Posted January 25, 2011 (edited) · Report post Saa kom droemmekjolen i hus. En Justin ALexsander kjole fra askepot og Valentino i Toender.. Den er bare saa dejlig at have paa og saa viser den min slanke tajle og skjuler topmaven Skal i ikke lige se nogle billeder. De er desvaerre ikke i saa god en kvalitet da det var ret vintermoerk udenfor og spotlight indendoers Luk lige oejne for den store manke den skal selvfoelgelig saettes op under sloeret Edited January 25, 2011 by Kyndemus 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Super flot kjole! Den klæder dig rigtig godt 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Åååååh den er så smuuuuk Og sikke en fantastisk talje Ih 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Ganske enkelt perfekt til dig 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Tusind tak piger ville gerne saette flere billeder ind men har glemt hvordan jeg fik dem lavet mindre 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Den er skøn 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post WAUW fantastisk smuk brud du bliver 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Rigtig flot kjole 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post FLOT FLOT Rigtig yndig kjole - og sikke en hvipsetalje. Den klæder dig bare rigtig godt. Tillykke med den. Annie 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post super elegant og sofistikeret kjole.. den sidder virkelig smukt på dig og sløret er lige prikken over i et.. mvh Michelle 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Wow - jeg ville ønske jeg kunne hoppe i sådan en Den er godt nok bare super flot!! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Så flot kjole! Så den på podiet til bryllupsmessen Er dog selv fan af den korte model, selvom jeg har købt kjole 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Super smuk - virkelig! Det ser ud som om der er mindre tyl i end jeg troede. Men det gør de smukke blonder bestemt op for 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Virkelig smuk og elegant kjole 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Hvor er den smuk! I like!! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post aaaaj hvor er den bare fantastisk! SUPER SMUK KJOLE! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Den er vildt smuk, elsker blonderne... Smuk smuk Knus janni 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Super smuk - virkelig! Det ser ud som om der er mindre tyl i end jeg troede. Men det gør de smukke blonder bestemt op for Ja den ser lidt smal ud paa billedet for du kan tro der er tyl for alle pengene Hvis man loefter lidt og i den bagpaa er jeg den eneste der ka sidde i bilen hihi 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Den kjole er bare fantastisk! Er også helt fjollet med den korte model! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Hold da op hvor er den smuk!! Tillykke med den! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post ej hvor er det dog en smuk kjole, du har fundet dig 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post En rigtig flot kjole du har fået! Jeg skal også til Askepot og Valentino den 4 februar og prøve kjole, glæder mig så meget. Har hørt meget godt om dem der nede! Har været inde på nette og se deres billeder. Kunne godt blive inspireret af dig! Godt valg!!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Jeg har kun gode ting at sige om den i Toender. De har nogle fantasike lokaler til proevningerne og de tager sig god til. De er meget prof. og aelige.. Held og lykke med jagten. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Wow hvor er din kjole flot 0 Share this post Link to post Share on other sites