Guest Anette & Kasper

Tasken

18 indlæg i dette emne

Tasken

Jeg har købt 2 forskellige tasker, som kan bruges til brylluppet.

Den første købte jeg i Accessorize. Den var sat ned til bare 77 kr. :) Synes den er super flot og det vil være en som jeg også kan bruge til andet, efter brylluppet. Men den kommende mand synes ikke om den.

Jeg købte derfor i går en anden taske i Glitter, som min kommende mand synes rigtig godt om. Tilgengæld ved jeg bare at jeg kun kommer til at bruge den den ene dag, så synes også det er lidt spild af penge. Men den kan byttes inden for 14 dage, så har lidt tid endnu til at beslutte mig.

Hvad synes i?

post-45126-1296637610.jpg

post-45126-1296637620.jpg

Redigeret af Anette & Kasper
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes helt klart nr 2 er pænest, så kan godt følge din mand :) Men ved ikke om det er spild af penge fordi man kun skal bruge den, den ene gang.. Er det så også spild af penge at købe en brudekjole?? Den har jeg da i hvert fald også kun tænkt mig at bruge den ene gang :thumbsupsmileyanim: ..og det er vel ikke fordi at tasker fra glitter er så dyre?? Men hvis du føler mest for den første skal du da helt klart vælge den, men syntes ikke det er dumt at købe en taske til sit bryllup selvom man ikke får brugt den efter det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Syntes helt klart nr 2 er pænest, så kan godt følge din mand :thumbsupsmileyanim: Men ved ikke om det er spild af penge fordi man kun skal bruge den, den ene gang.. Er det så også spild af penge at købe en brudekjole?? Den har jeg da i hvert fald også kun tænkt mig at bruge den ene gang :) ..og det er vel ikke fordi at tasker fra glitter er så dyre?? Men hvis du føler mest for den første skal du da helt klart vælge den, men syntes ikke det er dumt at købe en taske til sit bryllup selvom man ikke får brugt den efter det :iloveyou:

Enig enig. Min brudetaske lignede "din" taske nummer to rigtig meget, og jeg var også godt klar over at jeg kun ville få den brugt ved den ene lejlighed. Men så længe det ikke drejer sig om taskekøb for en mindre formue gør det da ikke så meget synes jeg. Alternativt kan den jo sælges bagefter, det gjorde jeg. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Syntes helt klart nr 2 er pænest, så kan godt følge din mand :) Men ved ikke om det er spild af penge fordi man kun skal bruge den, den ene gang.. Er det så også spild af penge at købe en brudekjole?? Den har jeg da i hvert fald også kun tænkt mig at bruge den ene gang :thumbsupsmileyanim: ..og det er vel ikke fordi at tasker fra glitter er så dyre?? Men hvis du føler mest for den første skal du da helt klart vælge den, men syntes ikke det er dumt at købe en taske til sit bryllup selvom man ikke får brugt den efter det :)

Nej, selvfølgelig ikke. Men det jeg mener er bare, at tasken jo kun skal bruges til de mest nødvendige ting. Det er ikke en taske som skal være med på bryllupsbilleder osv. så der er i realiteten nok ikke så mange som kommer til at ligge så meget mærke til den alligevel :iloveyou: Tasken har kostet 200 kr. så det er jo ikke fordi at det er så voldsomt igen :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt se hvad du mener, jeg har heller ikke begyndt at se på tasker endnu, er ikke noget der betyder så meget for mig :) Er ikke engang sikker på at jeg gider have en, tror bare jeg giver mine ting til en veninde, så kan hun holde styr på dem :thumbsupsmileyanim: ..Men ville nok alligevel være meget smart med en..

-Men håber du finder ud af det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tasken

Jeg har købt 2 forskellige tasker, som kan bruges til brylluppet.

Den første købte jeg i Accessorize. Den var sat ned til bare 77 kr. :) Synes den er super flot og det vil være en som jeg også kan bruge til andet, efter brylluppet. Men den kommende mand synes ikke om den.

Jeg købte derfor i går en anden taske i Glitter, som min kommende mand synes rigtig godt om. Tilgengæld ved jeg bare at jeg kun kommer til at bruge den den ene dag, så synes også det er lidt spild af penge. Men den kan byttes inden for 14 dage, så har lidt tid endnu til at beslutte mig.

Hvad synes i?

Jeg synes begge er pæne hver for sig.

Så det kommer vel an på hvad du skal have på, stil, farve osv

Jeg laver min selv, så er jeg sikker på at det hele passer sammen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af GoDiamond
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min overbevisning, at mænd ikke har styr på, hvad der pænt og ikke pænt mht tasker, så gå efter den, der kalder mest på dig.

Personligt er jeg vild med nr. 1... den er alt for cool.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt klart mest til taske 1 - og jeg ville nok være ligeglad med hvad min hr. mand mente om en clutch - Ohhh, yeahh I'm bad :)

Ha ha, ja, min htb, som har en mening, skal nu heller ikke blande sig for meget sagen om en cluth.. :17:

Fine tasker begge to, saa det skal nok ses med helheden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er helt klart mest til taske 1 - og jeg ville nok være ligeglad med hvad min hr. mand mente om en clutch - Ohhh, yeahh I'm bad :)

Ha ha, ja, min htb, som har en mening, skal nu heller ikke blande sig for meget sagen om en cluth.. :17:

Fine tasker begge to, saa det skal nok ses med helheden :)

Nu er det jo heller ikke sådan at min mand skal bestemme hvilken clutch jeg skal bruge på dagen. Jeg vælger præcis den clutch jeg synes er bedst når jeg har fundet KJOLEN. Men derfor har man da lov til at spørge om hans -og andres mening for den sags skyld :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt forelsket i den første! Vil du ikke sælge den??? :)

Ha ha.. jo det kan godt være jeg vil overveje at sælge den, hvis jeg beslutter mig for at bruge den anden taske :17:

Du må lige sige til hvis det er! :) Har forsøgt at finde den på nettet eller nogen lignende, men jeg kan ikke rigtig finde en jeg er helt tilfreds med..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer