Livica

Vis mig din vielsesring

21 posts in this topic

Kære kvinder, jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg (vi) er gået i gang med at se på vielsesringe, og vi er efterhånden gået fra de traditionelle sæt-ringe til at designe vores egne hos en guldsmed.

Som det ser ud nu, kommer de slet ikke til at ligne hinanden, hvilket ikke gør os noget. Problemet opstår hos mig :)

Ringen, som jeg er ved at være svært forelsket i, er en pink stjernesafir omkranset af diamanter (brillianter). Og det går altså ikke stille af sig. Den er uendelig smuk! Men den koster altså også mange penge. Ringen ligner meget den her bortset fra stenen i midten er mere perlemorsagtig og ikke en klar sten.

gr5189-pink-sapphire-rings-9.jpg

Jeg har svært ved at vurdere, hvorvidt den er for 'voldsom' og anderledes til mig og til hverdag. Om jeg vil blive ked af at rende rundt med meget bling. Og noget som måske ikke ligner en traditionel vielsesring.

De af jer, som også har valgt noget anderledes og måske lidt (meget) bling - hvad er jeres tanker? Og må jeg se jeres ring?

Livica, som er meget taknemmelig for inputs

0

Annonce ♥

jeg har også valgt en ring med mange diamanter, men dog ikke så stor som din. For min smag ville din nok være lidt for voldsom, men der er sikkert også mange der synes at min ville være for meget for dem.. så det afhænger jo ens smag og derfor lidt svært at vurdere. har selv været meget i tvivl om jeg også synes det ville være fedt om 20-30 år med sådan en ring her... men altså... diamanter går vel aldrig af mode, og synes stadig den er rimelig simpel....

post-39268-1298194821.jpg

0

jeg har også valgt en ring med mange diamanter, men dog ikke så stor som din. For min smag ville din nok være lidt for voldsom, men der er sikkert også mange der synes at min ville være for meget for dem.. så det afhænger jo ens smag og derfor lidt svært at vurdere. har selv været meget i tvivl om jeg også synes det ville være fedt om 20-30 år med sådan en ring her... men altså... diamanter går vel aldrig af mode, og synes stadig den er rimelig simpel....

Den er godt nok flot.

Vi var ude i går og købe til mig og må indrømme, at diamanterne lokkede...

Min blev en bred glat rødguld med en firkant af diamanter 3 x3 rækker, som går i hele ringens bredde. Har tykke fingre, så den skulle være noget robust og med noget bling...

Får den om 10 dage, så lægger jeg billede ind.

0

Vi har ikke valgt matchende ringe - HTB faldt for en super fed ring i hvidguld som klædte hans hånd og da jeg først fik prøvet en alliancering i almindelig guld, så var der ingen vej tilbage. Man kan ikke ligefrem sige at de er utradtionelle, men du får lige et billede alligevel.

Det er meningen at min forlovelsesring skal sidde sammen med min vielsesring.

post-44732-1298220849.jpg

post-44732-1298220859.jpg

post-44732-1298220991.jpg

0

Annonce ♥

For min smag ville din nok være lidt for voldsom, men der er sikkert også mange der synes at min ville være for meget for dem.. så det afhænger jo ens smag og derfor lidt svært at vurdere. har selv været meget i tvivl om jeg også synes det ville være fedt om 20-30 år med sådan en ring her.

Det er præcis mine overvejelser. Der er ingen tvivl om, at ringen er gudesmuk, men vil den egne sig som vielsesring for mig? Jeg tænker, at man uanset ringens udformning vil have en helt særlig tilknytning til netop den ring. Om den så er bling-ned eller bling-op :)

0

Hvor er den smuk, hvor har du købt den henne????

0

Hvor er den smuk, hvor har du købt den henne????

Den er fra chanti.dk :)

0

Kære kvinder, jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg (vi) er gået i gang med at se på vielsesringe, og vi er efterhånden gået fra de traditionelle sæt-ringe til at designe vores egne hos en guldsmed.

Som det ser ud nu, kommer de slet ikke til at ligne hinanden, hvilket ikke gør os noget. Problemet opstår hos mig rolleyes.gif

Ringen, som jeg er ved at være svært forelsket i, er en pink stjernesafir omkranset af diamanter (brillianter). Og det går altså ikke stille af sig. Den er uendelig smuk! Men den koster altså også mange penge. Ringen ligner meget den her bortset fra stenen i midten er mere perlemorsagtig og ikke en klar sten.

gr5189-pink-sapphire-rings-9.jpg

Jeg har svært ved at vurdere, hvorvidt den er for 'voldsom' og anderledes til mig og til hverdag. Om jeg vil blive ked af at rende rundt med meget bling. Og noget som måske ikke ligner en traditionel vielsesring.

De af jer, som også har valgt noget anderledes og måske lidt (meget) bling - hvad er jeres tanker? Og må jeg se jeres ring?

Livica, som er meget taknemmelig for inputs

ØØØØJ hvor er den bare flot altså! Jeg er faktisk også ved at kigge på diamant vielesesringe. Jeg er meget i tvivl. Måske Georg Jensens Magic pavé ring i hvidguld (18900kr), en memory ring....eller...noget helt tredje. Så jeg følger med din tråd. Måske finder jeg lidt inspiration hos dig :-)

KH Lisbeth

0

Annonce ♥

Den er også flot. Hvor er den fra? Og pris? Jeg er stadigt i tvivl...:-) Kh

0

Min ring ser sådan ud:

8332a32afe97211a3c707b53562e8bb0_zpsf1e0a9f3.jpg

Vi købte den(dem) hos Guldsmed Boye ved bryllupsmessen.

Den er 14k med en 0,02c diamant.

Jeg er pjattet med at den er så simpel og smuk! :7himmel:

Jeg har tænkt mig at tilføje diamanter for hvert barn vi får :biggrin:

Edited by Julie_Marie
0

Annonce ♥

Kan ikke lige få computeren til at smide billeder ind, men vi har kigget på to forskellige.. Vi ved dog ikke endnu, om de skal være alm. guld eller hvidguld, da jeg ønsker guld og han ønsker hvidguld! Bombom ..

http://byaagaard.com/ring-i-guld-med-i-alt-010-ct-brillanter-11157201015#p=2&ps=12&sort=210&mip=0&map=47700

og

http://byaagaard.com/ring-i-14-kt-guld-med-brillanter-1464145-34r#p=4&ps=12&sort=210&mip=0&map=47700

hvor han skal have en alm. blank ring.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jég elsker den ring du viser... Den er jo intet mindre end fantastisk... Men mine tanker går på om den måske bliver for meget i længden. Altså det er jo ikke sikkert du synes den er lige så fin om 30 år.

Jeg vil gerne have en lidt speciel ring men den skal være tidsløs på samme tid. Den skal jo holde mange år. Og så ville jeg ønske mig den ring til bare at gå med som andre smykker man skifter ud en gang i mellem :wink::a1221:GP

0