Miss-Lena

Hvem var det der søgte hårsmykke i guld?

64 posts in this topic

Uha, hvor er jeg bare forelsket i det smykke :a1221: Det skal absolut købes, hvis der blir 1000 kr tilovers :lol:

Uha, hvor er jeg bare forelsket i det smykke :a1221: Det skal absolut købes, hvis der blir 1000 kr tilovers :lol:

Sådan har jeg det også :a1221:

Altså jeg regner ikke med at skulle beholde det efter 12 maj hvis det har interesse i sølv ?

0

Annonce ♥

Tak for budet men jeg vil helst have det i guld, da resten af mine smykker er i guld. Men kan jo nå at ændre mening mange gange. Holder øje efter 12 Maj på Til salg siden :)

Hvad koster det egentlig i sølv, det samme?

0

Når vi er ved guld til håret, vil jeg da lige vise denne, der er med lidt guldtråd i blomsterne (kan altså også laves uden guld)

il_570xN.287473058.jpg

1

Tak for budet men jeg vil helst have det i guld, da resten af mine smykker er i guld. Men kan jo nå at ændre mening mange gange. Holder øje efter 12 Maj på Til salg siden :)

Hvad koster det egentlig i sølv, det samme?

Jeg gav 907,- :biggrin:

0

Annonce ♥

Når vi er ved guld til håret, vil jeg da lige vise denne, der er med lidt guldtråd i blomsterne (kan altså også laves uden guld)

il_570xN.287473058.jpg

Ja den er godt nok også fin :)

0

Altså jeg regner ikke med at skulle beholde det efter 12 maj hvis det har interesse i sølv ?

Det var ellers en sød tanke, men jeg skal (vist nok) også ha det i guld, da jeg skal have guldsmykker på.

0

Det var ellers en sød tanke, men jeg skal (vist nok) også ha det i guld, da jeg skal have guldsmykker på.

Var så lidt :biggrin:

0

Jeg synes altså godt man kan mixe guld og sølv.

Sad og hørte p1 for noget tid siden og der var der noget om retro, genbrug, kasettebånd kontra CD etc. der var en "ekspert" i studiet, der sagde noget som jeg synes er MEGET rigtigt. Det var at i dag er det perfekte ret nemt at opnå, så det perfekte er blevet kedeligt. Man vil hellere have unikt og små skævheder. Det ramte meget plet hos mig. Jeg synes at FOR farvekoordineret er kedeligt og at masseproduceret perfekt tilbehør er ligegyldigt. Det er derfor jeg blander som crazy i mine kreative ting.

Uden at tage stilling til guldsmykker og hårting i sølv, så synes jeg i hvert fald ikke at man skal lade sig begrænse af sådanne regler. Man skal gøre som man selv drømmer om og ikke være bange for at blande lidt

0

Annonce ♥

Grunden til at jeg ikke bruger sølv skyldes mit allergi og så synes jeg egentlig heller ikke, at sølv er pænt på min hud. Det er sikkert noget helt andet når det er i håret, men jeg foretrækker guld.

Synes sølv er rigtig pænt til andre :) Jeg er helt med på ideen om at mixe guld og sølv. Har selv haft sådan en ring engang og noget tøj med guld og sølv. Men på min bryllupsdag synes jeg at alle mine smykker skal være i guld :) Jeg fylder år i April, tror jeg skal ønske mig penge til smykket der :thumbsupsmileyanim:

Har i øvrigt en veninde der bor i Damascus og hun har lovet at kigget efter sådan et hårsmykke til mig. Hun siger det koster det halve dernede, så jeg HÅBER :cheerleader3:

Edited by Musenberg
0

Jeg valgte det i sølv fordi jeg syntes det i guld så "gult" ud - givetvist bare på billedet måske, men når min kjole er såhn knækket hvid og varm i tonen, syntes jeg det bliver for meget med guld-smykker.

Faktisk er mit slør kridhvidt og det står utrolig godt til kjolen, selvom den ikke er hvid - det havde jeg aldrig tænkt på selv og nok heller ikke turdet :wink:

0

Jeg synes altså godt man kan mixe guld og sølv.

Sad og hørte p1 for noget tid siden og der var der noget om retro, genbrug, kasettebånd kontra CD etc. der var en "ekspert" i studiet, der sagde noget som jeg synes er MEGET rigtigt. Det var at i dag er det perfekte ret nemt at opnå, så det perfekte er blevet kedeligt. Man vil hellere have unikt og små skævheder. Det ramte meget plet hos mig. Jeg synes at FOR farvekoordineret er kedeligt og at masseproduceret perfekt tilbehør er ligegyldigt. Det er derfor jeg blander som crazy i mine kreative ting.

Uden at tage stilling til guldsmykker og hårting i sølv, så synes jeg i hvert fald ikke at man skal lade sig begrænse af sådanne regler. Man skal gøre som man selv drømmer om og ikke være bange for at blande lidt

Jeg kan sagtens følge dig Lena, jeg synes bare selv jeg er så dårlig til at mixe så det ser fedt ud :unsure: Er normalt meget til sølv og min forlovelsesring plus vores vielsesringe blir også i sølv... Måske jeg egentlig lige sku genoverveje GiftesTilMaj's tilbud :lol:

0

Tror ikke du skal tænke for meget over det at mikse ting - lidt selvfølgelig, men analyserer man for meget går man kold i det.

0

Annonce ♥

Tror ikke du skal tænke for meget over det at mikse ting - lidt selvfølgelig, men analyserer man for meget går man kold i det.

Enig - jeg vil også sige at et hårsmykke ikke "ødelægger" resten af looket hvis man endelig vil analysere. Du ser det ikke sammen med de andre smykker - for mig ville det være noget andet hvis jeg skulle have guldøreringe på sammen med en sølvhalskæde - det ville jeg personligt ikke bryde mig om at se på..tror jeg :rolleyes:

0

Enig - jeg vil også sige at et hårsmykke ikke "ødelægger" resten af looket hvis man endelig vil analysere. Du ser det ikke sammen med de andre smykker - for mig ville det være noget andet hvis jeg skulle have guldøreringe på sammen med en sølvhalskæde - det ville jeg personligt ikke bryde mig om at se på..tror jeg :rolleyes:

I har sikkert ret :) Jeg er mest til sølv, så må hellere holde øje med salgstrådene herinde hen over sommeren ;)

Edited by betina.b
0