Guest Kyndemus

Toiletkurve

20 indlæg i dette emne

Taenk, igaar sad vi og snakkede om at vi (jeg) gerne ville have gaveaesker paa bordene, men jeg vidste ikke lige hvad vi skulle komme i.. Saa remsede jeg ellers op, og manden sagde saa om det ikke kunne vaere en ide at lave en toiletkurv. :cheerleader3: total mundlam. Har han ogsaa laest med herinde eller hvad. Derfor kommer vi nu kun en pose chokolade mandler (dragee) i aeskerne og laver istedet nogle fine kurve.

Skal vi ikke lave en traed med inspirration og ideer. Har set nogle faa herinde men nogen kan aldrig faa nok :rolleyes:

Redigeret af Kyndemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os starte med en indholdslist: :cheerleader3:

Damerne:

bind/tampax

haarnaale

vatpinde

panodiler

haarlak

neglefil

klar neglelak

negleklipper

Sikkerhedsnaale, naal og traed

minpasteller (tic tav, mentos)

tyggegummi (hvis det ikke er for uhoefligt at gumle til en fest)

plaster (almindlig og til vablerne)

Dameblade (f.eks women)

Deo

Parfumeproever

Nylonstroemper

Brillerens

Haandcreme

Haarboerste

Herrene:

Haarvoks

negleklipper

kondommer

mintpasteller(tic tac, mentos)

plaster

panodiller

bilblade, lokumsbogen og basserne

engangsskraber

Deo

Parfumeproever

Brillerens

Haandcreme

Kam

Mennigen med listen er at give inspiration og ideer til netop din toiletkurv. Du kan jo altid tilpasse efter dit temperament, pengepung og erfaringer...

Kom selv med flere saa opdatere jeg engang imellem..... :rolleyes:

Billedeinspiration HER

Redigeret af Kyndemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os starte med en indholdslist:

Damerne:

bind/tampax

haarnaale

vatpinde

panodiler

haarlak

neglefil

negleklipper

Sikkerhedsnaale, naal og traed

minpasteller

plaster

Magasiner

Deo

Parfumeproever

Klar neglelak

Herrene:

Haarvoks

negleklipper

kondommer

mintpasteller

plaster

panodiller

bilblade

engangsskraber

Deo

Parfumeproever

Kom selv med flere saa opdatere jeg engang imellem.....

Magasiner? Nu ved jeg godt at jeg er militær-skadet, men i mit hoved er magasiner noget man propper i sin m96 (ellers et andet skydevåben for den sags skyld) med ammunitionen i.

Jeg tvivler dog på det er den slags magasiner der her er tale om, så bliver nødt til at spørge om det er mode magasiner og den slags eller noget helt andet? :rolleyes:

Redigeret af ChariteK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er rigtig sjovt med de kurve, men jeg kan altså ikke lade være med at tænke, om det måske er liiiiiidt overkill at der ligefrem skal være magasiner og bilblade deri? Jeg overvejer også lidt om hårvoks virkelig er nødvendigt og om en engangsskraber måske mere signalere at man forventer at sine gæster er fejlfri end at det signalerer hjælp?

Tilgengæld synes jeg, at et par reservenylonstrømper kunne redde nogens dag. Jeg får ALTID splittet mine ad, og kender flere der har samme problem... Men det kommer jo også an på, hvor mange penge man vil bruge på kurven. Men umiddelbart synes jeg at pengene til blade ville være givet bedre ud på strømper :rolleyes: Vabelplaster kunne måske også være rart...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er rigtig sjovt med de kurve, men jeg kan altså ikke lade være med at tænke, om det måske er liiiiiidt overkill at der ligefrem skal være magasiner og bilblade deri? Jeg overvejer også lidt om hårvoks virkelig er nødvendigt og om en engangsskraber måske mere signalere at man forventer at sine gæster er fejlfri end at det signalerer hjælp?

Tilgengæld synes jeg, at et par reservenylonstrømper kunne redde nogens dag. Jeg får ALTID splittet mine ad, og kender flere der har samme problem... Men det kommer jo også an på, hvor mange penge man vil bruge på kurven. Men umiddelbart synes jeg at pengene til blade ville være givet bedre ud på strømper :) Vabelplaster kunne måske også være rart...

Det er bare en god ide med de toiletkurve... ! Helt enig - hvad skulle vores bryllupsgaester med magasiner/blade, naar de er der for at fejre sammen med os :rolleyes:

Men saadan nogle nylonstroemper og neglelak til smaa uheld og evt en neutral pastel HVIS nogen sidder og har glemt at lakere sine(typisk mig, f.eks) og endelig en gang compeed vabelplaster, ville vaere en riiiigtig god ting :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop købt en æaske tyggegummi til hver af vores toiletkurve.. er enig ifht modemagasiner... syntes ikke de høre sig til.. men smånyttige ting som kan afværge en "tøj katasrofe" er godt ved ikke om sysæt var blevet nævnt??

evt sådan nogle til at pudse briller i - små rense servietter? en håndcreme?

pafumeprøver??? tænker er det ikke lidt fjollet da man sikkert ikke har den i kurven som ens gæst bærer?? blot en tanke?

mvh michelle

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har netop købt en æaske tyggegummi til hver af vores toiletkurve.. er enig ifht modemagasiner... syntes ikke de høre sig til.. men smånyttige ting som kan afværge en "tøj katasrofe" er godt ved ikke om sysæt var blevet nævnt??

evt sådan nogle til at pudse briller i - små rense servietter? en håndcreme?

pafumeprøver??? tænker er det ikke lidt fjollet da man sikkert ikke har den i kurven som ens gæst bærer?? blot en tanke?

mvh michelle

Listen er vel også blot lavet, så man selv kan vælge de ting fra og til, som man synes passer i ens egne toiletkurve :)

Jeg synes f.eks. ikke at blade er en dårlig idé, men derimod en lidt sjov ting - Vi vil da finde mandeblade med damer i, som mændene rigtig kan hygge sig med :rolleyes:

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har netop købt en æaske tyggegummi til hver af vores toiletkurve.. er enig ifht modemagasiner... syntes ikke de høre sig til.. men smånyttige ting som kan afværge en "tøj katasrofe" er godt ved ikke om sysæt var blevet nævnt??

evt sådan nogle til at pudse briller i - små rense servietter? en håndcreme?

pafumeprøver??? tænker er det ikke lidt fjollet da man sikkert ikke har den i kurven som ens gæst bærer?? blot en tanke?

mvh michelle

Listen er vel også blot lavet, så man selv kan vælge de ting fra og til, som man synes passer i ens egne toiletkurve :)

Jeg synes f.eks. ikke at blade er en dårlig idé, men derimod en lidt sjov ting - Vi vil da finde mandeblade med damer i, som mændene rigtig kan hygge sig med :)

Naturligvis, hver sin liste :cheerleader3: Jeg er vild med saadan en liste og vil HELT klart gerne peppe de italienske "lokummer" lidt op til vores gaester - haaber bare at de mandlige gaester, der har behov for damer, forhaabentlig vil hygge sig med festens damer fest :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde nogle meget små nogle med et rødt kors på toiletterne - toiletterne var små og indbød ikke til store kurve med blade etc.

De indeholdte:

TicTac

plaster

sikkerhedsnåle

tamponer

panodil

hårnåle

lille parfume

neglefil

håndcreme

og det var vist det.... Havde der været mere plads i dem, havde jeg tilføjet

Nylonstrømper

Hårlak

N_dhj_lp.JPG

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer