Sign in to follow this  
Followers 0
sissse

Farvet papir

13 posts in this topic

Hejsa

Jeg håber på at I kan hjælpe mig - I gæve zillaer :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal bruge noget almindeligt papir, men skal bruge det i f.eks. pudder-farvet, cremefarvet osv. jeg kan bare ikke finde det nogen steder :) Nu har jeg brugt en hel uge på at lede efter det sk*de papir.... Det skal bruges til at folde origami sommerfugle af, så derfor duer karton eller meget kraftigt papir ikke...

Det gør ikke noget at papiret skal købes i udlandet - har efterhånden opgivet at opstøve det i DK...

Så hvis I har nogle adresser, så vil jeg meget gerne have dem - mener bla. at der er en store engelsk webshop som forhandler alt muligt i hobbyartikler/papir - men jeg kan selvfølgelig ikke finde siden nu... typisk :)

KH Sisse

0

Annonce ♥

Ved at mærket "fashionpapers.com" laver mange forskellige farver, men kender ikke nogle af forhandlerne - men en hurtig googlesøgning burde kunne ordne det :thumbsupsmileyanim:

0

Ved at mærket "fashionpapers.com" laver mange forskellige farver, men kender ikke nogle af forhandlerne - men en hurtig googlesøgning burde kunne ordne det :thumbsupsmileyanim:

Mærkeligt - det giver ikke umiddelbart nogen mening det jeg får googlet frem.... hmmm...

0

Annonce ♥

Har du været i Pandoru hobby?

De har også tyndt cremefarvet papir....

god jagt

kh Bente

0

Har du været i Pandoru hobby?

De har også tyndt cremefarvet papir....

god jagt

kh Bente

Hej Bente

Ja der har jeg desværre også været :thumbsupsmileyanim: Jeg havde tænkt at det skulle være sådan forskellige sarte farver og det kan man desværre ikke rigtig få i "min" Panduro :)

Kh Sisse

0

Hvor sådan omkring i landet bor du????

0

Annonce ♥

Puh det var osse svært at finde, men du kan se et eksempel her..

0

Men tror måske denne sælger kan bruges Ebay :thumbsupsmileyanim:

0

O´nse :thumbsupsmileyanim:

Ok så er der et stykke til Hasselager hvor www.Terapi-hobby.dk ligger.... men mener de sender.

0

Kære allesammen

Tak for Jeres hver især bidrag - jeg har lidt travlt, så jeg får først tid til at se på dem imorgen aften.

Kh Sisse

0

Annonce ♥

Kan se en nævner panduro hobby. De har altså også en webshop i tilfælde af at ikke alle butikker sidder inde med visse varer. Jeg ømener altså der er cremefarvet papir i min panduro. :-)

0