vivsen

Vores rejse til eventyr bryllupet

119 posts in this topic

Tillykke med fødselsdagen - din sidste som ugift kvinde :denmarkflag:

tænk om under 100 dage biver jeg en gift kvinde.

er du ved at være klar til den store dag :cheerleader3:

Det er vildt at tænke på ik :)

Det hjælper gevaldigt på det, og den er jo også virkelig tæt på efterhånden :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hold da op. har ikke været her inde i et stykke tid, grundet travlhed hjemme og på jobbet. men sidst jeg skrev her inde var der 100 dage til og nu står jeg og kigger på min bander i bunden og der står 63 dage :blink:

hvor blev tiden af. der er kun 2 måneder til vi skal giftes i morgen og vi mangler så meget at krydse af på listen. jeg får stress :blink:

0

Nu har vi fundet nogle andre ringe vi skal ud og kigge på i næste uge, da vi desværre ikke har råd til de guld ringe vi havde bestemt os for, da der kom en meget dum stor regning på bilen :angry::boohoo:

Så vi har bestemt at købe ringe i sølv også spare sammen til de guld ringe vi gerne vil have os.

men hvad sys i om disse ringe.

post-44799-0-28109400-1311278768.jpgpost-44799-0-30575300-1311278781.jpg

0

Synes de er super flotte! Er især vild med de nederste. De er anderledes med den firkantede sten, men stadig meget klassiske, og så er jeg generelt vild med mixet af det blanke og det matte :thumbsupsmileyanim:

Og synes det er en god idé med sølvringe nu, og så kan I spare sammen til guld.. Vi gør lidt det samme :) Så har man også noget helt specifikt at glæde sig til efter bryllupsløjerne :biggrin:

0

Annonce ♥

SÅ er brikkerne i det store puslespil ved at være på plads.

Ringede er bestilt og kommer en af dagene, vil valge de nederste sølv ringe af dem jeg har lagt billeder op af.

Fotografen er valg, vi har valgt http://www.bjarnehyldgaard.dk/bryllup.htm

en super dygtig og kompetent person :cheerleader3:

Uha glæder mig rigtig meget nu, og der er kun små 4 uger til vi skal giftes. :loveshower:

0

Så er skoene bestilt skulle gerne komme i denne uge.

Det er fra nina fiarucci.

Super behagelig at have på, og med 6 cm hæl.

Jeg har desværre ikke kunne finde nogle orange sko, så gik efter nogel flotte eneklte sko :rolleyes:post-44799-0-01607900-1314012936.jpg

0

Skal til tilretning af kjolen på Lørdag, bliver spænden om jeg har tabt mig tilstrekkeligt til at få kjolen i et nummer mindre :loveshower:

manger kun 1½ kg for at nå mit mål :loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg har seriøst brug for jeres hjælp til tilbehør til min kjole.

Jeg var til kjole tilretning i går og det fik over alt forventning, siden jeg har prøvet kjolen første gang har jeg tabt mig 10 Kg og kjolen sidder så flot bag på, igen ande rumpe ller dellen, SÅ FEDT, men jeg er nu blevet så selvsikker at jeg gerne vil gøre lidt ekstra ved mit tilbehør, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

jeg har desværre ikke billeder fra igår, men jeg ligger lige et billede ind fra sidste gang jeg prøvede den.

planen er jeg skal have slør på et som går til rumpen, bare en helt helt enkelt, men sys måske det bliver lidt for kedeligt kun med sløret.

håber i kan hjælpe en forvirret brud

0

Annonce ♥

Annonce ♥