Sign in to follow this  
Followers 0
ChariteK

Knaphulsblomst

14 posts in this topic

Annonce ♥

Hos os er der rimelig mange der får, på trods af at jeg ikke kan se hvorfor nogle af dem skal have.. Men det var der andre der havde bestemt sig for, og det er ikke fordi det har den store betydning, så jeg gik med til det :rolleyes: Men min kommende mand, min far, forloveren, min svigerfar og min svigerindes mand (som så skal være toastmaster).

Men ved ikke hvad der er "normalt", syntes måske godt der var et par stykkeraf dem hos os der får som ikke burde have fået det :)

0

Annonce ♥

Hos os tror jeg bare det bliver min mand (weeee :) ) og min storebror, som følger mig op. Og regner ikke med, at der bliver nogen forlover.

Blev faktisk i tvivl, så så lige nogle gamle billeder fra andre bryllupper igennem, og der ser det ud til, at gommens far også har. Hmm.. da også meget sødt :) den vej, tror jeg også, vi vil gå :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hos os havde gommen, forloveren, ham der gav mig væk og så gommens far, fordi han havde samme tøj på som gom og forlover, så det passede så fint :thumbsupsmileyanim:

Og så lige et tip:

Det er en god idé at bestille en ekstra blomst til gommen! For når han kommer ud af kirken og har givet krammer til 20-60 mennesker, så er der ikke meget blomst tilbage - og så er det rart at have en frisk i baghånden til billeder på location :)

0

Annonce ♥

Her bestilte vi til:

Gommen

Forlover

Brudens far

Vi havde bestilt en ekstra til gommen efter alle krammene udenfor kirken, men i forvirringen fik vi ikke skiftet, og det endte med at nogen af receptionsgæsterne tog kurvene med fra kirken, og vi så først fik dem 4 uger efter... Så hvis I køber en ekstra, så hold lige styr på hvor den er ;) De er jo ikke helt billige... Mener vi gav 150 kr for vores...

0