Irene Frederiksen

♥ Morten & Irene 10. september 2011 ♥ (Flere billeder fra dagen)

413 posts in this topic

Annonce ♥

Fiiiiint hår :loveshower: ! Og det er jo lige om lidt dato-søster!

Taaaaaak - DET ER SÅ VILDT!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Og elsker dine Miss Lena blomster! Skal selv have en Miss Lena kreation på!

Laekkert brudehaar med smukke blomster :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det bare mega flot, dit hår!! Du bliver rigtigt smækker-lækker :cheerleader3:

Fiiiiint hår - og så er det jo også liiiiiige om lidt cheerleader3.gif

iiiiiiih hvor er i søde :blush: Taaaaaaaaaaak :loveshower:

Edited by Irene Frederiksen
0

WOW, sikke da en flot opsætning, du ser virkelig smuk ud Irene! Altså, du bliver bare SÅ SMUK på jeres store dag, suk, om kun én uge!

Og fedt med alle de ting du har fået nået... Er sgu også fedt med musikeren i kirken! Loving it! :cheerleader3:

Århaaa, hvor ville jeg dog ønske jeg kunne komme til glo-bryllup... :boohoo: Jeg håber du laver den længste og mest detaljerede bryllupsberetning ever! ()()

Taaaak Nuller :blush: Hvor er det altså bare hyggeligt du følger med i min planlægning :cheerleader3:

Ja havde egentlig ikke troet vi skulle have musiker på i kirken...du ved et sted skal man jo stoppe... :pokey: ....men når nu det var den eneste måde at slippe for "here comes the bride"....ja så SKAL man jo gøre det - det er jo reglen!

Skal nok lave en god beretning med mange billeder....og ja du er jo lidt "indsider" så det finder vi ud af :heart:

WAUVVVV hvor bliver du smuk Irene :fløjt: (den pifter altså) :cheerleader3:

Dit hår er virkelig smukt, og super søde øreringe, man lige kan skimte på ét af billederne :thumbsupsmileyanim:

Jeg stemmer også for det med den detaljerede beretning, for du har da SÅ mange lækre detaljer i din planlægning, at det da umuligt kan blive andet end fantastisk! :respekt:

Og så får du også lige et tillykke med milepælen herfra :loveshower:

Hvor er du sød Anne :heart: Tak :blush:

Jeg er altså også ret glad for de øreringe....godt vi har etsy! Hi hi mange tak LOVER at lave en fin beretning - men så skal du altså lave en hammer god en....så bytter vi lige over! Glæder mig SÅ meget til billeder og beretning fra dit(jeres) fantastiske da - det er jo lige om lidt GISP

Edited by Irene Frederiksen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:hug:

Woot woot, hold kæft hvor er du SMUK og ikke mindst fræk! :b223: Hihi...

Du så sej at du har fået lavet dem og du er utroligt smuk!! :thumbsupsmileyanim:

Taaaaak søde - godt du nåede at se dem - var lige ved at skrive en sms til dig, men så kunne jeg se du var på :thumbsupsmileyanim:

piiiift

:blush:

Du er da for lækker :BKSTREET: ! H2b bliver da megaglad og stolt!

Tak søde Eva - er dog ret spænd og nervøs...uuuuh...

Sikke en snack du er....

Jeg mangler lidt en "Synes godt om"-knap thumbsupsmileyanim.gif

Kommer der flere billeder????? cheerleader3.gif

Mange tak :blush:

Du må nøjes med "I love it" knappen nede til højre :wink:

....ved ikke helt om jeg smider flere billeder ind....nu må vi se :)

PIFT PIFT......de er jo FANTASTISK....det siger jeg hver gang jeg ser billeder som Tina har taget......du er jo en lækker snitte og din mand kommer til at elske de billeder..... :toot::toot:

WOW vil se flere...... :cheerleader3:

Iiiiih tak for de søde ord :hug: Det er dog ikke Tina Liv der har taget dem...Det er den samme som skal tage billeder til vores bryllup :)

0

:hug:

Woot woot, hold kæft hvor er du SMUK og ikke mindst fræk! :b223: Hihi...

Du så sej at du har fået lavet dem og du er utroligt smuk!! :thumbsupsmileyanim:

Taaaaak søde - godt du nåede at se dem - var lige ved at skrive en sms til dig, men så kunne jeg se du var på :thumbsupsmileyanim:

piiiift

:blush:

Du er da for lækker :BKSTREET: ! H2b bliver da megaglad og stolt!

Tak søde Eva - er dog ret spænd og nervøs...uuuuh...

Sikke en snack du er....

Jeg mangler lidt en "Synes godt om"-knap thumbsupsmileyanim.gif

Kommer der flere billeder????? cheerleader3.gif

Mange tak :blush:

Du må nøjes med "I love it" knappen nede til højre :wink:

....ved ikke helt om jeg smider flere billeder ind....nu må vi se :)

PIFT PIFT......de er jo FANTASTISK....det siger jeg hver gang jeg ser billeder som Tina har taget......du er jo en lækker snitte og din mand kommer til at elske de billeder..... :toot::toot:

WOW vil se flere...... :cheerleader3:

Iiiiih tak for de søde ord :hug: Det er dog ikke Tina Liv der har taget dem...Det er den samme som skal tage billeder til vores bryllup :)

Gud jeg var sikker på det var hende.....troede det var hende folk brugte herinde......hi hi hi - jeg tog fejl..... :rolleyes:

0

Gud jeg var sikker på det var hende.....troede det var hende folk brugte herinde......hi hi hi - jeg tog fejl..... :rolleyes:

Hi hi jeg ville også gerne have brugt hende men det var budgettet ikke helt til desværre - har fået 30 billeder for 900 kr. her :).... hvilket er MEGET ok synes jeg.

0

Annonce ♥

Aj for søren. Se - så smart var jeg slet ikke. Men nu har jeg trykket på knappen biggrin.gif Giver al snotten skylden. Kan hverken tænke eller lade være shooter.gif

Men det er da et godt tilbud du har fået og så oven i købet med et mega flot resultat loveshower.gifog virkelig fed detalje med de grønne sko thumbsupsmileyanim.gif

Edited by sommerfugl83
0