f-you-say-so

Hvornår starter man

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og gør det bare så tidligt som muligt. :thumbsupsmileyanim: Når man kender datoen og ved hvor man vil have det hele skal ske, kan man lige så godt booke/reservere så tidligt det er muligt. Nogle kirker, restauranter osv., har dog grænser for hvor tidligt man kan reservere, men det er jo bare at ringe og forhøre sig. :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og gør det bare så tidligt som muligt. :thumbsupsmileyanim: Når man kender datoen og ved hvor man vil have det hele skal ske, kan man lige så godt booke/reservere så tidligt det er muligt. Nogle kirker, restauranter osv., har dog grænser for hvor tidligt man kan reservere, men det er jo bare at ringe og forhøre sig. :loveboard:

Enig og det kan undre meget at man har disse grænser. Udover feststed og kirke kan man så overveje og evt. booke andre ting som involverer eksterne parter, eksempelvis fotograf, musik m.v. så er rammerne om festen ligesom på plads og man kan benytte den efterfølgende planlægningsperiode til de mere detaljerede ting i forbindelse med dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du spørger mig, så plejer jeg at sige "start med de 4 store": kirke-feststed-musik-fotograf...

Når de fire ligger fast, så er de store rammer på plads. Derefter kan du gå videre til "detalje-niveauet". :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går lidt mod strømmen og siger gæsteliste... Eller ihvertfald en cirka liste.

Det er jo lidt vigtigt at vide om I ønsker 20 eller 150 mennesker mht til feststed og udsendelse af evt STD.

Desuden er gæstelisten for mig det der har været sværeste... So far

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer