Irene Frederiksen

♥ Morten & Irene 10. september 2011 ♥ (Flere billeder fra dagen)

413 posts in this topic

Kan godt mærke jeg er blevet BK-hooked alt for sent! Det hjælper jo ikke noget at sidde og få alle de der gode ideer her 24 dage før den store dag. Slet ikke når man som jeg har en del aftenmøder på jobbet det næste stykke tid. DUMT! :shooter:(Kunne jo osse bare have valgt at snuse lidt rundt herinde den gang jeg tilmeldte mig i efteråret, men det ville jo have været for smart ikke :unsure: )

Bliver en lille bitte smule misundelig på dine fine DIY-ting og FED ide med den dersens fotomaskine. Glæææder mig til at se hvilke billeder i får ud af det :balloon:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ååååååååååååååååååååååååååååh STRESS!!!! Synes ikke jeg når en skid og at jeg mangler SÅ meget! :pokey: Det er jo lige om lidt!!!

Alligevel er der er sket en million ting de sidste par dage og kan slet ikke overskue at skulle lave gode detaljerede opdateringer her på BK :blink: Håber jeg har mere ro på når vi kommer til weekenden

Har både fået kjolen hjem, købt slør, været til prøveopsætning (hår), prøve make-up, fået taget boudoir billeder, hentet vielses ringe, lavet toastmaster-"klokke", købt rød løber, bestilt blomster til dekorationer, været på den FEDESTE PA....ja kan snart ikke huske hvad der egentlig sker omkring mig......må hellere få lavet den huskeliste....

Edited by Irene Frederiksen
0

Ååååååååååååååååååååååååååååh STRESS!!!! Synes ikke jeg når en skid og at jeg mangler SÅ meget! :pokey: Det er jo lige om lidt!!!

Alligevel er der er sket en million ting de sidste par dage og kan slet ikke overskue at skulle lave gode detaljerede opdateringer her på BK :blink: Håber jeg har mere ro på når vi kommer til weekenden

Har både fået kjolen hjem, købt slør, været til prøveopsætning (hår), prøve make-up, fået taget boudoir billeder, hentet vielses ringe, lavet toastmaster-"klokke", købt rød løber, bestilt blomster til dekorationer, været på den FEDESTE PA....ja kan snart ikke huske hvad der egentlig sker omkring mig......må hellere få lavet den huskeliste....

HUSK nu at trække vejret søde Irene og ikke mindst nyde de sidste dage ikke wink.gif Prøv lige at se hvor meget du egentlig har nået? Er sikker på du i bund og grund har styr på det thumbsupsmileyanim.gif men du får lige et bearhug.gifalligevel. Kender jo godt følelsen. Synes godt jeg kan mærke at det er meget tæt på nu.

Har fx først i dag lavet første testbagning af de mini cupcakes der skal serveres efter kirken. De drillede lidt og blev ikke helt så finde som jeg havde håbet. Håber toppingen skjuler det lidt når den kommer på. Får en masse tøser forbi til testsmagning på torsdag, så skal osse lige have bagt nr. 2 slags cupcake. Og torsdag har jeg samtidig sidste kjolefitting. Har altså lidt stress over om jeg pludselig har taget på, nu hvor den er blevet lagt så meget ind. Tænk hvis den ikke kan lukket blink.gif Det ville være mit værst marridt!

Hvordan gik det med din kjoleprøvning? Hvordan er det at have fået kjolen hjem????

Og hvordan gik din PA? Jeg havde min i fredags loveshower.gif

Husk - tæl til 10 en gang imellem og træk vejret dybt. Så går det hele bearhug.gif

Edited by sommerfugl83
0

Annonce ♥

Træk vejret stille og roligt og fald lidt ned :bearhug::bearhug::bearhug:

Kig på alle de ting du allerede HAR nået og glæd dig over det. Glæd dig også over, at din PA er vel overstået.

I stedet for at stresse over det, der stadig skal laves, så fokuser på årsagen til alle disse forberedelser. Og prøv at nyde disse forberedelser. De er jo med til at give dig dit DRØMMEBRYLLUP :loveshower::loveshower::loveshower:()()

Edited by Cosmorama
0

Smiler...ja huske at trække vejret....men py ha forstår godt der er meget at se til..... :cheerleader3:

HVor er det hele spændende......hvor har du købt rød løber ?? SÅdan en skal vi også have fat i :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til vi hvis må se dine billeder du har fået taget....overvejer nemlig selv.... :cheerleader3:

Pust ud....træk ind...pust ud....træk ind.....og NYD DET !!!! :loveshower:

0

HUSK nu at trække vejret søde Irene og ikke mindst nyde de sidste dage ikke wink.gif Prøv lige at se hvor meget du egentlig har nået? Er sikker på du i bund og grund har styr på det thumbsupsmileyanim.gif men du får lige et bearhug.gifalligevel. Kender jo godt følelsen. Synes godt jeg kan mærke at det er meget tæt på nu.

Har fx først i dag lavet første testbagning af de mini cupcakes der skal serveres efter kirken. De drillede lidt og blev ikke helt så finde som jeg havde håbet. Håber toppingen skjuler det lidt når den kommer på. Får en masse tøser forbi til testsmagning på torsdag, så skal osse lige have bagt nr. 2 slags cupcake. Og torsdag har jeg samtidig sidste kjolefitting. Har altså lidt stress over om jeg pludselig har taget på, nu hvor den er blevet lagt så meget ind. Tænk hvis den ikke kan lukket blink.gif Det ville være mit værst marridt!

