vivsen

Vores rejse til eventyr bryllupet

119 posts in this topic

Må man bande her?! Det er fand.. nogle flotte tasker!! Er vild med farverne og kombinationerne på de(n) dyre! :thumbsupsmileyanim: Men kan nu heller ikke lige se den helt store forskel på den dyre og lidt billigere dog...

ja de er vildt flotte. den billige koster kun 135 USD. hvis jeg får en god provision denne månede kunne det godt være man skulle købe den :rolleyes: man må vel godt forkæle sig selv en gang i mellem. hehe

du kan se hendes andre kreationer her

http://www.etsy.com/listing/54538885/glamour-in-silver-bridal-statement-satin?ref=cat2_gallery_14

0

Annonce ♥

Må man bande her?! Det er fand.. nogle flotte tasker!! Er vild med farverne og kombinationerne på de(n) dyre! :thumbsupsmileyanim: Men kan nu heller ikke lige se den helt store forskel på den dyre og lidt billigere dog...

ja de er vildt flotte. den billige koster kun 135 USD. hvis jeg får en god provision denne månede kunne det godt være man skulle købe den :rolleyes: man må vel godt forkæle sig selv en gang i mellem. hehe

du kan se hendes andre kreationer her

http://www.etsy.com/listing/54538885/glamour-in-silver-bridal-statement-satin?ref=cat2_gallery_14

Ikke friste svagelige sjæle og letpåvirkelige b2b'er med links og den slags... :wink:

0

Okay. det er rart at høre din mening fordi 123Disko havde ikke spillede der oppe før. men tror jeg lige vil tage fat i Hans og høre hvad han skal have for at spille der oppe.

mange tak for info :ilovebryllupsklar:

Okey ! Det kan undre mig for min fornemmelse er da at det er et meget

efterspurgt og anvendt bryllupssted på de kanter, men ok jeg kan også nævne steder på Sjælland hvor jeg ikke har været. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Fine tasker - havde godt luret paa dem, foer jeg fandt den rigtige til mig :thumbsupsmileyanim:

De er bare rigtig flotte. er ved at lokke min kæremand til at jeg har fortjent at bruge så amnge penge på en taske. hehe

din taske er også rigtig rigtig sød. :cheerleader3:

0

:thumbsupsmileyanim:

Virkelig go tråd du har her..

Er virkelig vild med den kjole, den passer så flot til dig!!

Virkelig nogle gode farver sammen og vildt lækker taske.. den er taget med i mit hoved over mulige tasker :cheerleader3:

Tak for det :ilovebryllupsklar:

taken tager du bare med i dine overvejelser :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Super flotte tasker - og de passer jo utroligt godt til jeres temafarver! Har også selv forelsket mig i en Etsy taske som er på vej med posten til mig :cheerleader3::blush:

din taske er virkelig også flot. tror jeg bliver nødt til og bestille den. min tiltro til udenlandske hjemme side er bare ikke rat stor. ved ikke om jeg tør bestille den :blush:

0

Baade Dyndegaard, Louisetina, Malouksi og jeg har bestiult og snart alle modtaget vores tasker fra Keepbags paa Etsy og jeg kan KUN anbefale Dana som saelger og hendes tasker er fantastiske :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Baade Dyndegaard, Louisetina, Malouksi og jeg har bestiult og snart alle modtaget vores tasker fra Keepbags paa Etsy og jeg kan KUN anbefale Dana som saelger og hendes tasker er fantastiske :cheerleader3:

det er også nogle smukke smukke tasker hun ahr er specielt vild med din taske :cheerleader3:

0

Kjole tvivlen er nu total væk og i kommer ikke til og høre på mig og min kjole tvivl mere :shooter:

jeg blev enig med mig selv om jeg ikke ville prøve flere kjoler, der var jo en grund til jeg valgte som jeg gjorde. jeg begynde i stedet at tænke tilbage på hvad jeg kunne lide ved og hvorfor lige den stil. når jeg kigger i mit hjem eksempelvis så er det meget et klassisk hjem med et twist af moderne. og når det kommer til stykket tror jeg slet ikke jeg havde valgt en anden kjole hvis jeg var en størrelse 36.

jeg ringede ud til Lucca Bride og spurgte Stine som er min sælger, om jeg måtte komme og prøve kjolen igen. og det måtte jeg rigtig gerne. ikke noget der. hun var så sød og hun bruget endnu 1½ time på mig hvor vi prøvede forskellige slør og diverse tilbehør til kjolen.

og hvis jeg kom i tvivl igen skulle jeg endelig ringe igen så kom jeg bare igen og prøvede kjolen.

super service sys jeg. '

men i skal da lige se et par billeder fra i tirsdags hvor en brud bliver glad for sit valg igen :loveboard:

post-44799-0-48814000-1304010100.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :bearhug:

jeg kan mærke på mig selv jeg har meget mere ro omkring mit kjole valg nu her hvor jeg har været i den igen. og glæder mig virkelig meget til og skal i den igen :bearhug:

0

Din kjole er bare SÅ super smuk til dig!!!! :c166:

Det er virkelig en WAUW kjole, og den sidder helt perfekt på dig :loveboard:

Desuden vil jeg da lige sige at dit hår som du har det til prøvningen, de flotte løse krøller, er virkelig flot til dig! Ville ønske jeg havde så smukt et hår :blush:

Har du en idé om hvordan det skal sættes på dagen? :)

0