egegaard

hvilke farvetema ville i vælge?

7 indlæg i dette emne

Overskriften siger næsten sig selv, vi har nu næsten lokalet på plads, lokalet er helt hvidt, og stolene har sølvben og kant og er ellers mørkeblå med sølvsstjerner/nitter,

jeg tænker at jeg næsten kan vælge hvad jeg vil af farve tema, men hvad ville du i vælge?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overskriften siger næsten sig selv, vi har nu næsten lokalet på plads, lokalet er helt hvidt, og stolene har sølvben og kant og er ellers mørkeblå med sølvsstjerner/nitter,

jeg tænker at jeg næsten kan vælge hvad jeg vil af farve tema, men hvad ville du i vælge?

Hvornår på året skal i giftes?

Jeg tænker straks stjernenat, hav, isvinter, prøv, i stedet for at tænke i farver, hvis det ikke hjælper dig, så tænk i temaer, og udled farverne deraf.

Blå og sølv er super til et vinterbryllup og kræver ikke andre farver, bare en masse glas, et sommerbryllup skulle dog gerne have en noget varmere farve også. -Hvad er årstidens blomster?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har i da "something blue" på plads ;)

Tror jeg ville fuldende stilen fra stolene. Det ville efter min mening se dumt ud, hvis man pludselig blandede fersken, støvet rosa eller sart pink ind i farverne.. Tror det kunne være rigtig fint med nogle sølvlyssestager og blå blomster på bordene. Måske ville en rød kunne give en flot kontrast?

Hvis et er om sommeren ville jeg måske køre et maritimt tema..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orange er jo komplementærfarve til blå, og jeg synes, de farver ser super smukke ud sammen.. hvis der bare ikke er for meget orange :17:

post-45668-1297018633.jpeg

Det ville da en måde at bringe lidt varme ind i det kolde blå og skabe en helhed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er et sommer bryllup, så der er sæson for pæoner og hortensia, som jeg elsker.

Jeg er også til glitter og glimmer, så passer mig godt at det er sølv og blåt, er bare bange for at det bliver lidt kolde fa´rver, når det er et juli bryllup.

Når du kan lide de blomster, så ville pink/lyserød og hvid til være oplagt... sammen med sølv og blå.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer