jeg kan opdatere med noget bryllupsrelevant - eller naesten :wink:

Da vi blev gift, blev vi enige om at give slip i forhold til at blive gravid. Saa taenkte vi ikke synderligt meget mere over det, men en moerk oktobermorgen stod vi op, gik paa hver vores badevaerelse og jeg tog en test. Kort tid efter fandt jeg mig selv styrte forvirret rundt efter et glas vand og min mand :lol: Jeg er nemlig gravid :cheerleader3:

Vi har en lille sund bettenok i vente, som var sund og rask til scannningen i uge 13. Jeg var en tur hjmme i aarhus og var til scanning paa Skejby Sygehus. Den 16. juni 2012 venter vi altsaa vores foerste barn - et aar efter vores sommerbryllup 18. juni 2011 :heart: :heart: :heart:

post-46023-0-46094900-1324579767.jpg

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke - det er jo fantastisk med sådan et lille nyt liv i familien og så et år efter jeres bryllup :loveshower: Dejligt at alt bare er som det skal være.....og ja måske et lille skt. Hans barn......min søn har fødselsdag skt. Hans dag/aften :cheerleader3: Stort tillykke !!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw... Hjertelig tillykke :denmarkflag: Det var da en KÆMPE nyhed - og meget smuk baby at dømme ud fra scanningsbillederne :wink:

Jeg kan godt forstå at I er rundt på gulvet over sådan en stor ting i livet... det er sååå fedt at blive forældre - hårdt, men det hele værd :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer