vivsen

Vores rejse til eventyr bryllupet

119 posts in this topic

:cheerleader3:Vivian & Anders :)

Velkommen til.

Så blev det endlig min tur til og lave en planlægningstråd igen. Kan ikke finde den anden tråd.

Lidt om os

Jeg hedder Vivian og er 24 år gammel. jeg er uddannet Salgsassistent men arbejder som sælger ved Telenor i erhvervs afdelingen. Anders er 29 år gammel er uddannet elektrikker, og arbejder pt som fibermontor hos Atea. Sammen har vi vores dejlige søn på 7½ mdr.

Vi mødte hinanden i Skagen i 2005, hvor vi hurtigt begyndte at være kærester. og har været sammen lige siden. Anders er ikke den mest romantiske type,, og da han friet til mig for en lille månedes tid siden, var han ikke på knæ. men det gør ikke noget, fordi det han sagde til mig kom lige far hjertet. vi sad og fik noget lækkert mad som han havde lavet( meget sjældent det sker) og lige pludslig siger han til mig, jeg ved at du er min eneste ene og jeg vil leve resten af livet sammen med dig, fordi du gør mig hel og du er med til at gøre mig til den jeg er. du betyder alt for mig og du har givet mig jordens dejligste dreng, vil du gifte dig med mig, og jeg sagde JA lige med det samme.

Så nu gælder det planlægningen

Det mest Banale

Dato: 17 September 2011 kl. 14.30

Kirke: Dronninglund Kirke .

Præst: Henrik Bang møller Sognepræft fra Skagen

Bruden

Alt det som skal gøre mig til en Prinsesse for en dag.

Inspiration til kjolen .

Kjolen Kan ses her

Inspiration til sko

Sko - De er bestilt.

Inspiration til slør

Slør

Taske

Strømpebånd - er der styr på.

Linderri

Hårsmykke

Inspiration til frisuren

Frisure

Make-Up

Negle

Inspiration til brudebuketten

Brudebuketten

Gommen

Ja han bliver bare prinsen på den hvide hest.

Sko - Er der styr på

Strømper - er der styr på

habitsæt Kan ses her, han bliver så lækker

Skjorte - er på plads

Vest kan ses her sammen med skjoeten og kravatten

Slips - er på plads

Festen

Lokalerne Kan ses her

Oppyntning

Borddækning

Bryllupskage

Musikken - Så er der styr på denne post. Mobildiskotek Limelight skal stå for den del af festen

Juvelerne

Smykker til mig

Ringende

Alt det kreative

Farve Tema

Monogram

Indbydelser Kan ses her

Bordhæfter

Kirkehæfter

Takkekort

CD-lommer

Faverbokse

Chokolader

Gæstebog

Diverse

Fotograf

Bryllupskørsel

ringende Kan ses her

Uha kan slet ikke vente til og komme igang.

Edited by vivsen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

uuuh skønt at få kjolen på plads, du stråler jo rigtigt i den :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: det er bare så fantastisk at finde sin drømmekjole! Glæder mig til snart at prøve min igen :)

ja det er bare en lettelse at have fundet den og det er på plads. så kan vi begynde at koncentrer os om alt det andet :cheerleader3: men jeg kan heller ikke vente til jeg skal have den på igen

0

Annonce ♥

Jeg har fået mit ønske opfyldt, vi skal holde festen på Dronninglund slot i disse lokaler og disse her.

post-38073-1242828582.jpgspisestuen.jpg

der bliver en glidende overgang mellem lokalerne.

vi starter i spisestuen for at få bryllupskagen også når middagen servers kommer vi op i den blå sal, der efter danser vi brude valsen i spise stuen og får kaffe og diverse i tårnværelset, men vi får kaffe også videre gør de klar til dans og musik.

Vi kommer virkelig til og føle os som kongelige :cheerleader3: der er rød løber hele vejen ud til jern porten mens der står en herre i kjole og hvid og tager i mod os.

uha glæder mig helt vildt :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Indgangen kan ses her

Dronninglund_Slot1.jpg

Edited by vivsen
0

Er du vimmer det er smukt :loveboard:

Der skal I nok få en helt og aldeles magisk dag og aften!!

Tak vi glæder os også helt vildt. det er det ultimative slot bryllup :cheerleader3: derfor skulle jeg jo også have min smukke kjole med LANGT slæb. hehe

jeres loker ser også bare hyggelige ud og idyllisk. elsker også den stil. har du været ude og se på kjole endnu

0