Irene Frederiksen

♥ Morten & Irene 10. september 2011 ♥ (Flere billeder fra dagen)

413 posts in this topic

Annonce ♥

Skoene efter farvning

Har i dag også hentet mine fine sko på posthuset. De er købt i England og er af mærket Pink. Har så sendt dem til Lis D/Taastrupsko for at få dem farvet - OG HER ER RESULTATET :cheerleader3:

post-46733-0-26959100-1313514596.jpg

Er bare super glade for dem - det er SÅ fine :loveshower:

Billedet snydder lidt for farven er lige en lille smule mere mørk IRL.

WOW :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Hvor blev de fine. Det har hun virkelig klaret flot. Kan godt forstå du er tilfreds. Godt du tog valget og fik det gjort :loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Bannere

Har lavet disse to "bannere"...eller har printet dem her: www.ruffledblog.com

Har lavet et hvor der står "Velkommen" - Det skal hænge over et bord hvor der står lidt snacks mm. til gæsterne INDEN vi går til bords:

post-46733-0-03957600-1314122297.jpg

Og så et hvor der står "Fotomaskinen" Der skal hænge "på vejen op" til udklædning og sjove billeder:

post-46733-0-07816200-1314122543.jpg

0

Annonce ♥

Rekvisitter

Og her er så de købte rekvisitter til vores "Fotomaskine" - glæder mig til at se gæsternes reaktion :tunge: :

post-46733-0-44414400-1314123530.jpg

Skal også have lavet briller, læber og skæg "på pinde"....puha...skal vist snart til at stoppe alle de DIY-planer der fiser rundt i mit hoved...det er ved at være ret sent... :pokey:

Edited by Irene Frederiksen
0

Mega stilet bordplan og bordnumre - det ser super godt og prof ud :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er SÅ vild med de der bannere! Måske man liiiige skulle kigge på den blog du henviser til... har du bare printet dem ud selv, eller? De er simpelthen bare så stemningsfulde :cheerleader3:

0

Mega stilet bordplan og bordnumre - det ser super godt og prof ud :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er SÅ vild med de der bannere! Måske man liiiige skulle kigge på den blog du henviser til... har du bare printet dem ud selv, eller? De er simpelthen bare så stemningsfulde :cheerleader3:

Taaaak Anne :loveboard:

Ja jeg har printet dem på kraftigt papir med lidt glossy effekt...og så har jeg tegnet bogstaverne op med en sort tusch - Meget nemt og ret hurtigt :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:griner:- havde slet ikke set rekvisitterne! Nørj hvor bliver det et brag af en fest! Må jeg komme med??? :balloon:

Nå nej, det kan jeg jo ikke.. Dammit! :shooter::biggrin:

Haha :griner:-

Er sikker sikker på, at din kommende mand vil være alt for glad for det i hvert fald..

0

Såååå fint! Det er en super festlig ide

Taaaak søde Lena :cheerleader3:

Hej Irene.

Første gang jeg ser din tråd - og hold da op, hvor er der mange mange mange flotte ting!! Tak for inspirationen. Jeg er sikker på, at I får et fantastisk bryllup! Dejlig historie I har sammen.

Hilsen Kristine

Hej Kristine - Tusind tak for de søde ord :blush:

yeah... Er sikker på den fotomaskine bliver et hit! Super fede rekvisitter :thumbsupsmileyanim:

Tak Louise :kiss:

0

:griner:- havde slet ikke set rekvisitterne! Nørj hvor bliver det et brag af en fest! Må jeg komme med??? :balloon:

Nå nej, det kan jeg jo ikke.. Dammit! :shooter::biggrin:

Haha :griner:-

Er sikker sikker på, at din kommende mand vil være alt for glad for det i hvert fald..

Hmm.. tror du virkelig han vil lægge mærke til det... hvis jeg smutter efter bryllupsbillederne??? :badgirl:-HAHA-

0

Annonce ♥

Forklaring til bryllypstræ

Har forresten også lavet forklaringskort til vores bryllupstræ...eller faktisk så har jeg tyv-stjålet digtet fra en anden bruger (kan bare ikke huske fra hvem :pokey: )

Nå men her er det:

post-46733-0-82532100-1314124405.jpg

Så skal jeg bare have tegnet træet....men det er vel bare en detalje ?!?!?!? :tunge:

0

Rekvisitter

Og her er så de købte rekvisitter til vores "Fotomaskine" - glæder mig til at se gæsternes reaktion :tunge: :

post-46733-0-44414400-1314123530.jpg

Skal også have lavet briller, læber og skæg "på pinde"....puha...skal vist snart til at stoppe alle de DIY-planer der fiser rundt i mit hoved...det er ved at være ret sent... :pokey:

Nej hvor er det fedt! Jeg vil også være gæst til dit bryllup, med sådan en cool ide :cheerleader3:

0