Irene Frederiksen

♥ Morten & Irene 10. september 2011 ♥ (Flere billeder fra dagen)

413 posts in this topic

Wuuuuhuuuuu så gik kæresten på knæ...eller det gjorde han helt nøjagtig 24. december 2010 ved morgenbordet :D Hold kæft han tog røven på mig. Havde slet ikke set den komme. Er ret god til at gennemskue overraskelser....ikke særlig fedt for manden....så han besluttede at fri når jeg mindst ventede det - hvilket han gjorde til bravur :cheerleader3:

Vi skal giftes 10. september 2011...det er vores 10 års dag, så det kan ikke passe mere perfekt ♥

Så nu skydes vores planlægning igang smile.gif

:cheerleader3:

Det praktiske

Kirken: Vindinge Kirke (på fyn)

Feststedet: Bovense Forsamlingshus

Musikken: CoverLover

Fotografen: Jesper Spangsgaard Baek

Bryllupskage: Her

Salmer: Her

Menu: Her

Bryllupsnatten: First Grand Hotel Odense

Outfittet

Brudekjolen: Tjek

Brudeskoene: Mine sko før farvning og tanker om farve + Skoene efter farvning

Strømpebånd: Her

Smykker: Øreringe , Armbånd

Vielsesringe:

Hårinspiration: Billeder fra prøveopsætning

DIY-projekter

Indbydelser: Her

Kirkehæfter:

Bordkort: Blærerække

Bordplan: Her

Bordnumre: Her

Menukort: Her

"Gæstebog":

Fotoboks:

Blomsterdekorationer: Her

Toastmaster-"klokke":

Bannere: Her

Cup-cakes mm.:

Edited by Irene Frederiksen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Velkommen til...! :)

Troede lige vi skulle giftes i samme kirke, vinding/vindinge, det er jo osse tæt ved :cheerleader3: - glæder mig til at følge din planlægning..

Ja, det kunne man hurtig forveksle :) Kunne ellers være hyggelig hvis det havde været det samme.

0

Annonce ♥

Feststedet

Festen skal holdes i dette forsamlingshus. Vi startede egentlig ud med at sige, at vi absolut ikke skulle holde festen i et forsamlingshus....men 2 måneder senere og en laaaaaaaang snak om prioriteringer....så blev vi enige om dette rigtig hyggelige forsamlingshus - hvor vi kan bestemme ALT selv :cheerleader3:

post-46733-1298055395.jpg

0

Annonce ♥

Tak alle sammen :)

Og ja det kan blive super fine lokaler...med lidt gode ideer så går det hele nok :)

Kirken ligger super flot på en bakketop og med en å og en skov lige i "baghaven" :cheerleader3: ....iiiih hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Super fin kirke i skal vies i. Syntes det er nogle super gode lokaler. Fedt at det er sådan nogle neutrale farver der er på væggene, syntes tit at det er nogle lidt for vilde farver man vælger i et forsamlingshus. Det vi over vejede havde skrigende pink døre :) Så det valgte vi fra. Men jeres kan blive super gode :cheerleader3:

0

Det er da et superfint forsamlingshus I har fundet! :cheerleader3:

Vi valgte også forsamlingshus fra, fra starten af, fordi alle i nærheden var brune indvendig! Haha. Hvis bare vi kunne finde et der var hvidmalet lige som jeres, så var vi nok også hoppet på den løsning.

Mange ser vist ret negativt på forsamlingshuse, men der er virkelig også mange af dem der ikke er blevet gjort noget ved i maaaaange år. Jeg tror virkelig forsamlingshusene kunne gøre et kæmpe come back hvis der bare blev malet hvidt, kom nye gardiner og pæne borde og stole ind. :)

0

Nemlig - neutrale eller hvide farver kan gøre meget ved sådan et forsamlingshus :D Utroligt der ikke er flere der har opdaget det. Så kunne det jo være der ligefrem var efterspørgsel på dem :)

Overvejer stadig tema....er ikke helt sikker på hvad vi skal - synes det er svært (og jeg er vildt dårlig til at tage beslutninger, fordi jeg jo synes der er SÅ MEGET der er pænt) Hmmmmm, belastende. Umiddelbart tænker jeg noget med limegrøn, pink, lyserød og hvid....og så har jeg set nogle steder hvor man finder nogle store grene og putter dem i potter så det ligner træer.....men er ikke helt sikker...

Men er helt sikker på vi skal have runde borde.....tror jeg nok....jow - runde borde :loveboard:

Gode ideer til oppyntning af lokalet modtages gerne :) (er dog ikke til "støvede"-farver :) )

0