oxxo

Gaveønsker med indbydelsen

8 posts in this topic

Hvad så piger - hvad er jeres holdning til det?

Skal gaveønsker sendes med i indbydelsen, eller skal folk henvende sig, hvis de vil vide, hvad man ønsker sig?

Personligt synes jeg, at det virker en lille smule ubehøvlet at sende ønskerne med, men på den anden side er det jo også meget praktisk for folk, at de ikke alle sammen behøver at henvende sig, for at få den ønskeliste, som de jo alligevel skal have.

Man holder jo ikke bryllup for gavernes skyld, men man ved jo godt, at folk gerne vil give en gave - og at de gerne vil vide, hvad man ønsker sig.

0

Annonce ♥

jeg havde nok forestillet mig at sende den med, det gjorde min veninde da de holdt bryllup. Og som du siger, det er da klart nemmere.

0

Vi har valgt, at ønskelisten bliver en del af indbydelsen, da folk jo alligevel vil spørge efter ønsker.

I vores familie og vennekreds er det meget almindeligt at vedlægge en ønskeseddel. Og vi gider ikke bruge tid på at tænke over, om det virker stødende eller ej.

Vi tænker bare praktisk, tror jeg :cheerleader3:

0

vi havde ikke ønseliste med, men henviste til uddybende praktiske informationer på vores hjemmeside hvor der så bl.a. er en ønskeliste. havde vi ikke haft hjemmesiden tror jeg heller ikke vi havde vedlagt en ønskeliste, men nok henvist til gavekoordinator som så havde en ønskeliste...

0

Annonce ♥

Vi har valgt at ligge vores ønskeseddel på onskeseddel.dk og lave en ønskeseddel i imerco. I vores indbydelse har vi lavet et afsnit som hedder praktiske oplysninger, og der henviser vi til onskeseddel.dk og imerco.

Jeg er ikke så vild med at sende en ønskeseddel med invitationen, jeg føler det er lidt upersonligt. Men i nogle familier er det jo normalt at man gør det. :)

0

Hejsa!

I vores invitation skrev vi, at min mands mor kunne kontaktes vedrørende ønskeseddel. Det fungerede fint, og den liste hun havde fået havde også en prisoversigt, så det var let for hende at give gæsterne nogle idéer indenfor den prisklasse de havde tænkt sig. Samtidig undgik vi at få for mange gengangere. :)

0

Vi glemte simpelthen at vedlægge ønskesedlen i kuverten med invitationen

Alle invitationer var puttet i kuverterne, der var sat labels på med navne og adresser, der var sat frimærker på og kuverten var blevet lukket til - og så var det jeg kom i tanker om ønskesedlen :)

Jeg synes også det er lidt underligt - men man ved jo at folk køber en gave og så er det da nemmere, men det var altså ikke med vilje at den ikke kom med ud.

De gæster der har svaret har da også efterlyst ønskesedlen, men da de fleste jo har en email er vi blevet enige om at vi sender den på den måde til dem.

Mange hilsner Connie

0

Vi har skrevet nogle ønsker ind i invitationen og så har vi oprettet en liste i Imerco, jeg har egentligt slet ikke tænkt over at det skulle være underligt (tænker først over det nu - at det måske kan virke lidt grisk - argh, se nu hvad I har gjort :) )!

Det er bare sådan vi gør det i vores familier. Vi ved, at folk alligevel kommer med en gave og så kan de jo se hvad de har råd/lyst til at give os. Vi har skrevet både store og små ting på, og det er jo så folk kan vælge og vælger de ikke at give os en gave, så er det også helt ok.

0

Annonce ♥