Lunde

Folde karton pænt?

13 indlæg i dette emne

Hejsa :cheerleader3:

- Jeg vil høre hvordan i folder jeres karton, jeg har prøvet at være lidt kreativ, men når jeg folder f.eks. et A4 karton, så det hvor folden er så går kartonet "i stykker" ser det ud, og det er på et tidspunkt på nettet hvor der var blevet lavet sådan en kasse, og ved siden af lå de ting som var blevet brugt, og hun havde brugt sådan en plastik dims, men hvad hedder sådan en? og kan man bruge noget andet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :cheerleader3:

- Jeg vil høre hvordan i folder jeres karton, jeg har prøvet at være lidt kreativ, men når jeg folder f.eks. et A4 karton, så det hvor folden er så går kartonet "i stykker" ser det ud, og det er på et tidspunkt på nettet hvor der var blevet lavet sådan en kasse, og ved siden af lå de ting som var blevet brugt, og hun havde brugt sådan en plastik dims, men hvad hedder sådan en? og kan man bruge noget andet?

Du skal bruge et falseben som du kører langs en linial. du kan købe det i bl.a panduro hobby til 45 kr, så bliver kanten rigtig fin og flækker ikke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uden at lyde helt "mormoragtig" - så kan du altså også sagtens bruge en hæklenål (på samme måde som Mette skriver) - resultatet bliver det sammen.

Så hvis du har en hæklenål i huset, så sparer du lidt kroner der.

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :-) men er der nogen som kan sende nogen billeder med hvordan man folder karton med falseben eller hæklenål eller noget andet, fordi jeg aner slet ikke hvordan man skal ligge den på kartonen og så folde?? :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et falseben..

bare søg efter bone folder eller scoring tools...

e har så mange gode og langt billigere ting i england også skal du ikke ligge told oveni eller noget...ar købt mange fine sager der- mine brudesko- gaver til brudepigerne og stortset alt mit krea materiale undtaget karton..

mvh M

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer