Irene Frederiksen

♥ Morten & Irene 10. september 2011 ♥ (Flere billeder fra dagen)

413 posts in this topic

Annonce ♥

Elsker, ELSKER, at man lige kan se dine grønne sko i baggrunden!!!! :loveshower:

Og for filan, tænk sig at du bare bliver smukkere og smukkere med årene Irene, det er der sgu ikke mange der kan prale af... :toot: :toot: :toot: :toot: :toot:

0

Aj for søren. Se - så smart var jeg slet ikke. Men nu har jeg trykket på knappen biggrin.gif Giver al snotten skylden. Kan hverken tænke eller lade være shooter.gif

Men det er da et godt tilbud du har fået og så oven i købet med et mega flot resultat loveshower.gifog virkelig fed detalje med de grønne sko thumbsupsmileyanim.gif

He he jeg havde heller ikke selv fattet det før Mette Holm lige introducerede mig for den knap :biggrin: Er du forkølet?!?!? Shit...det kan da roligt smutte igen :bearhug:

...og tak for igen :a1221:

0

Annonce ♥

Elsker, ELSKER, at man lige kan se dine grønne sko i baggrunden!!!! :loveshower:

Og for filan, tænk sig at du bare bliver smukkere og smukkere med årene Irene, det er der sgu ikke mange der kan prale af... :toot: :toot: :toot: :toot: :toot:

Jeg elsker også de sko altså...er bare spændt på hvordan det kommer til at gå på lørdag...det er jo sjældent jeg går i hæle efterhånden :rolleyes:

Søde Nuller du er bare den bedste! Tak for de MEGET søde ord! Er nu sikker på du også har MEGET at prale af lækkermås!

0

Aj for søren. Se - så smart var jeg slet ikke. Men nu har jeg trykket på knappen biggrin.gif Giver al snotten skylden. Kan hverken tænke eller lade være shooter.gif

Men det er da et godt tilbud du har fået og så oven i købet med et mega flot resultat loveshower.gifog virkelig fed detalje med de grønne sko thumbsupsmileyanim.gif

He he jeg havde heller ikke selv fattet det før Mette Holm lige introducerede mig for den knap :biggrin: Er du forkølet?!?!? Shit...det kan da roligt smutte igen :bearhug:

Yep.... mit immunforsvar har så lige valgt at svigte. Så kaster urtemedicin i halsen i håb at det da må hjælpe, for synes ikke rigtig der er tid til det dersens sygdom. H2B mener jeg bør blive hjemme i morgen, men det har jeg heller ikke tid og samvittighed til. Det er jo bare snot - heldigvis ikke influenza. Så lige inden han kørte til fodbold blev jeg installeret på sofaen med dyne og hovedepude og han ordnede køkkenet efter maden. Lidt foredele er der da biggrin.gif Men så så absolut gerne at det smuttede igen!!!!

0

:loveshower:

FANTASTISKE BILLEDER!! Og totalt lækker model!!

Ih man burde give sig selv boudoirbilleder en gang om året. Det er så optur at se sig selv på den måde.

Taaaak sødeste Malou - havde sådan håbet du ville nå at kigge forbi :loveshower:

Eeeeeeeeelsker også bare dine TOTALT skønne billeder altså :loveboard:

0

Annonce ♥

Yep.... mit immunforsvar har så lige valgt at svigte. Så kaster urtemedicin i halsen i håb at det da må hjælpe, for synes ikke rigtig der er tid til det dersens sygdom. H2B mener jeg bør blive hjemme i morgen, men det har jeg heller ikke tid og samvittighed til. Det er jo bare snot - heldigvis ikke influenza. Så lige inden han kørte til fodbold blev jeg installeret på sofaen med dyne og hovedepude og han ordnede køkkenet efter maden. Lidt foredele er der da biggrin.gif Men så så absolut gerne at det smuttede igen!!!!

Ååååååh totalt forkælelse :thumbsupsmileyanim: Er nu enig med din h2b...du må lige slå bremsen lidt i og komme under dynen...du skal jo giftes lige om lidt også :loveshower:

0

Super smukke billeder :rolleyes:

Tak søde dig :kiss:

VIRKELIG lækre billeder.. Eller.. Lækker model that is! :thumbsupsmileyanim: Super super smukke og "stilede".. Og fed detalje med skoene.. :loveshower:

:ilovebryllupsklar: Tusind tak - dejligt med så så meget ros - dejligt når man er sådan lidt nervøs og spændt på hvad h2b mon siger til det :loveboard:

0

Annonce ♥

:toot: Wauw hvor er du lækker smækker :toot:

-men du må da have fået mere end 3 :sm:

:wink:

Woooooop du nåede det Ane :cheerleader3: og tusind mange tak for de pææææææææne ord :loveboard:

Jo...der er skam 27 mere.... :b223: ..... aaaaah så skidt du får lige et mere :sm:

-SLETTET-

Edited by Irene Frederiksen
0

Annonce ♥

AAAIIIIII......

Nitten at arbejde om aftenen når det er der alle de spændende billeder bliver smidt på og taget af igen alt for hurtigt....

Men håber de kommer igen senere, når de måske ik er helt så hemlige mere.(smily der krydser fingre)

Håber du ellers er ved at være klar, nu er det jo lige omlidt. :cheerleader3:

Glæd dig og nyd det i fulde drag, dagen går lynhurtig.

0

Øv øv, nåede det heller ikke :boohoo: Nå men håber i hvert fald også den kommer på engang efter søndag når de er givet i gave!

Og så er der ellers kun 3 dage til! Hvordan går det med planlægningen? Forløber det efter planen eller skal der liiige nås det sidste?

Nyd de sidste dage, det er altså sjovt at forberede sig på.

0

Hurraaaaaa!!!!

Kære skønne Irene, så er det i morgen det sker! :loveshower:

Jeg ville skrive til dig her i dag, fordi jeg så håber at du når at se min besked herinde... Men mon ikke jeg både fanger dig på facebook og sms også... :biggrin:

Jeg håber bare at I får en helt igennem fantastisk dag og at alt bare falder i hak som det skal! :thumbsupsmileyanim:

Kæmpe stort tillykke herfra i hvert fald! Og så kan du ellers lige tro, at jeg glæder mig til billeder og beretning! :loveshower:

Kæmpe :bearhug: herfra én der også bare glæder sig til det bliver hendes dag, engang til næste år...

0

Annonce ♥