Sign in to follow this  
Followers 0
Cindiej

Hvor længe tør jeg at vente???

9 posts in this topic

Jeg er i den situation, at jeg gerne lige vil smide 8-10 kg, inden jeg skal giftes. Men på et tidspunkt skal jeg jo finde en kjole, hvor tæt på brylluppet kan jeg komme, før jeg starter min søgning. Ville jo være dumt nu, for så er den jo for stor til mig når dagen kommer. :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hehe jeg har faktisk købt min kjole i en str 36 - lige en størrelse for lille... nogle vil måske sige, det er det dummeste nogensinde, men for mig er det bare den bedste motivator til at komme af med de længe ønskede sidste kg. Skulle den blive lidt for stor, må skrædderen lige rette den til :rolleyes:

Jeg turde heller ikke vente længere med at komme i gang med kjolejagt med det ca. ½ år der kan gå, før den er klar...

0

Hehe jeg har faktisk købt min kjole i en str 36 - lige en størrelse for lille... nogle vil måske sige, det er det dummeste nogensinde, men for mig er det bare den bedste motivator til at komme af med de længe ønskede sidste kg. Skulle den blive lidt for stor, må skrædderen lige rette den til

Jeg turde heller ikke vente længere med at komme i gang med kjolejagt med det ca. ½ år der kan gå, før den er klar...

Kan der virkelig gå så længe før den er færdig, hvis man køber den i en butik??

0

Kan der virkelig gå så længe før den er færdig, hvis man køber den i en butik??

Det er det, jeg har fået at vide. 4-5 måneder til at få den bestilt hjem - hvis de ikke lige har drømmekjolen i rette størrelse hjemme. Og så 1-3 mdr. til skrædderiet.

Man kan da uden tvivl sagtens finde en kjole på kortere tid. Jeg turde bare ikke satse, da jeg ville være sikker på at få lige den kjole, jeg drømte om.

0

Annonce ♥

Jeg ville da ik vente med at søge til senere...bare se at komme igang...

Man kan jo sagtens kigge selvom vægten ikke passer endnu.

Det kan jo være at det du går og tænker passer til dig, slet ikke er det der i virkeligheden er det rigtige.

Så ud og kig og prøv. :rolleyes:

Så ved du helt sikkert hvad du skal kigge efter når det virkelig gælder.

Og forhør dig de forskellige steder ang leveringstider.

0

Jeg ville da ik vente med at søge til senere...bare se at komme igang...

Man kan jo sagtens kigge selvom vægten ikke passer endnu.

Det kan jo være at det du går og tænker passer til dig, slet ikke er det der i virkeligheden er det rigtige.

Så ud og kig og prøv. :rolleyes:

Så ved du helt sikkert hvad du skal kigge efter når det virkelig gælder.

Og forhør dig de forskellige steder ang leveringstider.

Jeg er helt enig her!

Vil så også lige sige at en kjole med snørreryg er god, selvom man skulle tabe sig lidt inden brylluppet :)

0

Da jeg har fået en gastric bypass i efteråret og derfor overhovedet ikke ved hvordan min vægt ser ud om 7 måneder, ja så venter jeg ihvertfald 3 måneder endnu inden jeg går ud og prøver... så må jeg nøjes hvis det er...

0

Her er jeg i lidt en anden situation, nemlig at jeg er gravid, så jeg venter også så lang tid som muligt med at komme ud og prøve kjole.

Jeg synes ikke der er nogen ide i at prøve nu, da jeg ikke vil have en jordisk chance for at vide hvordan kjolen vil sidde. Jeg er nu i 7. måned og skal giftes ca 4 måneder efter termin.

Jeg har aftalt med Lilly at jeg kommer og prøver kjole efter fødslen, så sent som muligt, så jeg kan nå at smide lidt kg, men selvfølgelig også så tidligt at de kan nå at skaffe mig en kjole. :)

Men nu har Lilly jo også kjolerne i de fleste størrelser og skal ikke bestille hjem. Så det er det jeg har valg at gøre i min situation.

Men jo selvfølgelig ikke sikkert det er noget for dig (med Lilly, altså) ;)

0

Annonce ♥

4/5 steder jeg prøvede tog det minimum 5 måender at få kjolen hjem + tilrettet.

Det eneste sted de kunne gøre det kortere (3 uger) var Lilly.

Jeg bestilite min kjole 7 måneder før. så er dne hjemme et par måneder før brylluppet og kan tilrettes :)

0