Irene Frederiksen

♥ Morten & Irene 10. september 2011 ♥ (Flere billeder fra dagen)

413 posts in this topic

Annonce ♥

Hvis du føler dig rodløs....så læg endlige flere billeder ind.....smiler..... :loveshower:

Men nej spøg til side.....jeg kan virkelig godt følge dig....for hvor må det være underligt at have været på så længe....og så er det hele overstået og ikke mere der skal planlægges.... men måske du skal lave en bryllups beretning....???? :loveshower::a1221:

0

He heh he ja billeder kan vi li :)

Har også overvejet bare at gå i gang med den beretning og så tage det lidt hen af vejen...tænker at det også er sjovt at have om nogle år hvis man nu gemmer det man har skrevet :lol: Så er det nok nemmere at huske detaljerne når man bliver gammel og grå ha ha ha :wink:

Edited by Irene Frederiksen
1

Annonce ♥

He heh he ja billeder kan vi li :)

Har også overvejet bare at gå i gang med den beretning og så tage det lidt hen af vejen...tænker at det også er sjovt at have om nogle år hvis man nu gemmer det man har skrevet :lol: Så er det nok nemmere at huske detaljerne når man bliver gammel og grå ha ha ha :wink:

Ja, kan du så komme i gang. Vi vil jo også gerne høre om det hele, og så dine seje DIY-projekter i brug og ikke mindst se flere billeder af den smukke brud :cheerleader3:

1

IHHH Irene - du ser da osse bare smuk og skøn ud :loveshower:

Jeg har det lidt lige som dig med den der beretning. Er jo som du har set ikke nået så langt. Jeg har heller ikke haft det store behov for at tjekke op på tingene herinde efter brylluppet. Nu er vi jo blevet gift :wink: Men satser på det kommer igen på et tidspunkt så beretningen kan blive færdig. Har dog været inde et par gange for at lede efter din beretning....... :fløjt:

Sidst jeg skrev blev jeg bare virkelig irriteret over at billederne ikke måtte fylde mere end de måtte. Synes de bliver så små, så ville gerne vide hvordan du har fået så mange med i dit ene indlæg og de er så store, flotte og tydelige??????

0

Annonce ♥

Hvor er I bare smukke - og super dejlige, rigtig glade billeder.

Jeg har altså tilladt mig at låne et billede fra din prøveopsætning, for det er meget i tråd med, hvad jeg gerne vil have. Jeg håber det er i orden.

Knus og tillykke med dagen.

0

Puha har holdt lidt pause fra det hele, men er så småt på vej tilbage til normalen igen :-) Har stadig lidt svært ved at samle mig om en egentlig beretning, men synes da ikke i skal snydes for lidt billeder :loveshower:

Som mand og kone :heart:

post-46733-0-58056700-1319816350.jpg

post-46733-0-41056400-1319816401.jpg

Elsker det her billede...

post-46733-0-84311900-1319816431.jpg

Her er så én af grundene til at jeg fik farvet sko....ud over at jeg jo eeeeeeeeeelsker den grønne farve :loveshower:

post-46733-0-07205200-1319816464.jpg

...og her er så det yndige brudepar "in action!" :7himmel:

post-46733-0-56561600-1319816506.jpg

Hvor er dine øreringe fra, er de fra hende Julie (et eller andet) ?De er utrolig smukke..

0

Annonce ♥