Miss-Lena

Hvem var det der søgte hårsmykke i guld?

64 indlæg i dette emne

Jeg så lige at det hårsmykke jeg havde på til mit bryllup, og som har fået så meget ros, nu også kan købes i guld. Det er alle pengene værd :thumbsupsmileyanim:

http://www.etsy.com/shop/EMbridal?ga_searc...eller_usernames

il_570xN.207594793.jpg

Edit: Jeg ved at der lige er købt et smykke, hvorfor det måske ikke er listet ved sælger, men bare skriv og spørg sælger om det pågældende smykke :loveboard:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Miss Lena!

Det var mig.

Og WOW - det er smukt - lige sådan noget jeg har været på jagt efter!

Hvordan fungerer det at handle på Etsy? Er ikke lige erfaren på det område! :thumbsupsmileyanim:

du skal have en paypal konto - det er sikkert og nemt at få. Www.paypal.com

skriv til sælger og få hende til at lave en salgsannonce til dig, så skal du bare putte i kurven og betale med paypal.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så lige at det hårsmykke jeg havde på til mit bryllup, og som har fået så meget ros, nu også kan købes i guld. Det er alle pengene værd :thumbsupsmileyanim:

http://www.etsy.com/shop/EMbridal?ga_searc...eller_usernames

il_570xN.207594793.jpg

Edit: Jeg ved at der lige er købt et smykke, hvorfor det måske ikke er listet ved sælger, men bare skriv og spørg sælger om det pågældende smykke :loveboard:

TAK! :P Så er det købt, det sidste de havde tilbage. Vil dog gerne have det i sølv, men kunne ikke vælge imellem farver eller se hvilken farve det er så håber hun svarer snart :) Men tak for linket..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Zillaer GP

Jeg tænkte på, om der er nogen af jer, der er interesseret i at sælge dette fantastiske hårsmykke videre inden den 21. maj 2011??? I så fald må du meget gerne sende mig en PM hurtigst muligt :cheerleader3:

Det er lige meget, om det er i sølv eller guld :thumbsupsmileyanim:

:hug: Charlotte

Redigeret af Charlotte Carlsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer