ung mor

Mariannes Kagetråd

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke selv bagt bundende ved alle kagerne, men når jeg har bruger jeg denne opskrift:

4 æg

160 g sukker

1 stor spsk vand

1 tsk vanilliesukker med top

1 knsp salt

120 g hvedemel

1 tsk bagepulver

Pisk æggene heftigt med vand, vanille, salt og sukker til en fin mousse.

Sigt mel og bagepulver i, vendes i med let hånd, kun lige til melet er opsuget.

Hvis man har lyst til cacaobunde tilsættes 3 spsk cacao og piskes med i det første.

passer til en 20 cm springform, bages ca 20 min ved 200 grader.

Lad ovnlågen stå på klem de første 10 min. af bagetiden så bliver den mere jævn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv bagt bundende ved alle kagerne, men når jeg har bruger jeg denne opskrift:

4 æg

160 g sukker

1 stor spsk vand

1 tsk vanilliesukker med top

1 knsp salt

120 g hvedemel

1 tsk bagepulver

Pisk æggene heftigt med vand, vanille, salt og sukker til en fin mousse.

Sigt mel og bagepulver i, vendes i med let hånd, kun lige til melet er opsuget.

Hvis man har lyst til cacaobunde tilsættes 3 spsk cacao og piskes med i det første.

passer til en 20 cm springform, bages ca 20 min ved 200 grader.

Lad ovnlågen stå på klem de første 10 min. af bagetiden så bliver den mere jævn.

Hejsa , vi var meget begrejstret for dine fine billeder af opbygning af kage :thumbsupsmileyanim: og nu ser jeg så denne opskrift på bunde (vi købte bare nogen sidst) og vil så lige høre, om den opskrift her er til 3 bunde eller kun 2 ?? Vi vil nemlig prøve igen på lørdag at bage en kage mere, vi skal holde fødselsdag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ung mor jeg har ledt og ledt efter sådanne et stativ som du har brugt til bryllupskagen.. hvor er det fra? Er ved at få stress for brylluppet er næste lørdag og ´jeg kan bare ikke finde et stativ magen til!

Hejsa

Jeg har lige kigget siden hvor jeg købte det og det kan ikke fåes mere - og jeg har set alle de andre sider igennem hvor jeg normalt handler og der er hellere intet. Det nærmeste jeg kan komme er dettemen altså ved ikke om det er besværet værd, for så kan du da godt leje mit stativ ? Du kan evt sende en Pm, så kan vi finde ud af det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..billedet med prinsesse Torneros, hvor har du skaffet det??

det er lige sådan noget min dreng ønsker sig til pigerne til sin børnefødselsdag og så en spiderman til drengene...:cheerleader3:

Hejsa

mener det er fra kagekompagniet.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer