annesvendsen

God og billig skrædder i Århus

7 posts in this topic

Kære kommende brude

Jeg har valgt at købe en brugt kjole og den skal derfor rettes til. Er der nogen, der kan anbefale en dygtig skrædder i Århus til en fornuftig pris?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh Anne

0

Annonce ♥

Kære kommende brude

Jeg har valgt at købe en brugt kjole og den skal derfor rettes til. Er der nogen, der kan anbefale en dygtig skrædder i Århus til en fornuftig pris?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh Anne

Altså nu har jeg hverken forstand på prisleje eller har nogen særlige erfaringer, men hende jeg har valgt at bruge til min kjole har jeg hørt skulle være god og ikke for dyr. :bearhug: Jeg kan dog ikke sige noget om hendes arbejde endnu da min kjole ikke er færdig hos hende endnu. Det er den først i næste uge. Jeg skulle så ikke have lavet så meget (den skulle kun lægges op og have sat løkke og knap i til at holde slæbet) men hun sagde omkring 800-1000 kr. Jeg tror ikke det er så slemt, men selvfølgelig heller ikke den aller billigste. :)

http://www.google.dk/url?sa=t&source=w...m7lguFO1Pqc43VQ - hun hedder anja og systuen ligge liiige inde ved siden af Clemments bro. :back2topic:

0

Jeg brugte en i Nr. Galten. Hun er god. Hun hedder Else Nielsen og er den syerske Unique brudekjoler bruger.

Hun lagde min kjole op og ind, syede strop i, tog 15 cm af ærmerne på min bolero (hun skulle have ærmerne af, da der er broderi nederst på ærmerne) og så købte jeg chiffon og fik syet en rullekant rund til sjal. Pris: 300 kr. :bearhug::)

0

Jeg brugte en i Nr. Galten. Hun er god. Hun hedder Else Nielsen og er den syerske Unique brudekjoler bruger.

Er det én man kunne få nummeret til? Min veninde er i dag, til min store skuffelse(!!!!!), lige sprunget fra at skulle tilrette min kjole... Så jeg er lidt på herrens mark, da jeg ikke kender så mange skræddere jeg har hørt godt om...

0

Annonce ♥

Er det én man kunne få nummeret til? Min veninde er i dag, til min store skuffelse(!!!!!), lige sprunget fra at skulle tilrette min kjole... Så jeg er lidt på herrens mark, da jeg ikke kender så mange skræddere jeg har hørt godt om...

Ja da.

Nål og tråd

Else Nielsen

Tlf. 4040 4783

0

Hun lagde min kjole op og ind, syede strop i, tog 15 cm af ærmerne på min bolero (hun skulle have ærmerne af, da der er broderi nederst på ærmerne) og så købte jeg chiffon og fik syet en rullekant rund til sjal. Pris: 300 kr. cheerleader3.gifcheerleader3.gif

Det er også Else der skal rette min kjole. Men først til sommer. Jeg skal have den lagt op, fjernet noget tyl og have toppen(kraven) + En løkke og en knap til at hægte kjolen op med. Og det sagde hun ville koste omkring 800kr. Det er BILLIGT :thumbsupsmileyanim: Jeg får den med hjem samme dag, sådan at jeg ikke skal der ud 2 gange.

0

Lyder godt med hende Else, at hun er billig, men er hun også dygtig? :) Har en håndlavet kjole der skal til rettes mig, som gerne skal i hænderne på en der ved hvad de laver :lol:

0