Hvordan gik det med din kjoleprøvning? Hvordan er det at have fået kjolen hjem????

Og hvordan gik din PA? Jeg havde min i fredags loveshower.gif

Husk - tæl til 10 en gang imellem og træk vejret dybt. Så går det hele bearhug.gif

Ja jeg tror også bare det er ren spænding....ved jo det helle kommer til at gå selvom jeg stresser lidt. Uuuuuh cupcakes - mums....nu er jeg lidt misundelig.....mon jeg skulle lave nogle også....bum bum bum...

Min sidste kjoleprøvning sad lige i skabet - og det var SÅ skønt at få den med hjem. Nu hænger den top hemmeligt hos min mor!

....men tæller dagligt til 10....så går det vel det hele he he...

0

Træk vejret stille og roligt og fald lidt ned :bearhug::bearhug::bearhug:

Kig på alle de ting du allerede HAR nået og glæd dig over det. Glæd dig også over, at din PA er vel overstået.

I stedet for at stresse over det, der stadig skal laves, så fokuser på årsagen til alle disse forberedelser. Og prøv at nyde disse forberedelser. De er jo med til at give dig dit DRØMMEBRYLLUP :loveshower::loveshower::loveshower:()()

Jaaaa du har ret - glæder mig også helt vildt. Er bare max presset fordi vi ud over bryllup også er ved at sætte hus i stand....og der er bare en million ting på arbejdet også.... Men finder da bestemt også tid til at glæde mig over bryllup - uuuuuuh det er jo lige om snart WOOOOOP!

0

Annonce ♥

Smiler...ja huske at trække vejret....men py ha forstår godt der er meget at se til..... :cheerleader3:

HVor er det hele spændende......hvor har du købt rød løber ?? SÅdan en skal vi også have fat i :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til vi hvis må se dine billeder du har fået taget....overvejer nemlig selv.... :cheerleader3:

Pust ud....træk ind...pust ud....træk ind.....og NYD DET !!!! :loveshower:

Den røde løber er fra Bilka - den kostede 100 kr....BILLIGT! Man kan købe den på deres webshop og det er super hurtig levering :thumbsupsmileyanim:

0

Prøveopsætning

Nå så blev det tid til opdatering :)

Har været til prøveopsætning for 1½ uge siden - synes det gik super! Her er billederne fra det...det er ikke "rettet" helt af som min frisør sagde....men mere for at få en ide om stil. Miss-Lena blomsterne ELSKER jeg bare. De kommer til at sidde lidt tættere sammen så det passer med mit slør når det kommer i også :) Havde egentlig tænkt at jeg skulle have pandehåret nede - men efter boudoir kan jeg se at det er nød til at blive sat op for ellers er det nærmest umuligt at se mine øjne :pokey:

post-46733-0-02196200-1315068245.jpg

post-46733-0-53060900-1315068269.jpg

post-46733-0-26642000-1315068298.jpg

Edited by Irene Frederiksen
0

Annonce ♥

Salmer

Vi var i torsdags oppe og snakke med præsten - 2½ time....puha....ved ikke om jeg føler mig mere sikker nu...eller om det bare var mere forvirrende.... Nå, men vi fik da valgt salmer:

1: I østen stiger solen op

2: I blev skabt som mand og kvinde

3: Spændover os dit himmelsegl

4: Det er så yndigt at følges ad

Synes faktisk det var svært at vælge...men nu er det gjort og det bliver nok meget godt :thumbsupsmileyanim:

Så har organisten lovet at spille jesus joy of man's desiring som præludium...men så skulle der en musiker mere på sagde hun....så vupti....1500 kr er nu blevet brugt på ekstra musik i kirken. Vi venter på at høre om hun vil spille Handels Water Music som postludium....håber, håber, håber!

Nå, men nu er kirkehæfterne også lavet...skal bare printe og folde - så kommer der blærerække :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Fiiiiint hår :loveshower: ! Og det er jo lige om lidt dato-søster!

Taaaaaak - DET ER SÅ VILDT!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Og elsker dine Miss Lena blomster! Skal selv have en Miss Lena kreation på!

0

WOW, sikke da en flot opsætning, du ser virkelig smuk ud Irene! :loveshower: Altså, du bliver bare SÅ SMUK på jeres store dag, suk, om kun én uge! :thumbsupsmileyanim:

Og fedt med alle de ting du har fået nået... Er sgu også fedt med musikeren i kirken! Loving it! :cheerleader3:

Århaaa, hvor ville jeg dog ønske jeg kunne komme til glo-bryllup... :boohoo: Jeg håber du laver den længste og mest detaljerede bryllupsberetning ever! ()()

0

WAUVVVV hvor bliver du smuk Irene :fløjt: (den pifter altså) :cheerleader3:

Dit hår er virkelig smukt, og super søde øreringe, man lige kan skimte på ét af billederne :thumbsupsmileyanim:

Jeg stemmer også for det med den detaljerede beretning, for du har da SÅ mange lækre detaljer i din planlægning, at det da umuligt kan blive andet end fantastisk! :respekt:

Og så får du også lige et tillykke med milepælen herfra :loveshower:

0