Irene Frederiksen

♥ Morten & Irene 10. september 2011 ♥ (Flere billeder fra dagen)

413 indlæg i dette emne

Annonce ♥

STORT STORT TILLYKKE MED I MORGEN loveshower.gif

Så er det nu det er nu. Og vejret ser ud til at blive det skønneste efterårsvejr cheerleader3.gif

Glæder mig til billeder (og mange af dem) og ikke mindst til beretningen. Nyd dagen!

Kæmpe bearhug.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Menu

Så blev der fastlagt menu og MUMS jeg glæder mig:

Forret:

Carpaccio af serranoskinke med frissésalat, bagte cherrytomater, parmesanflager,pinjekerner, pesto og balsamico. Serveres med brød og smør.

Hovedret:

Helstegt oksefilet serveret med bønner i baconsvøb, grøntsagstimbale, pommes anna og svampe-rødvinssauce.

Dessert:

Brombærtrifli med champagnesorbet og frisk frugt.

Bryllupskage:

Lagkage af nøddebunde med rabarberkompot og hvid chokoladecreme

Natmad:

Hotdogs

MUMS :metteholm

Hej smukkeste Irene, kan jeg lokke dig til at fortælle hvem jeres kok var? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaaaaaaaaaak alle i dejlige BK-tøser. Vi havde en helt igennem fantastisk dag. Har bare været totalt træt efterfølgende så glæder mig meget over at vi har haft ferie i denne uge...og nøj hvor er det bare underligt at det hele er slut når man har brugt så meget tid på bryllup :blink: Er helt bløp :pokey:

og sikke en uge....fyldt med mange slags følelser....

Lige fra fuldkommen lykke til meget stor vrede over tarvelige familiemedlemmer....og så lykke igen....den mærkeligste uge simpelthen. Nå, men dagen var kanon og det er jo det vigtigste.

Skal nok finde nogle billeder jeg kan smide her ind... :biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke - vil glæde mig rigtig meget til at se billeder.... :cheerleader3:

Men en tur i rutchebanen over en masse forskellige ting - kunne i vel godt have været foruden....tænker på det med familien...øv bøv....

Men dejligt at i havde den meste fantastisk dag.....glæder mig til at høre mere.... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer